به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    کانادا یکی از کشور هایی است که از هر نظر مورد توجه گردشگران قرار گرفته و بسیاری تمایل دارند که برای یکبار هم که شده از این کشور دیدن کنند.

     تفریحات متعددی را می توانید در کانادا تجربه نمایید و اصلی ترین تفریح در کانادا اسکی روی یخ در دامنه قله های آن خواهد بود و در فصول بهار و زمستان می توانید از این پیست ها استفاده کنید. مراکز تاریخی کانادا را نباید از قلم انداخت چرا که این مراکز بی شک می توانند بهترین انتخاب برای تاریخ گردان باشند و دلیل آن را می توان اهمیت تاریخی این کشور دانست. اخذ وقت سفارت کانادا برای گرفتن ویزای کانادا از جمله ضروریات خواهد بود و حتما باید به آن توجه داشته باشید چرا که بدون داشتن ویزا اجازه خروج از کشور به شما داده نخواهد شد 

    آیا قصد سفر به کانادا دارید؟ کانادا یکی از کشور هایی است که برای وارد شدن به آن باید حتما ویزای کانادا را دریافت نمایید. همانطور که می دانید در کشور ایران باید از طریق یک کشور ثالث اقدام به دریافت ویزا کنید که اصطلاحا به آن پیکاپ ویزا می گویند. ویزا به منظور جواز عبور از مرز می باشد و برای دریافت آن باید حتما شرایط مورد نیاز را داشته و مدارک کامل خود را ارائه نمایید. 

    اهمیت وقت سفارت کانادا

    وقت سفارت کانادا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و باید حتما در سفارت حضور داشته باشید و در غیر اینصورت امکان اخذ ویزا برایتان وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که ویزا های کانادا به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و در هنگام درخواست اخذ وقت سفارت باید حتما نوع ویزای درخواستی خود را ذکر نمایید. از جمله ویزا های کانادا می توان به: ویزای کاری، توریستی، ازدواج، سرمایه گذاری، تحصیلی و... اشاره نمود که برای اخذ هر یک از آنها باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید و یکی از محبوب ترین ها را می توان ویزای توریستی این کشور دانست. کانادا به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین مناطق تفریحی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و به همین دلیل بسیاری تمایل دارند که با اخذ ویزای توریستی این کشور اقدام به گشت و گذار در آن نمایند. 

     

    رزرو هتل ارزان

    هتل ها یکی از مواردی هستند که باید حتما مورد توجه قرار گیرند و در صورتی که هتلی برای اقامت خود رزرو نکرده باشید رزرو آن پس از سفر دشواری هایی خواهد داشت و معمولا هتل های لوکس ظرفیت خالی برای پذیرش نخواهند داشت. به دلایل مختلفی باید قبل از سفر اقدام به رزرو هتل نمایید چرا که هم خیالتان از بابت محل اقامت راحت خواهد بود و هم می توانید بهترین هتل ها را انتخاب نمایید. کانادا یکی از کشور های پیشرفته جهان به شمار می رود و به همین دلیل هتل های متعددی را در خود جای داده که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و خدمات بی نظیری را به مسافران ارائه می کنند. برای رزرو هتل ارزان باید از میان هتل ها اقدام به انتخاب موارد 2 الی 3 ستاره نمایید که هم کیفیت مطلوبی داشته و هم با قیمت مناسب بتوانید آنها را رزرو کنید. 

    بهترین زمان رزرو هتل ارزان

    همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد حتما باید قبل از سفر اقدام به رزرو هتل نمایید اما چقدر قبل؟ اینکه چند روز یا ماه قبل از سفر هتل مورد نظر را رزرو کنید بستگی به میزان تقاضا ها خواهد داشت چرا که در برخی فصل ها میزان تقاضا برای سفر زیاد بوده و در برخی فصل ها کم خواهد بود. برای مثال؛ چنانچه قصد سفر به کانادا در فصل تابستان داشته باشید باید حتما چندی قبل از این فصل اقدام به رزرو هتل نمایید. سریع رزرو کردن هتل هیچ ضرری نخواهد داشت و به همین دلیل توصیه می شود که در صورت داشتن سفر خارجی از 3 الی 2 ماه قبل از سفر نسبت به رزرو هتل اقدام کنید، البته این در صورتی است که حتما موعد سفر از قبل مشخص شده و امکان تغییر در آن وجود نداشته باشد. 

     

    خرید بلیط چارتر

    بلیط های چارتر نوعی از بلیط ها هستند که این بلیط ها قیمت ثابتی نخواهند داشت و شاهد نوسان قیمت بسیاری در آن هستیم. این بلیط ها معمولا زمانی کمترین قیمت را خواهند داشت که به موعد سفر تنها چند روز باقی مانده باشد و با نزدیک تر شدن به زمان سفر شاهد کاهش چشمگیر قیمت در این بلیط خواهیم بود اما نباید به امید خرید بلیط چارتر اقدام به خرید بلیط معمولی نکنید و در صورتی که کار واجبی داشته باشید حتما از بلیط های سیستمی خریداری نمایید چرا که ممکن است اصلا این بلیط ها قیمت پایینی نداشته باشند و یا به دلیل تکمیل ظرفیت ارائه نشوند.

     

    مزایا و معایب خرید بلیط چارتر

    خرید بلیط چارتر مزیت ها و معایبی خواهد داشت و بی شک اصلی ترین مزیت آن کاهش قیمت بلیط خواهد بود و می توانید با هزینه ای بسیار پایین تر از بلیط های سیستمی اقدام به خرید آن نمایید اما به دلیل اینکه خرید این بلیط زمانی است که تنها چند روز به زمان سفر باقی مانده، باید در سریع ترین زمان خود را برای سفر مهیا نمایید و بی شک این مورد برای خانواده کار دشواری خواهد بود اما به دلیل قیمت پایین ارزشش را خواهد داشت. توجه داشته باشید که این بلیط ها به هیچ وجه عودت داده نمی شوند و باید در صورت اطمینان از سفر اقدام به خرید آن نمایید.

     

    منبع:

    http://www.shafaf.ir/fa/news/498472/چگونگی-گرفتن-ویزا-وقت-سفارت-کانادا

    قصران گشت
    چهارشنبه 11 دی 1398 - 19:13
    بازدید : 374
    برچسب‌ها :

    سفارت کانادا مصاحبه حضوری با متقاضیان ویزا کانادا ندارد و تصمیم گیری در مورد صدور و یا عدم صدور ویزا کانادا با توجه به مدارک ارسالی متقاضی صورت میگیرد؛ لذا اهمیت ارسال مدارک صحیح و پرونده کامل بسیار بالاست. مدارک ارسالی باید کامل، دقیق ، بروز و گویای کامل وضیعت فرد متقاضی  باشد و افسر ویزا را متقاعد نماید که شخص متقاضی واجد شرایط ویزا کانادا است.مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا کانادا با توجه به نوعی درخواستی اعم از ویزای توریستی ، ویزای کار ، ویزای دانشجویی و مهاجرت و با توجه به اینکه افراد دارای مشاغل گوناگون و شرایط متفاوتی برای درخواست ویزا می باشند از شخصی به شخص دیگرمتغیر و متفاوت می باشد.بهتر است کار را به کاردان بسپارید وشانس خودرا به درستی امتحان کنید .تیم یزدان گشت سفیران مفتخر است به اخذ ویزای بالای 1000پرونده توریستی کانادا برای متقاضیان خود با بررسی پرونده و مشاوره و ... بالاترین شانس اخذویزا را کسب کنید.

    سفارت کانادا مصاحبه حضوری با متقاضیان ویزا کانادا ندارد و تصمیم گیری در مورد صدور و یا عدم صدور ویزا کانادا با توجه به مدارک ارسالی متقاضی صورت میگیرد؛ لذا اهمیت ارسال مدارک صحیح و پرونده کامل بسیار بالاست. مدارک ارسالی باید کامل، دقیق ، بروز و گویای کامل وضیعت فرد متقاضی  باشد و افسر ویزا را متقاعد نماید که شخص متقاضی واجد شرایط ویزا کانادا است.

    مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا کانادا با توجه به نوع ویزای درخواستی اعم از ویزای توریستی ، ویزای کار ، ویزای دانشجویی و مهاجرت و با توجه به اینکه افراد دارای مشاغل گوناگون و شرایط متفاوتی برای درخواست ویزا می باشند از شخصی به شخص دیگرمتغیر و متفاوت می باشد.بهتر است کار را به کاردان بسپارید وشانس خودرا به درستی امتحان کنید .تیم یزدان گشت سفیران مفتخر است به اخذ ویزای بالای 1000پرونده توریستی کانادا برای متقاضیان خود با بررسی پرونده و مشاوره و ... بالاترین شانس اخذویزا را کسب کنید.

    کلمات کلیدی:

    پیکاپ ویزا - پیکاپ - ویزا کانادا

     

    منبع:

    https://virgool.io/

    قصران گشت
    چهارشنبه 11 دی 1398 - 19:10
    بازدید : 387
    برچسب‌ها :

    پیشکسوت تکواندوی ایران گفت: مسئولان فدراسیون تکواندو برای گرفتن ویزا دیر اقدام کردند و حالا کم کاری خودشان را گردن سفارت انگلیس می‌اندازند.

    بهزاد خداداد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره نتایج تیم ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: متأسفانه نتایجی که تیم ملی تکواندوی ایران در رقابت‌های جهانی کسب کرد به دور از انتظار بود، تکواندوی ایران بیش از دو دهه است که در جایگاه اول و دوم دنیا قرار دارد و حالا با این نتیجه‌ای که تیم ملی تکواندو کسب کرده است برای همه این سؤال پیش‌آمده که چرا باید سطح تکواندوی ایران به این درجه برسد که در رقابت‌های جهانی در جایگاه دوازدهم قرار بگیرند.

    وی ادامه داد: این به دور از مسائل حرفه‌ای است که ما عدم صدور روادید ملی‌پوشان را بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری تیم بدانیم. درست است که دو بازیکن تیم ملی به این مسابقه اعزام نشدند اما ما ۶ بازیکن دیگر در این مسابقه داشتیم که متأسفانه آنطور که انتظار می‌رفت نتوانستند نتیجه بگیرند. با توجه به اینکه امسال، سال منتهی به المپیک است همه انتظار دارند که تیم نتایج قابل قبولی کسب کند تا برای میدان المپیک با مشکل روبه‌رو نشود اما متأسفانه کسب نتیجه دوازدهمی برای همه اهالی تکواندو که سالیان سال در این رشته زحمت کشیدند قابل‌قبول نیست. تیم ملی کادر فنی فهیمی دارد اما فدراسیون باید در مورد برنامه‌های تیم ملی و هدف‌های که برای این تیم در سال منتهی به المپیک دارد تجدیدنظر کند.

    پیشکسوت تکواندوی ایران تأکید کرد: با شرایطی که تیم ملی تکواندوی ایران دارد من فکر نمی‌کنم آنها بتواند در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشند. همه ما انتظار داریم تکواندو به روزهای اوج خود برگردد و مانند المپیک‌های گذشته روی سکو برود. ما در المپیک‌های ۲۰۱۲، ۲۰۰۸ و ۲۰۰۴ تکواندوکاران ما بارها روی سکو رفتند و برای ایران افتخار آفرینی کردند. اما شرایط فعلی تکواندو همه ما را نگران کرده است.

    خداداد همچنین در خصوص عدم صدور روادید ملی‌پوشان تکواندو گفت: من نمی‌توانم این موضوع را قبول کنم که سفارت انگلیس در خصوص صدور ویزای ملی‌پوشان ایران کارشکنی کرده است. همه ما به‌خوبی می‌دانیم که روادید گرفتن از کشوری مانند انگلیس کار زمان‌بری است اما اگر از دو ماه قبل مسئولان فدراسیون به این موضوع توجه کرده بودند و برای گرفتن ویزا زود اقدام می‌کردند به‌طور حتم می‌توانست بدون مشکل راهی این کشور شوند. بنابراین اینکه مسئولان روی این موضوع تأکید می‌کنند دور از منطق و انصاف است.

    جهت دریافت پیکاپ ویزا انگلیس به سایت قصران گشت مراجعه فرمایید.

    پیشکسوت تکواندو ادامه داد: تیم ملی تکواندو اوایل اردیبهشت برای گرفتن ویزا راهی ترکیه شد و این قابل پیش‌بینی بود که سه هفته باقی‌مانده به شروع مسابقات روادید به این زودی صادر نمی‌شود. آنها باید زودتر اقدام می‌کردند تا اگر نقص مدارکی هم بود وقت برای تکمیل کردن داشته باشد اما متأسفانه هیچ‌کدام از این کارها انجام نشد. به نظرم فدراسیون کم‌کاری خودشان را نادیده می‌گیرد و تنها از کارشکنی انگلیسی‌ها صحبت می‌کنند. کشورهای دیگر مانند هند هم ویزای آنها صادر نشده بود اما خودشان این موضوع را قبول کردند که آنها برای صدور ویزا دیر اقدام کردند، اما از بین همه کشورها، تنها فدراسیون ایران است که مدام این موضوع را مطرح می‌کند و کم‌کاری خودشان را به گردن سفارت انگلیس می‌اندازند.

    خداداد تأکید کرد: همه ما از خانواده تکواندو هستیم و دوست داریم آرامش به این رشته برگردد و دیدن شکست ملی‌پوشان باعث ناراحتی همه ما می‌شود. متأسفانه در بخش بانوان هم ما نتایج قابل قبولی کسب نکردیم و این خیلی دردناک است که دختران تکواندو ما با اختلاف فاحش نتیجه را به حریفان خود واگذار می‌کردند. متأسفانه تیم ملی تکواندو بانوان در این مسابقه زنگ تفریح بودند و امیدوارم که کادر فنی و مسئولان پشت تک مدال نقره مؤمن زاده پنهان نشوند و حقایق را ببینند.

    پیشکسوت تکواندو ایران بابیان اینکه باید فدراسیون در خصوص گزینش تیم ملی بانوان تجدیدنظر کند، اظهار کرد: متأسفانه کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان ما چندین سال است که نشان داده حرفی برای گفتن ندارد و ملی‌پوشان ازنظر فنی ایرادات زیادی دارند. به‌طور حتم اگر با همین روند جلو برویم نمی‌توانیم نتیجه‌ای در المپیک بگیریم. در چند سال گذشته ما مربیان مانند آذر مهر، مینو مداح در بخش بانوان داشتیم که وضعیت بانوان را ارتقا داده بودند اما با جابه‌جایی کادر فنی قبل از المپیک روز به روز تکواندوی ایران پسرفت کرد و اگر ما یک مدال در بخش بانوان در المپیک به دست آوردیم تأثیر کادر فنی نبوده بلکه فیزیک و توانایی‌های کیمیا علیزاده و انگیزه‌ای که او داشت باعث شد به این موفقیت برسد.

    خداداد در خصوص دلیل ناکامی ملی‌پوشان تکواندو اظهار کرد: به نظرم ازنظر فنی ملی‌پوشان ما فاصله زیادی با رقبای خودشان نداشتند و حتی اگر با اختلاف زیاد هم از حریف خود عقب می‌مانند اما ازنظر فنی چندان اختلاف زیادی باهم نداشتند. اما هرچقدر که بازی رو به جلو می‌رفت ازنظر بدنی آنها تحلیل می‌رفتند. به نظرم ضعف اصلی تیم ملی تکواندو آمادگی جسمانی آنها بود که باید بیشتر به آن می‌پرداختند. متأسفانه چند سالی است که فعل خواستن در ملی‌پوشان دیده نمی‌شود و همین موضوع هم باعث شکست آنها می‌شود. در گذشته تکواندوکاران خودشان را برنده میدان می‌دیدند اما الآن این حس در آنها کمرنگ شده است.

    وی در خصوص فریبرز عسگری و تغییر در رأس کادر فنی گفت: به نظرم نباید فعلاً زود تصمیم گرفت. درست که عسگری در رقابت‌های قهرمانی جهان نتیجه نگرفته است اما او مربی قابل قبولی است و می‌توان همچنان به او اعتماد کرد و تا المپیک هدایت تیم را بر عهده بگیرد. باید به او زمان داد تا نتیجه بگیرد. عسگری روی مسائل فنی تسلط دارد و می‌تواند در آینده نتیجه بگیرد اما تیم بانوان متأسفانه خیلی امیدوارکننده نیست و در هر مسابقه‌ای که ما نماینده داشتیم آنها نتوانستند موفق ظاهر شوند.

    خداداد در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از کسب سهمیه المپیک توسط تکواندوکاران اشاره کرد و گفت: به نظرم با شرایط فعلی دو سهمیه می‌توانیم در بخش آقایان بگیریم و در بخش بانوان هم من امیدی به کسب سهمیه نمی‌بینیم، به این خاطر که نمی‌توان دیگر به تک‌چهره‌ها اتکا کرد و واقعیت‌ها را ندید. ما اگر انتقاد می‌کنیم همه به خاطر ارتقای تکواندوست و خصوصت شخصی باکسی نداریم. امیدوارم اگر فدراسیون به صحبت‌های منتقدان خودش توجه کند با صحبت‌های سازنده آنها شرایط تکواندو را ارتقا دهد.

     

    منبع:

    https://ana.ir/fa/news/72/382900/فدراسیون-کم-کاری-خود-را-گردن-سفارت-انگلیس-می%e2%80%8cاندازد

    قصران گشت
    دوشنبه 9 دی 1398 - 20:12
    بازدید : 382
    برچسب‌ها :

    خست وزیر جدید انگلیس قصد دارد با فرایندی جدید ارائه ویزا به دانشمندان برتر را پس از برگزیت تسهیل کند. اما یکی از برندگان نوبل در این باره هشدار داده است.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، بوریس جانسون نخست وزیر جدید انگلیس اعلام کرد  قصد دارد انگلیس را به یک ابرقدرت علمی در جهان تبدیل کند و محدودیت های مربوط به ویزای دانشمندان برتر را برطرف می کند.

    او در هنگام بازدید از مرکز علمی کولهام در انگلیس اعلام کرد  فرایندی سریع برای دریافت ویزای دانشمندان خارجی در انگلیس ایجاد می شود تا با تغییر قوانین مهاجرتی پس از برگزیت، بخش علمی این کشور رشد کند.

    جانسون در این باره گفت: می خواهم سیستم مهاجرتی کشور به گونه ای باشد که بهترین دانشمندان جهان را به خود جذب کند.

    درهمین راستا نخست وزیر جدید انگلیس دستور داده تا با همکاری جامعه علمی یک فرایند جدید اعطای ویزا به دانشمندان ابداع شود. این فرایند احتمالا در سال جاری ارائه می شود.

    «سر اندره گیم» برنده جایزه نوبل و کاشف گرافن  و دیگر دانشمندان برتر انگلیس در واکنش به این سخنان اعلام کرده اند خروج این کشور از اتحادیه اروپا به موقعیت آن به عنوان یکی از مراکز علمی جهان آسیب می زند.

    او هشدار داد برگزیت وضعیت این بخش را بدتر می کند. گیم در این باره به تایمز گفت: ممکن است دولت سعی کند موانع ورود دانشمندان به انگلیس را بکاهد اما نمی تواند جنجالی که در نتیجه برگزیت ایجاد می کند را برطرف کند. دانشمندان احمق نیستند. آنها می دانند این جنجال غیرقابل اجتناب است.

    او در سال ۲۰۱۰ میلادی به همراه کنستانتین نووسلوف برنده جایزه نوبل شد. او در این مصاحبه اعلام کرد نووسلوف از هم اکنون انگلیس را ترک کرده و در سنگاپور زندگی می کند.

    جهت دریافت پیکاپ ویزا کانادا به سایت قصران گشت مراجعه کنید.

     

     

    منبع:

    https://www.mehews.com/news/4689137/موقعیت-علمی-انگلیس-پس-از-برگزیت-به-خطر-می-افتد

    قصران گشت
    دوشنبه 9 دی 1398 - 20:10
    بازدید : 383
    برچسب‌ها :

    علی بابا با ارائه محصول تور، روند خرید تورهای مسافرتی را سریع، آسان و به صرفه‌تر از قبل کرده است. علی بابا با ارائه این محصول، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا به صورت آنلاین از قیمت تورهای مسافرتی به مقاصد مختلف داخلی و خارجی مطلع و پس از مقایسه قیمت‌‌ها، خریدی به‌صرفه داشته باشند.

    توحید علی اشرفی مدیر بازاریابی علی بابا درباره ویژگی‌های این سرویس می‌گوید: «علی بابا اولین پلتفرم آنلاین فروش تور را در وب‌سایت و اپلیکیشن خود اخیرا ارائه کرده است. کاربران با استفاده از این امکان می‌توانند گزینه‌های مد نظر را بررسی، مقایسه و تور مناسب با بودجه خود را انتخاب و به‌صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه‌روز خریداری کنند.»

    از دیگر ویژگی‌های این خدمت علی بابا می‌توان به دسترسی به سوابق خرید، ذخیره اطلاعات مسافر برای تسهیل خریدهای بعدی، خیره و چاپ بلیط، امکان استرداد هزینه خرید تور مسافرتی در صورت لغو سفر و... اشاره کرد. علاوه بر این خریداران تورهای مسافرتی علی بابا از خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته نیز برخوردار هستند. به این ترتیب علی بابا در کنار فراهم کردن امکان خرید تورهای مسافرتی با قیمت و کیفیت مناسب ، خدمات پشتیبانی شایسته‌ای به مسافران ارائه می‌دهد.

    اگر قصد سفر و خرید تور مسافرتی مانند تور کیش از علی بابا یا خرید بلیط سفر مانند بلیط پرواز ترکیه را دارید به وب‌سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید.

     

    منبع:

    https://www.ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/840922-سریع-آسان-آنلاین-تور-مسافرتی-بخرید

    قصران گشت
    دوشنبه 9 دی 1398 - 20:07
    بازدید : 352
    برچسب‌ها :

     (اخبار رسمی): دانشگاه‌های برتر کانادا دانشجویان دارای نمره‌های تحصیلی عالی را پذیرش می‌کنند. اگر می‌خواهید در یکی از دانشگاه‌ها، کالج یا هر مؤسسه آموزشی دیگری در کانادا آموزش علمی، حرفه‌ای یا فنی‌وحرفه‌ای ببینید، قبل از ورود به کانادا به این اجازه تحصیل نیاز خواهید داشت.

    اگر می‌خواهید در دانشگاه‌های برتر کانادا تحصیل کنید، باید ویزای تحصیلی کانادا دریافت کنید. در ادامه مراحل اخذ این ویزا و مدارک مورد نیاز  آن بررسی شده است.

    با اینکه دانشگاه‌های برتر کانادا دانشجویان دارای نمره‌های تحصیلی عالی را پذیرش می‌کنند، اما برای تحصیل در کانادا باید اجازه تحصیل (Study Permit) داشت. اگر می‌خواهید در یکی از دانشگاه‌ها، کالج یا هر مؤسسه آموزشی دیگری در کانادا آموزش علمی، حرفه‌ای یا فنی‌وحرفه‌ای ببینید، قبل از ورود به کانادا به این اجازه تحصیل نیاز خواهید داشت.

    برای دریافت این مجوز می‌توانید از موسسات معتبر در زمینه اخذ ویزای تحصیلی نظیر ایران کانادا کمک بگیرید.

    جهت اخذ پیکاپ ویزا به سایت قصران گشت مراجعه کنید.

    مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کانادا

    پس از اینکه نامه پذیرش در دانشگاه را دریافت کردید باید برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید. اگر هدف شما شروع سال تحصیلی در سپتامبر است، باید فرایند ویزا را حداقل از ژوئن شروع کنید. در ادامه مدارک موردنیاز برای درخواست آمده است:

    ۱. گذرنامه معتبر

    برای درخواست مجوز تحصیل به گذرنامه معتبر نیاز است. از نظر کمیسیون عالی کانادا، داشتن گذرنامه‌ای که اعتبار آن مدت‌زمان تعیین‌شده را برای حضور در کانادا پوشش دهد مهم است. به‌عنوان‌مثال، اگر قصد دارید در سپتامبر ۲۰۱۹ برای یک دوره دو ساله به کانادا سفر کنید، گذرنامه شما باید حداقل تا سپتامبر ۲۰۲۱ اعتبار داشته باشد.

    ۲. مدارک پذیرش از سوی یکی از مؤسسات آموزشی تعیین‌شده

    برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا به نامه پذیرش از دانشگاه یا مؤسسه آموزشی که قصد دارید در آنجا حضور پیدا کنید نیاز است. در صورتی‌که برای استان کبک درخواست داده‌اید، علاوه‌بر مجوز تحصیل در کانادا به یک مجوز تحصیل در کبک (CAQ) هم نیاز است که به‌موقع اعلام خواهد شد.

    ۳. اثبات تمکن مالی

    باید نشان دهید که از پسِ هزینه‌های تحصیل در کانادا برمی‌آیید. باتوجه‌به استانداردهای کنونی، باید بودجه کافی برای پرداخت هزینه‌های تحصیل و پرداخت هزینه‌های زندگی در مدت حضور در آنجا داشته باشید. یک دانشجو به حداقل ۱۰,۰۰۰ دلار کانادایی برای هر سال اقامتش نیاز دارد.

    علاوه‌بر دو مورد ذکر شده، دانشجو باید اثبات کند که پس از پایان دوره تحصیل، بودجه کافی برای بازگشت بدون مشکل به مبدأ و خروج از کانادا دارد. هنگام تکمیل فرم درخواست، باید مدارکی دال بر پرداخت هزینه‌ها و نیز هزینه‌های تعیین‌شده برای زندگی به اندازه ۱۰,۰۰۰ دلار کانادایی تسلیم کنید.

    اگر برای کبک درخواست می‌کنید، حداقل ۱۱,۰۰۰ دلار کانادایی برای هر سال اقامت در این استان را نیاز دارید.

    ۴. عکس

    اگر به‌صورت آفلاین درخواست می‌دهید، به دو قطعه عکس به اندازه عکس گذرنامه و مطابق با استانداردهای تعیین‌شده نیاز خواهید داشت. اگر درخواست‌تان به‌شکل آنلاین است، باید یک رونوشت دیجیتال از عکس تهیه کنید که بیشتر از ۴ مگابایت نباشد. همچنین باید عکس را مطابق با‌ آخرین استانداردهای اداره مهاجرت کانادا ارائه کنید.

    ۵. معاینات پزشکی

    کلیه دانشجویان خارجی برای مهاجرت به کانادا به‌صورت اجباری به معاینه پزشکی مهاجرت (IME) که توسط پزشک معتمد صادر شده باشد نیاز دارند. این کار را ترجیحا یک هفته قبل از شروع فرایند درخواست ویزا انجام دهید. در این‌ صورت پزشک فرصت کافی برای تأیید و آپلود مدارک مورد نیاز خواهد داشت.

    پزشک آزمایش‌های کامل را روی شما انجام می‌دهد. هنگامی‌که آزمایش‌ها کامل شد، پزشک نتایج را به CIC (تابعیت و مهاجرت کانادا) ارسال خواهد کرد.

    ۶. نمره آزمون مهارت زبان انگلیسی

    اگرچه دریافت نمره آزمون مهارت زبان انگلیسی در زمان درخواست ویزا اجباری نیست، اما به‌شدت توصیه می‌کنیم قبل از شروع فرایند این کار را انجام دهید. درهرصورت شما باید نمره آزمون را برای تأیید پذیرش در دانشگاه کانادا ارسال کرده باشید. تافل، آیلتس و نظایر آن‌ها همه قابل‌قبول هستند.

    ۷. بیانیه هدف

    هنگام درخواست برای مجوز تحصیل در کانادا، باید مقاله‌ای که بیان‌کننده هدف شما از سفر به کانادا و دلیل انتخاب مؤسسه آموزشی‌تان باشد ارائه کنید. البته این مقاله در چک فهرست مدارک موردنیاز، به‌عنوان مدرک اختیاری درنظر‌گرفته می‌شود؛ بااین‌حال به‌شدت توصیه می‌کنیم که آن را ارسال کنید.

    ۸. کارت اعتباری

    درصورتی‌که درخواست آنلاین می‌دهید، برای پرداخت هزینه درخواست به کارت اعتباری نیاز دارید. هزینه درخواست ویزا برای کانادا مبلغ ۱۶۰ دلار کانادایی است. لطفا به یاد داشته باشید که سامانه فقط کارت اعتباری را می‌پذیرد نه دبیت کارت.

    به‌غیر از موارد فوق، اگر به‌شکل آنلاین درخواست می‌دهید باید به یک اسکنر دیجیتال مجهز باشید. اگر به‌شکل آفلاین درخواست می‌دهید، باید یک نسخه از تمام مدارکی را که در بالا ذکر شد داشته باشید.

    در صورت درخواست آنلاین، بسیار مهم است که مدارک را دانلود کنید، پر کنید، از آن‌ها پرینت بگیرید، امضا کنید و سپس آن‌ها را آپلود کنید. بر این اساس، باید به اسکنر دسترسی داشته باشید.

    ۹. مدارک مورد نیاز برای مصاحبه

    در هنگام مصاحبه شخصی مدارک موردنیاز اضافی عبارت‌اند از:

    1. ریزنمرات، دیپلم‌ها، مدارک تحصیلی یا گواهینامه‌های مدارسی که در آن‌ها حضور یافته‌اید؛
    2. نمرات آزمون‌هایی مانند تافل، سات (SAT)، جی‌آر‌ای (GRE) یا جی مَت (GMAT)؛
    3. تصمیم‌تان برای خروج از کانادا پس از اتمام دوره تحصیل؛
    4. نحوه پرداخت همه هزینه‌های مربوط‌به سفر، تحصیل و زندگی.

    نحوه درخواست ویزای تحصیلی کانادا

    برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا باید مراحل زیر را طی کنید:

    زمان پردازش ویزا را بررسی کنید

    روند درخواست ویزا ممکن است از ۳ تا ۴ هفته طول بکشد. توصیه می‌کنیم از وب‌سایت کنسولگری کانادا بازدید کنید تا زمان تقریبی موردنیاز برای پردازش ویزای دانشجویی را بدانید. لطفا توجه داشته باشید این مدت زمان تضمینی نیست و فقط برآورد است.

    نحوه درخواست را تعیین کنید

    دو راه برای این کار وجود دارد:

    الف) درخواست آنلاین: برای درخواست آنلاین باید یک اسکنر و دوربین داشته باشید تا بتوانید نسخه‌های الکترونیکی اسناد و مدارک‌تان را آپلود کنید. همچنین به یک کارت اعتباری برای پرداخت هزینه‌ها نیاز دارید. علاوه‌بر این‌ها، برای اسکن اثر انگشت باید به سفارت کانادا در کشوری واسطه مانند ترکیه مراجعه کنید.

    ب) درخواست شخصی: بسته درخواست را دانلود کنید و راهنمای دستورالعمل را بخوانید. راهنمای دستورالعمل حاوی اطلاعات مهم درباره مجوز تحصیلی و دستورالعمل‌هایی برای کمک به شما جهت تکمیل درخواست‌تان است. راهنما را با دقت بخوانید و از چک فهرست مدارک استفاده کنید.

    فرم توافق‌نامه VFS را پر کنید و آن را به فرم درخواست‌تان پیوست کنید. شما برای دریافت خدمات VFS  به‌منظور پرونده‌سازی ویزایتان به این فرم نیاز دارید.

    هزینه پردازش را پرداخت کنید

    هزینه پردازش ویزا به‌هیچ‌عنوان قابل‌استرداد نیست. اگر همسر، شریک‌ عاطفی قانونی یا فرزندان‌ شما را همراهی می‌کنند، شما باید هزینه‌های پردازش ویزای آن‌ها را هم پرداخت کنید.

    درخواست و مدارک موردنیاز را ارسال کنید

    هزینه خدمات را پرداخت کنید و درخواست تکمیل‌شده‌تان را به آن‌ها ارائه کنید. آن‌ها در ازای مدارکی که به آن‌ها داده‌اید به شما رسید می‌دهند. این رسید حاوی شماره ردیابی منحصربه‌فرد شماست که برای پیگیری پیشرفت درخواست آنلاین شما لازم است.

    درصورتی‌که درخواست‌تان تأیید شده باشد، دولت کانادا اعلانی به شما خواهد فرستاد که در آن از شما گذرنامه را می‌خواهد. می‌توانید گذرنامه و نامه درخواست گذرنامه را شخصا یا از طریق VFS ارسال کنید. به شما یک ویزای اقامت موقت و نامه‌ای برای معرفی ارائه می‌دهند.

    دریافت مجوز تحصیلی

    شما ملزم هستید که نامه معرفی را همراه‌ با تمام مدارک مشخص‌شده با خودتان به کانادا ببرید. در فرودگاه، با افسر مهاجرت ملاقات خواهید کرد. گذرنامه و نامه معرفی را به افسر آژانس کنترل مرزی ارائه کنید. این افسر آن را اعتبارسنجی می‌کند و اگر همه‌چیز درست باشد مجوز تحصیلی را به شما اعطا می‌کند.

    دریافت مشاوره جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا

    از آنجایی که در سال‌های اخیر بخشی از درخواست‌های ویزا به‌دلیل عدم رعایت نکات به ظاهر کوچک رد شده است، بهتر است از کسانی که بارها این مسیر را رفته‌اند کمک بگیرید تا متحمل هزینه‌های بیشتر نشوید و درخواست‌تان برای تحصیل در کانادا به تعویق نیافتد.

     

     

    منبع:

    https://news.akhbarrasmi.com/news/139810044342010874/راهنمای-اخذ-ویزای-تحصیلی-کانادا/

    قصران گشت
    يکشنبه 8 دی 1398 - 19:22
    بازدید : 352
    برچسب‌ها :

    کشور کانادا 

    کانادا دومین کشور بزرگ در جهان می باشد که تقریبا بخش زیادی از آمریکای شمالی را اشغال کرده است.با وجود بزرگ بودن آن، این کشور یکی از کشور های کم جمعیت در جهان است.کانادا به دلیل منابع طبیعی و چشم انداز های گسترده و دست نخورده آن و فرهنگ های مختلف و تاریخ چند وجهی مشهور می باشد و یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان نیز می باشد.کانادا دارای دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی است.
    کانادا سرزمینی بزرگ گسترده و دارای زیبای های طبیعی می باشد.از نظر پیشرفت اقتصادی و تکنولوژی فناوری با همسایه خود آمریکا رقابت نزدیکی دارد اگرچه بین اون دو کشور تفاوت های چشمگیری وجود دارد.بخش اعظم تاریخ و فرهنگ این کشور مربوط به دو کشور اروپایی، انگلیس و فرانسه حاصل شده است که این باعث دو ماهیت گوناگون و متفاوت در این کشور شده است.
    کانادایی ها به طور کلی از سطح کیفیت زندگی بسیار بالایی برخوردار می باشند.این کشور در آزادی های اقتصادی، جلوگیری از فساد، احترام به حقوق شهروندی و.... بسیار سرآمد می باشد.این کشور با وجود تنوع فرهنگی و استفاده از زبان های مختلف، مدیریت عالی میان مردمان خود انجام داده است این کار بسیار دشوار است که یک کشور بتواند زبان و فرهنگ های متنوع را به خوبی مدیریت کنند.اقلیت های زیادی در سراسر این کشور زندگی می کنند.
    با توجه به منطقه های وسیع جغرافیایی در این کشور تنوع آب هوایی زیادی ندارد و در اکثر نقاط آب و هوای کوهستانی قالب می باشد و اکثر شهر ها دارای سرمای سخت و طاقت فرسا هستند.این کشور دارای تابستان های کوتاه و معتدل و مرطوب می باشد.به طور کلی این کشور میانگین دما پایینی نسبت به سایر کشور های  آمریکایی و اروپایی دارد و یکی از کشور های سردسیر جهان می باشد.

    جهت دریافت پیکاپ ویزا به سایت قصران گشت مراجعه کنید.

    مقدمه 

    کانادا به یکی بهترین مقاصد برای سفر گردشگری و زندگی تبدیل شده است و گردشگران و مهاجران زیادی، این کشور را به عنوان یک مقصد عالی برای گردش، کار، تحصیل و زندگی در نظر می گیرند. فرقی نمی کند انگیزه شما برای سفر به کانادا چه می باشد با هر هدفی که باشد شما ملزم به دریافت ویزا کانادا می باشید. در ادامه اطلاعات لازم و جامعی در مورد ویزا کانادا، انواع ویزا کانادا، شرایط ها، هزینه ها و مدارک مورد نیاز و... را با هم بررسی می کنیم.

    انواع ویزای کانادا 

    روند ویزا کانادا پیچیده و چالش برانگیز می باشد زیرا شامل تحقیقات و مستندات زیادی است که باید ارائه شود و مورد بررسی قرار بگیرد. کانادا به مهاجران خود نیاز دارد بنابراین اگر شما مسیر صحیحی را برای مهاجرت انتخاب کنید این موضوع به نفع شما می باشد و می توانید خیلی آسان به ویزا در خواستی خود در کانادا برسید و از مزایای عالی این کشور بهرمند شوید.
    شما به اولین نکته ای که باید توجه کنید انتخاب گزینه مناسب مهاجرت و اطمینان حاصل کردن از آن می باشد. بسته به اهداف و شرایط شخصی هر فرد، شرایط و روش های زیادی برای اخذ ویزای کانادا و اقامت دائم وجود دارد که با هم آن ها را بررسی می کنیم.

    به طور کلی ویزا های کانادا دو دسته کلی تقسیم می شوند :
    1.ویزای موقت
    2.ویزای اقامت دائم

    ویزا های موقت کانادا

    ویزای موقتی کانادا برای کسانی که مایل هستند برای تحصیل و یا تفریح به کانادا بروند گزینه بسیار خوبی می باشد.اگر قصد دارید برای مدت محدود به این کشور سفر کنید، ویزا موقت بهترین گزینه برای شما می باشد.

    ویزای های تحصیلی 

    کانادا داری یکی از قوی ترین نظام آموزشی می باشد و یکی از بهترین مقاصد برای ادامه تحصیل با شرایط عالی است. این کشور یکی از قانونمند ترین مجهز ترین کشور ها برای تحصیل می باشد.یکی از مهم ترین نکات اخذ ویزای تحصیلی این است که شما می توانید خانواده یا همسر خود را با خود همراه کنید.این کشور برای دانشجویان بین المللی مقصد ایده آلی می باشد زیرا در حین تحصیل شرایط کاری هم برای افراد فراهم می شود.سیستم آموزشی در کانادا به بخش عمومی و خصوصی تقسیم می شود این تقسیم بندی هم برای دوره ابتدایی و متوسطه و دانشگاهی نیز صادق است. ویزای تحصیلی شامل دو تقسیم بندی می باشد.

    ویزای دانش آموزی

    این آموزش برای متقاضیان از سن پنج سالگی شروع شده و تا 17 سالگی و 18 سالگی ادامه دارد.تقسیم بندی آموزشی مدارس از 12 سطح تشکلی شده است که مقطع ابتدایی از 6 سطح، راهنمایی از سه سطح و مقطع دبیرستان نیز از سه سطح تشکلی شده است.هزینه در مدارس دولتی برای مهاجران سالانه حدود 10 تا 14 هزار دلار می باشد که هزینه مدارس خصوصی به مراتب بالاتر می باشد.

    ویزای دانشجویی

    تحصیلات تکمیلی در کانادا مثل تمام کشور ها پس از پایان دبیرستان آغاز می شود که شامل لیسانس، فوق لیسانس و دکترا می باشد. دانشگاه های بین المللی پشرفته زیادی در سرتاسر کشور وجود دارد که مدرک معتبری در سطح جهانی ارائه می دهند.

    سوپر ویزا 

    برای بازدید کنندگان که برای مدت زمانی کمی نیاز به اقامت در کانادا دارند این ویزا پیشنهاد می شود.این دسته از ویزا ها برای اهداف مختلفی ارائه می شود. یکی از آنها ویزای بازدید والدین و پدربزرگ و مادربزرگ از فرزندان و نوه هایشان می باشد که به آن سوپر ویزا گفته می شود.این ویزا به ویزا های اقامت موقت تعلق دارد.
    افرادی که از این ویزا استفاده می کنند مجاز به کار یا ثبت نام در هر موسسه آموزشی نیستند آنها فقط مجاز به ماندن در کنار اقوام و بازدید از کشور می باشند و هیچ مزایایی نیز شامل این دسته از افراد نمی شود.

    ویزای توریستی کانادا 

    وقتی شخصی برای مدت زمان کوتاه معمولا کمتر از 6 ماه به کانادا سفر کنند باید ویزا موقت دریافت نمایید.این گروه ویزا نیز بسته به دلایل شخصی افراد انواع مختلفی دارد.که مهم ترین این ویزا، ویزا توریستی کانادا می باشد.به دارنگان ویزای توریستی اجازه اقامت موقت در این کشور برای مواردی چون گردشگری، دیدار خانواده را می دهند. یک شرط اساسی در مورد این نوع ویزا وجود دارد که باید در آن متعهد باشید، که اقامت شما در کانادا موقتی است و شما در پایان ویزای خود باید بازگردید.

    ویزای تجاری کانادا 

    در بین ویزاهای اقامت موقت کانادا، ویزایی نیز وجود دارد که به نمایندگان تجاری یا هیئت های نمایندگی اجازه می دهد تا برای انجام کار با شرکت ها، در کانادا به این کشور سفر کنند. به این ویزا، ویزای مشاغل تجاری و نمایندگان مشاغل گفته می شود.
    کانادا یک اقتصاد بسیار پیشرفته دارد و مشاغل و افراد زیادی را که مایل به توسعه روابط تجاری هستند جذب می کند. بعضی اوقات ممکن است این افراد برای تهیه برنامه های خود یا امضای توافق نامه های تجاری نیاز به بازدید از کانادا و دیدار با شرکای تجاری بالقوه داشته باشند.برای ورود به کانادا، به ویزا احتیاج داشته باشند. به همین دلیل است که دولت کانادا، ویزای کارمندان و نمایندگان تجارت را ایجاد کرده است.
    ویزای نمایندگان مشاغل و نمایندگان تجارت ویزای موقتی است ، به این معنی که شخصی که آن را در اختیار دارد می تواند فقط برای مدت زمانی کوتاه و معمولاً کمتر از 6 ماه در کانادا بماند. علاوه بر این، شخص دارای این ویزا مجاز به کار برای هیچ شرکتی در کانادا نیست. آنها فقط مجاز به بحث در مورد تجارت و امضای هرگونه توافق نامه احتمالی هستند.

    ویزای کاری کانادا 

    کانادا کشوری بسیار پیشرفته است که دارای فرصت های زیادی برای کار و حقوق مزایا عالی است. اگر می خواهید در کانادا کار کنید ، باید مجوز کار در کانادا را داشته باشید که به شما امکان می دهد یک کارفرما پیدا کنید یا یک قرارداد کار را امضا کنید. مجوز کار، سندی است که هنگام درخواست ویزا برای رفتن به کانادا باید درخواست کنید. این برنامه به طور هم زمان انجام می شود و دفتر کنسولگری درخواست ویزا شما را به عنوان درخواست اجازه کار قرار می دهد.
    از دو طریق می توانید مجوز کار در کانادا را دریافت کنید:
    -از طریق ویزاهای کاری موقت
    -از طریق ویزاهای کاری دائمی یا مهاجرتی
    ویزای کاری موقت برای کانادا دائمی نیست و بسته به نوع انتخابی شما، چند ماه یا سالی، منقضی می شود. این بدان معنی است که پس از اتمام ویزای کاری کانادا، شما می توانید برای تمدید آن درخواست کنید یا به کشور خود بازگردید.حداکثر مدت زمانی که می توانید بطور موقت در کانادا با تمام برنامه های افزودنی کار کنید 4 سال است.
     گروه دوم ویزا به کسانی که در کانادا مهاجرت می کنند داده می شود زیرا آنها شغل مناسبی پیدا کرده اند.

    ویزای دائم کانادا

    ویزای دائم کانادا ویزایی است که به دارنده اجازه می دهد تا بطور دائم در کشور کانادا مستقر شوند. این ویزا به عنوان ویزای مهاجرتی نیز شناخته می شوند و انواع مختلفی نیز دارند.

    دریافت اقامت با سرمایه گذاری در کانادا 

    این نوع ویزا و اقامت برای افرادی است که در اقتصاد کانادا سرمایه گذاری می کنند و حداقل 800000 دلار ارزش خالص سرمایه آن ها باید باشد و دولت این سرمایه گذاری را در مدت پنج سال بدون هیچ گونه بهره به آن ها باز می گرداند.

    اقامت برای استارت آپ ها 

    این اقامت و ویزا برای افرادی که در این کشور، کسب و کار ایجاد می کنند، می باشد و به طور جداگانه در اقتصاد این کشور نقش دارند.آنها باید حداقل 300000 دلار کانادا سرمایه خالص داشته باشند و باید متعهد باشند که حداقل یک سوم مشاغل کانادایی را در اختیار داشته و مدیریت کنند، همچنین در مدت 3 سال از زمان حضور در این کشور اشتغالزایی را حفظ کنند.

    ویزا تخصص افراد

    این ویزا برای افرادی است که در کار، ورزش، فرهنگ و یا کشاورزی مهارت دارند و می توانند مشاغل خود را شروع کنند. این افراد باید به بهترین شکل مهارت خود را نشان دهند و در آن شروع به کار کنند.

    اقامت با تکفل گرفتن افراد خانواده 

    ویزا حمایت مالی خانواده به همسران و فرزندان وابسته شهروندان کانادایی یا اقامت دائم اجازه می دهد تا برای همیشه به کانادا مهاجرت کنند.

    ویزاهای اقامتی سریع یا Express Entry

    برنامه ورود کانادا اکسپرس یک برنامه مهاجرت الکترونیکی است که توسط دولت کانادا طراحی شده است. این اجازه می دهد تا مردم از سراسر جهان بر اساس مهارت های خاص خود برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند.
    ویزای برنامه مهارت های تجاری ( FSTP) به افرادی که از مشاغل واجد شرایط در حرفه هایی مانند:
    نجاران، مکانیک هواپیما، عملگرهای جرثقیل، مکانیک تجهیزات سنگین، برق، سیستم ماشین ها، صنایع ذوب آهن، جوشکار، لوله کش ها و .... می باشد.

     

    مراحل درخواست ویزای کانادا

    ویزا کانادا به دو روش ارائه می شود:
    -ثبت نام آنلاین ویزا 
    -مراجعه حضوری به سفارت کانادا 

    ویزای آنلاین کانادا

    اولین کار برای دریافت ویزا آنلاین کانادا، ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری می باشد. پس از ایجاد حساب کاربری افراد اقدام به دریافت ویزا می کنند که در این مرحله باید هزنیه هایی پرداخت شود که پس از پرداخت هزینه یک شماره یا یک کد پیگیری به کاربر داده می شود که تمام مراحل ویزا از این طریق پیگیری می شود.دقت در پر کردن فرم ها و انجام مراحل یکی از مهم ترین نکات می باشد که باید رعایت شود.توصیه می شود حتما برای این کار با یک مشاور مشورت شود و مراحل تحت نظر موسسات و مشاوران متخصص پیگیری شود.
    سایت رسمی سفارت کانادا تاکید دارد که برای درخواست ویزا از طریق آنلاین اقدام شود.این روش هزینه کمتری نسبت به مراجعه حضوری به سفارتخانه های کانادا دارد و هم پیگیری مراحل بسیار راحت تر می باشد. این گزینه خاطره بسته بودن سفارت کانادا در ایران، برای ایرانی های مهاجر بسیار انتخاب عالی می باشد.

    مراحل اصلی ثبت نام آنلاین ویزای کانادا عبارتند از:

    • ایجاد یک حساب کاربری و تکمیل فرم
    • تکمیل فرم های درخواست ویزای کانادا 
    • پرداخت آنلاین هزینه ها
    • دریافت تاییده درخواست و کد یا شماره پیگیری 
    • دریافت نامه انگشت نگاری
    • حضور در یکی از سفارت خانه ها برای انگشت نگاری
    • بررسی نهایی در خواست ویزا
    • مراجعه مجدد به سفارت برای تحویل پاسپورت و اخذ ویزا

    مراجعه حضوری به سفارت کانادا 

     برای اخذ ویزا به صورت حضوری اولین کاری که باید انجام دهید گرفتن وقت سفارت می باشد. با گرفتن وقت سفارت و تکمیل مدارک و شرایط گرفتن ویزا، شما می توانید در کم ترین زمان ممکن ویزا این کشور را دریافت کنید. با گرفتن وقت سفارت در تاریخ مشخص، شما باید با مدارک کامل خود به سفارت مراجعه کرده، با پرداخت هزینه ها، مراحل انگشت نگاری، شما باید منتظر جواب سفارت برای اخذ ویزا بمانید که این مدت زمان این پاسخ گویی متفاوت می باشد. پس از دریافت پاسخ، در صورت مثبت بودن با مراجعه دوباره به سفارت مراحل پایانی اخذ ویزا را انجام می دهید.

    مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا 

    مهاجرت و دریافت ویزا کانادا دارای فراینده پیچیده ای می باشد. برای درخواست ویزا کانادا به دو روش آنلاین یا از طریق سفارت این کشور می توانید اقدام نمایید. برای اینکه مراحل دریافت ویزا به طور صحیح و در حداقل زمان ممکن انجام شود باید مدارک لازم برای دریافت ویزا کانادا را آماده کنید و در مورد این مدارک اطلاعات لازم را داشته باشید. برخی مدارک عمومی هستند که برای همه انواع ویزا الزامی هستند برخی هم مربوط به ویزا خاص هستند که باید به طور صحیح و دقیق تهیه شود.

    مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی کانادا

    • اصل پاسپورت‌
    • یک قطعه عکس ۴٫۵ * ۳٫۵
    • ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی
    • ترجمه رسمی سند ازدواج
    • تکمیل فرم اطلاعات فردی 
    • نامه تمکن مالی به همراه  پرینت حساب بانک به زبان انگلیسی که نشان‌دهنده گردش درآمد ماهانه 
    • ترجمه رسمی سند ملکی
    • مدارک شغلی با ترجمه رسمی، برای صاحبین کسب و کار، جواز کسب، روزنامه رسمی، آگهی تغییرات شرکت و برای کارمندان، نامه اشتغال به کار، داشتن فیش حقوقی ۳ ماه آخر و برای بازنشستگان، ارائه حکم بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی 
    • رزرو بلیط و رزرو هتل 

    نکات مهم در اخذ ویزای توریستی کانادا

    - افراد متأهل، مطلقه و دارای فرزند باید اسناد مربوطه را با ترجمه رسمی ارائه دهند.
    - داشتن پایان خدمت سربازی برای آقایان به همراه ترجمه رسمی
    - داشتن گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش‌آموزان و دانشجویان با ترجمه رسمی

    مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار کانادا

    • اصل شناسنامه
    • اصل پاسپورت معتبر برای خروج و ورود مجدد به کشور  
    • دو قطعه عکس ۳٫۵ در ۴٫۵ با زمینه سفید
    • کپی از پیشنهاد رسمی دعوت به کار 
    • کپی از تائیدیه "مرکز خدمات کار کانادا"
    • پرداخت هزینه تشکیل پرونده برای دریافت ویزای کار

    افراد برای ورود به کانادا باید مدارک زیر را همراه داشته باشند:

    -پاسپورت معتبر و ویزای ورود به کانادا 
    -کپی از پیشنهاد دعوت به کار
    -کپی تائیدیه از مرکز خدمات کانادا
    -همراه داشتن ویزای کار صادره شده از طرف اداره مهاجرت کانادا
    -همراه داشتن کلیه مدارک کاری و تحصیلی فرد

    مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

    • اصل پاسپورت‌
    • یک قطعه عکس ۳٫۵ * ۴٫۵ با زمینه سفید
    • ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی
    • تکمیل فرم اطلاعات فردی 
    • نامه تمکن مالی و همراه داشتن رقم تبدیل شه به دلار کانادا 
    • رزرو بلیط و هتل
    • مدرک زبان ILETS
    • ترجمه سند ملکی 
    • گردش حساب و ترجمه رسمی آن
    • فیش واریزی هزینه تحصیلی
    • ترجمه آخرین مدرک تحصیلی همراه با ریز نمرات فرد
    • گواهی عدم سوء پیشینه برای افراد بالای ۱۸ سال
    • نامه پذیرش دانشگاه

    روند پیگیری اخذ ویزای کانادا 

    بسته به نوع انتخاب اخذ ویزا (آنلاین، مراجعه حضوری) می توان آن را پیگیری کرد.
    اگر به صورت آنلاین درخواست کرده اید، می توانید وضعیت حساب خود را بررسی کنید. با وارد شدن به حساب کاربری در سایت رسمی سفارت و وارد کردن اطلاعات، می توانید در جریان آخرین تغییرات در روند کاری خود باشید. در قسمت برنامه های ارسال شده یا پروفایل کاربر، با بررسی وضعیت و پیام ها می توانید پیگیری کنید. با این روش به آسان ترین شکل ممکن می توانید در جریان روند تغییرات قرار بگیرید.
    در روش مراجعه حضوری و پیگیری ویزا، روند پیچیده تری دارد و مشکلاتی را برای افراد ایجاد می کند. پل ارتباطی افراد در این روش ایمیل ارائه شده به سفارت می باشد که در اکثر مواقع کاربران در چک کردن ایمیل خود کوتاهی می کنند که این کار مشکلاتی را برایشان به همراه دارد.عدم پیگیری به موقع برای ایمیل ارسال شده از سوی سفارت می تواند مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد کند.

    ریجکت شدن ویزای کانادا 

    رد شدن یا ریجکت شدن ویزای کانادا می تواند بسیار ناامید کننده باشد که نه تنها برنامه های سفر، برنامه های کاری یا حتی یک زندگی جدید را می تواند خراب کند.ولی پس از رد ویزا چند راه برای اینکه بتوانید بازهم برای گرفتن ویزا اقدام کنید، وجود دارد.پس از رد ویزا از سوی سفارت که طی نامه برای شما ارسال می شود، اطلاعاتی در مورد اینکه چرا رد شده اید وجود ندارد ولی دلایل مختلفی هست که باعث ریجکت شدن شما می شود.

    دلایل رد یا ریجکت شدن ویزای کانادا

    • عدم ارائه اسناد دقیق 
    • عدم ارائه منابع مالی قوی برای تامین هزنیه های سفر و اقامت در کانادا
    • عدم رعایت استاندارد های امنیتی و بین المللی و داشتن سوابق کیفری
    • عدم اطمینان افسر سفارت در خصوص بازگشت متقاضی به کشور مبدا 
    • عدم اطمینان از انگیزه و دلایل سفر
    • نداشتن سفر های خارجی به خصوص کشور های حوزه شینگن

    ممکن است فاکتور های دیگری نیز وجود داشته باشد که منجر به ریجکت شدن ویزا شما شود. اگر درخواست شما رد یا ریجکتش شد ممکن است شما واجد شرایط برای در خواست تجدید نظر باشید ولی شما نمی توانید اطمینان حاصل نمایید که افسر ویزا و مقامات سفارت خانه در خواست شما را قبول کنند. بهتره از قبل درخواست مجدد اطلاعات خود را اصلاح کرده و مدارک معتبر تری ارائه دهند و مجدد برای دریافت ویزا اقدام نمایند.
    نامه و اطلاعات مربوط به رد و ریجکت شدن درخواست خود را دریافت کنید و با دقت بخوانید و هرگونه اطلاعاتی و نکاتی که میتوانید بعدا آن را تقویت کنید، توجه کنید. همچنین می توانید به نکاتی که افسر ویزا برای رد درخواست شما ارائه کرده نیز توجه کنید که این می تواند به شما در خواست مجدد کمک ویژه کند. همچنین امکان اینکه شما بتوانید از روش های دیگر اقدام به دریافت اقامت و ویزا کنید نیز وجود دارد.

    درخواست تجدید نظر ویزا 

    پس از رد ویزای کانادا، متقاضیان باید به رویه های خاصی که برای ثبت درخواست جدید توصیه می شود، آگاه باشند. این مراحل را باید بدانند و حتماً آنها را با دقت دنبال کنند تا برای بار دوم دوچار مشکل نشوند. مراحل برای درخواست تجدید نظر، بسته به نوع ویزا مورد نیاز افراد، متفاوت خواهد بود.

    سفارت کانادا در چه کشور هایی هست و چه کشور هایی نیست

    در حال حاضر 180 کشور دارای سفارت خانه و کنسولگری کانادا هستند.آفریقا بیشترین تعداد سفارت خانه کانادا را دارد بقیه کشور ها حداقل دارای یک سفارت خانه و کنسولگری کانادا می باشند.هرچد برخی از کشور های آسیایی مثل ایران، اروپا و آمریکا جنوبی نیز سفارت کانادا را ندارند و برای دریافت اقامت و ویزا باید به کشور های همسایه که دارای سفارت و کنسولگری کانادا هستند مراجعه کنند.

    سفارت خانه های کانادا در کشور های نزدیک ایران 

    به دلیل بسته بودن سفارت کانادا در ایران، مهاجران و گردشگران برای دریافت و اخذ ویزا و اقامت باید به کشور های همسایه مراجعه نمایند. بهترین کشور های برای اخذ ویزا و اقامت می توانند به کشورهای چون ترکیه، سفارت کانادا در تفلیس گرجستان، دبی و امارات متحده عربی، ارمنستان، باکو درآذربایجان مراجعه نمایند این کشور ها بهترین گزینه برای ایرانی ها، برای اخذ ویزا و اقامت کانادا می باشد.

    مراکز درخواست ویزا VFC

    VFC مراکز در خواست ویزا شرکت های خصوصی هستند که با دولت کانادا قرار داد رسمی دارند. این شرکت ها فقط مجاز به ارائه خدمات پشتیبانی و اداری، نامه نگاری ها بین متقاضیان و سفارت خانه ها هستند.این شرکت ها نقش مهم و تاثیر گذاری در درخواست ویزا رد یا قبول کردن آن ندارند و مشاوره ای هم ارائه نمی دهند و فقط به عنوان واسط و انجام خدمات بین متقاضیان و سفارت خانه های کانادا می باشند. به این مراکز VAC یا Visa Application Center نیز گفته می‌شود.

    مراکز VFC در ایران 

    شرکت VFC فعالیت خود را برای تسریع کار سفارت خانه ها آغاز کرده است. این شرکت درکشور هند فعالیت خود را آغاز نموده است و در حال حاضر توانسته است با 2500 مراکز خدمات دهنده در 130 کشور جهان به این فعالیت ادامه دهد. فعالیت این مرکز از سال 1394 در ایران جهت همکاری با سفارت انگلیس آغاز شد ولی در حال حاضر دامنه فعالیت این مرکز در ایران گسترش یافته است و با سفارت خانه کشور های چون اتریش، فرانسه، هلند، نروژ، سوئد و... همکاری می کند. البته چند کشور در جهان امور اداری خود را به ایران سپرده اند و شامل همه کشور ها نمی شود. این مرکز قبلا در پالادیوم تهران فعالیت می کرد ولی اکنون در مرکز خرید هروری فعال می باشد و خدمات خود را ارائه می دهد.
    مراکز VFC ایران برای کانادا کاری انجام نمی دهند و برای انجام امور برای کشور کانادا باید به کشور های همسایه نزدیک ایران سفر کرد نزدیک ترین این دفاتر در کشور های همسایه می توان به :
    ترکیه، استانبول، شیشلی، خیابان جمهوریت، هاربیه روبروی موزه نظامی، پلاک 193
    آنکارا، چانکایا، بلوار آتاتورک محلهء کاواکلی دره، جنب بانک TEB پلاک 154
    ایروان، خیابان وازگن سارگسیان، پلاک 10 اشاره کرد.

    هزینه ویزای کانادا 

    برای اینکه محاسبه کنیم تا بداینم هزینه ویزا کانادا چقدر می شود باید فاکتور های مختلفی را در نظر بگیریم و به نکات زیادی توجه کنیم. از زمان اقدام برای درخواست ویزا تا مرحله پایانی آن باید مراحل زیادی را طی نموده که هر کدام از این مراحل هزینه های مختص به خود را دارد که همه این مراحل جز هزینه های ویزا کانادا می باشد.

    فاکتور های اصلی هزینه ها برای اقامت کانادا 

    • هزنیه بلیط رفت و برگشت برای مصاحبه
    •       هزینه سفر برای استقرار در کشور سوم
    • هزینه برای معاینات پزشکی
    • هزنیه برای وکیل و مشاور
    • هزنیه برای شروع زندگی در کانادا
    • هزینه اخذ ویزا 

    هزنیه ویزای کانادا بسته به فاکتور های چون، دعوت نامه، رزرو بلیط و هتل، انگشت انگاری و... همه و همه زیرمجموعه هزینه ویزا می باشد.هزنیه ویزا حدود 300 دلار می باشد. البته بسته به ویزای های مختلف، این هزینه متفاوت است و نمی توان هزنیه دقیقی برای ویزا کانادا برآورد کرد زیرا مقدار هزنیه هایی که هر متقاضی برای نوع مهاجرت و اقامت خود پرداخت می کند متفاوت خواهد بود و باید برای هر فرد به طور جداگانه محاسبه شود.

    تعیین وقت سفارت کانادا

    طبق قوانین جدید مهاجرتی کانادا، کلیه متقاضیان برای اخذ ویزای کانادا ملزم به دریافت وقت سفارت برای انگشت انگاری هستند و فرقی هم ندارد که آنلاین اقدام کرده باشید یا با مراجعه حضوری برای انگشت نگاری شما نیاز به وقت سفارت دارید و تنها می توانید از طریق آنلاین این کار را انجام دهید.

    مراحل تعیین وقت سفارت کانادا 

    برای تعیین وقت سفارت کانادا اول باید یک حساب کاربری در سایت VFS Globa ایجاد کنید سپس برایتان یک لینک تاییده ارسال می شود که باید حساب کاربری خود را فعال کنید .با توجه به کشور و انتخاب مرکز VFC که میخواهید انگشت نگاری را انجام دهید باید مراحل را با دقت انجام دهید.

    مدارک لازم برای تعیین زمان سفارت

    برای تعیین وقت سفارت شما به مدارک زیادی احتیاج ندارید زیرا شما در مرحله ثبت نام آنلاین یا مراجعه حضوری تمام مدارک خود را ارائه داده اید همچنین شما زمانی اقدام به تعیین وقت سفارت برای انگشت نگاری می کنید که ایمیل سفارت برای انگشت نگاری برای شما ارسال شده باشد که این ایمیل مبنی بر بررسی مقدماتی مدارک شما بوده است. شما برای وقت سفارت به تاریخ تولد، آدرس ایمیل، و شماره تماس نیاز دارید. هزنیه وقت سفارت برای انگشت نگاری حدود 40 دلار کانادا می باشد.

    آدرس سایت سفارت کانادا 

    https://www.canadainteational.gc.ca

     

    قصران گشت
    يکشنبه 8 دی 1398 - 19:45
    بازدید : 358
    برچسب‌ها :

    هر چه بیشتر به تعطیلات نوروز نزدیک می شویم، تب و تاب خرید تورهای مسافرتی نیز بیشتر می شود. بسیاری افراد و خانواده ها از حالا به دنبال انتخاب مقصد مورد علاقه خود هستند. هر شخصی و هر خانواده ای سبک و سلیقه ای برای سفر دارد. برخی ترجیح می دهند به شهرهای ساحلی بروند و مدتی استراحت کنند. برخی دیگر دوست دارند به در سفر هیجان را تجربه کنند. بعضی ها سفرهای ماجراجویانه را می پسندند و بعضی دیگر فقط می خواهند در شهرها و مراکز خرید مدرن گشت بزنند! با توجه به این سبک و سلیقه، مقصدی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود.

     

    در مرحله بعدی باید بودجه خود را در نظر بگیرید. هزینه ها عامل تعیین کننده ای در نوع سفر و مقصد هستند. اگر می خواهید مبالغ کمتری را صرف سفرهای نوروزی خود کنید، بهتر است به شهرها و کشورهای نزدیک تر بروید و تفاوت نرخ ارز رایج آن کشور با ریال ایران را نیز در نظر داشته باشید. مثلا از هنگامی که نرخ درهم امارات بالا رفت، سفر به دبی برای ایرانی ها یک سفر گران محسوب می شود.

    نکته مهمی که در تب و تاب سفر گاهی فراموش می شود، انتخاب آژانس هواپیمایی مناسب است. تعداد آژانس های هواپیمایی بسیار زیاد است و تبلیغات فراوانی هم در این زمینه وجود دارد. گاهی اوقات تنها نکته ای که به آن توجه می کنیم قیمت تورها است و موارد دیگر از خاطرمان می رود. در نظر داشته باشید که به ویژه در مورد سفرهای خارجی، بهتر است از خدمات موسسات معتبر و با تجربه استفاده کنید. مجموعه ای که سال ها در برگزاری سفرهای مختلف تجربه داشته باشد و به خوبی با شرکت ها ی هواپیمایی و کارگزاران هتل ها در تعامل باشد.

    چنین مجموعه ای می تواند خدمات را در بهترین سطح به شما ارائه دهد و دیگر نیازی به نگرانی در هیچ زمینه ای نیست. یکی از آژانس های معتبر در این زمینه سلام پرواز است که تورها را به صورت مستقیم برگزار می کند و خود چارتر کننده بسیاری از پروازها است. به این ترتیب در این میان واسطه ای وجود ندارد و بلیت را مستقیما از آژانسی که با ایرلاین معامله کرده است دریافت می کنید. این آژانس صندلی ها را در پروازها در اختیار دارد و از بابت پیدا کردن بلیت نگرانی نخواهید داشت.  

    یک توصیه حرفه ای این است که خرید را به روزهای پایانی سال موکول نکنید. گذشته از این که قیمت ها افزایش می یابند، ممکن است نتوانید تور مورد نظرتان را با خدمات مناسب پیدا کنید. اسفند ماه اوج شلوغی های خریدهای عیدانه است. بهتر است قبل از رسیدن به این تاریخ، سفر خود را قطعی کنید. در ادامه دو مورد از پرطرفدارترین مقصدها برای سفرهای نوروزی را به شما معرفی خواهیم کرد.

    سفر به مالزی در نوروز 99

    یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر نوروزی، مالزی است. کشوری با آب و هوای استوایی که دمای آن در روزهای ابتدایی فروردین کاملا مطبوع است. کشوری با جزیره های متعدد، سواحل بکر ماسه ای، جنگل های انبوه و البته غذاهای خوشمزه! مدت ها می توان از جذابیت های این کشور صحبت کرد.

    شهرهای مختلف آن زیبایی های متنوعی دارند اما شاید جذاب ترین مسئله، تنوع فرهنگی آن باشد. در این کشور شاخه هایی از چند فرهنگ غنی باستانی را می توان مشاهده کرد. هندو و بودایی و مسلمان در کنار هم در مالزی زندگی می کنند و مسجدهای باشکوه را در کنار معابد بی نظیر کهن می توان مشاهده کرد. هر یک از این فرهنگ ها ملزومات خود را نیز به این کشور آورده اند و جلوه این تنوع صلح آمیز را در هنر، آشپزی و معماری می توان مشاهده کرد.

    از جاذبه های مالزی و کوالالامپور می توان به برج های دوقلوی پتروناس اشاره کرد که از شاهکارهای معماری مدرن محسوب می شوند. کسانی که می خواهند از نزدیک با فرهنگ باستانی مالزی آشنا شوند، می توانند به بازدید غار میمون ها یا باتو کیو بروند. یکی از بزرگترین و خاص ترین عبادتگاه های هندوها که شامل مجموعه ای از غارها می شود که از گذشته تا کنون به عنوان نیایشگاه از آن ها استفاده می شده است. از دیگر جاذبه های پایتخت مالزی می توان به برج کی ال، خیابان بوکیت بینتانگ، سان وی لاگون و ... اشاره کرد.

    مالزی در جنوب شرقی آسیا نسبتا از ما دور است. اگر تا به حال به این کشور سفری نداشته اید بهتر است هماهنگی ها را به مجموعه ای بسپارید که در این زمینه تجربه دارد.  در پکیج این سفر، طیفی از هتل های سه تا پنج ستاره را مشاهده خواهید کرد. برای مثال طرفداران سفرهای لوکس می توانند هتل وستین کوالالامپور را انتخاب کنند و کسانی که می خواهند هزینه کمتری برای اقامت گاه بپردازند، می توانند آرنا استار را امتحان کنند. هتل ویواتل، فلامینگو و رویال نیز از جمله هتل های چهار ستاره این شهر هستند. در میان بازدیدهای مختلف، گشت و گذار در شهر و امتحان کردن غذاهای خیابانی را فراموش نکنید که یکی از جاذبه های اساسی این سفر محسوب می شوند!

    تور استانبول نوروز 99

    نمی توان از سفر نوروزی صحبت کرد و اسمی از استانبول نبرد! این شهر با جاذبه جادویی تاریخی اش دل بسیاری از گردشگران در سراسر جهان را برده است! یک شهر دو قاره ای که نیمی از آن در آسیا و نیم دیگر در اروپا قرار دارد و برای سفر از یک نیمه به نیمه دیگر، می توانید با کشتی از روی تنگه بسفر عبور کنید. تنگه ای که دو دریای سیاه و مرمره را به هم متصل می کند. همین توضیحات برای جذاب کردن یک شهر کافی است و با این حال استانبول زیبایی های متعدد دیگری نیز دارد. از بناهای تاریخی و شاهکارهای معماری مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی که بگذریم، جنگل بلگراد را می بینیم. باور کردنش سخت است اما در نزدیکی این شهر شلوغ، یک جنگل زیبا وجود دارد که می تواند تمامی سر و صداهای شهر را از ذهن تان پاک کند.

    از این ها گذشته، گرند بازار یا بازار بزرگ را نباید فراموش کرد. جایی که عطر ادویه ها انگار از هزاران سال پیش در هوای آن جریان دارد و جلوه های رنگارنگ هنر و صنایع دستی ترک در آن چشم ها را خیره می کند. اگر به خرید و گشت و گذار در پاساژهای مدرن علاقه داشته باشید، استانبول بهشت شما است! کشور ترکیه به ویژه در صنعت پوشاک پیشتاز است و لباس ها و پارچه های متنوع هوش از سرتان می برند. البته که نباید از خوراکی هایی مثل شکلات، باقلوا و البته قهوه ترک چشم پوشی کرد!

    در کنار همه این ها، می توانید در شهر قدم بزنید و غروب ها در یکی از کافه ها بنشینید و در کنار گپ زدن با دوستان و چشیدن نوشیدنی های عالی، از اجرای موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

    استانبول یک شهر توریستی است و هتل های مختلفی دارد که بعضی از آن ها در پکیج به مسافران ارائه می شوند. در این پکیج ها لیستی از هتل های سه تا پنج ستاره را مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید هزینه کمتری بابت اقامت بپردازید و بیشتر مشغول گشت و گذار باشید، هتل هایی مثل ریدل و مکس ول را انتخاب کنید و در صورتی که فضاهای لوکس را ترجیح می دهید، هتل سورملی یا دابل تری بای هیلتون را امتحان کنید. هتل تکسیم اسکوئر، ریوا و اوزتانیک هم از جمله هتل های 4 ستاره خوب استانبول هستند.

     

     

    منبع:

    http://www.pana.ir/news/990459

    قصران گشت
    يکشنبه 8 دی 1398 - 19:07
    بازدید : 338
    برچسب‌ها :

    امروزه سفر به یک بخش اجتناب‌ناپذیر از زندگی انسان تبدیل‌ شده است.

    به گزارش ایسنا ، بنابر اعلام الفبای سفر، روزانه مردم بسیاری برای تفریح و یا به‌ قصد کار با استفاده از تورهای خارجی عازم سفر به شهرهای کشورهای مختلف می‌شوند.با پیشرفت بشریت و سهل و آسان‌شدن امور، دیگر جای نگرانی برای سفر وجود ندارد و مردم می‌توانند با انتخاب یک آژانس مسافرتی و تهیه تور ارزان‌قیمت خارجی مورد نظر خود سفری راحت و دلنشین را تجربه نمایند. از این‌ روی آژانس مسافرتی الفبای سفر با بررسی علایق ایرانیان در مورد مقاصد محبوب خارجی، تورهای لحظه آخری خارجی مختلفی به مقاصد خارج از کشور تدارک دیده تا مردم بتوانند با خیالی راحت عازم سفر بشوند.

    سفر به کشورهای همسایه ایران

    کشور کهن و تاریخی ایران در همسایگی کشورهایی قرار دارد که امروزه به مناطق محبوب گردشگری و پرمخاطبی در جهان تبدیل‌ شده‌اند کشورهایی مانند ترکیه، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان و امارات متحده عربی که به دلیل پیشرفت‌های چشمگیر، توسعه و بهینه‌سازی صنعت گردشگری خود به مقاصد گردشگری محبوبی نه‌تنها در نزد ایرانیان بلکه در تمام دنیا تبدیل‌شده‌اند و تورهای خارجی بسیاری به این مقاصد انجام می‌شوند؛ اما یکی محبوب‌ترین مقصدها کشور ترکیه می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این کشور با ما همراه باشید.

    ترکیه، کشوری محبوب برای گردشگران ایرانی

    کشور تاریخی و پر قدمت ترکیه با قرارگیری در بین قاره‌های اروپا و آسیا به کشوری پر از رمز و راز، زیبا و بافرهنگی غنی تبدیل‌شده است و توریست‌ها و گردشگران بسیاری را در ایام مختلف سال از طریق تور ترکیه به سمت خود جذب می‌کند. از میان ۲۰ شهر کشور ترکیه آژانس الفبای سفر تورهایی به ۱۰ شهر محبوب و پرطرفدار ترکیه را برای افراد علاقه‌مند سفر به شهرهای کشور ترکیه را تدارک دیده است.

    استانبول، شهر دو قاره‌ای ترکیه

    شهر استانبول یک مقصد رویایی برای مسافرت است. استانبول محل تلاقی شرق به غرب می‌باشد و دو قاره آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل می‌کند. شهر استانبول دارای لایه‌هایی از تاریخ، فرهنگ، رنگ‌ها و رایحه‌های مختلف است. معماری استانبول، غذاهای استانبول و سایر جذابیت‌های استانبول هر کدام بیانگر داستانی می‌باشند. شهر استانبول شهری شلوغ و پر جنب‌وجوش است که هرگز از حرکت بازنمی‌ایستد و اگر نیاز به استراحت پیدا نمودید همیشه یک باغ زیبا، چایخانه و کافه و یا یک مسجد بسیار زیبا پیدا خواهید نمود که بتوانید لحظاتی در آن به استراحت بپردازید. شهر استانبول دارای اماکن توریستی بسیار زیادی از خرابه‌های تاریخی، قصرها و مسجدهایی با شهرت جهانی است همچنین تعداد مراکز خرید و بازارها در استانبول بسیار زیاد می‌باشند. بیشتر جاذبه‌های توریستی استانبول با حمل‌ونقل عمومی به‌راحتی در دسترس می‌باشند مخصوصاً به‌وسیله تراموا، مترو و قایق اما بهتر است که تا جایی که می‌توانید پیاده به محل‌های موردنظر خود بروید چرا که استانبول شهری شگفت‌انگیز با معماری فوق‌العاده است و از دیدن زیبایی‌های شهر لذت ببرید.

    آنکارا، پایتخت بین‌المللی ترکیه

    پایتخت کشور ترکیه شهر بین‌المللی آنکارا در مرکز ناحیه آناتولی قرار گرفته است. در مرکز شهر آنکارا هنرهای نمایشی، اپرا، تالار ارکستر سمفونی ریاست جمهوری و بسیاری دیگر از کمپانی‌های نمایشی وجود دارند اما برجسته‌ترین جاذبه موجود در شهر آنکارا آنیت کابر، مقبره کمال آتاترک است که بنیان‌گذار جمهوری ترکیه و پایتخت قرار دادن شهر آنکارا است. شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه در دهه‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است به همین ترتیب آژانس مسافرتی الفبای سفر که مجری مستقیم تور آنکارا است، تورهای آنکارا و تور نوروز آنکارا ۹۹ را تدارک دیده است.

     

    منبع:

    https://www.isna.ir//news/98100403126/سفر-به-محبوب-ترین-کشورهای-همسایه

    قصران گشت
    شنبه 7 دی 1398 - 15:08
    بازدید : 347
    برچسب‌ها :

    اگر شما قصد دارید تور پاریس را برای بار دوم یا چندم انتخاب کنید پس قطعاً به دنبال سفری متفاوت‌تر نسبت به سفر قبلی خود هستید.

    به گزارش ایسنا، بنابرعلام ژیوار، تجربه‌ای که در سفر قبلی به پاریس داشته‌اید این بار به کمکتان می‌آید. چنانچه از محل اقامت قبلی خود در پاریس راضی بوده‌اید احتمالاً این بار نیز همان هتل را مدنظر قرار می‌دهید. البته هتل‌های پاریس طبق هتل‌های اتحادیه اروپا هستند و تمامی استانداردها در آن‌ها رعایت می‌شود. این بار احتمالاً به ‌قصد بازدید از داخل موزه لوور و کاخ ورسای به پاریس قدم می‌گذارید. حتماً مطلع هستید که اگر بخواهید لوور را ببینید یک روز کامل وقت شما را می‌گیرد اما چنانچه با تور لیدر تور پاریس اقدام به بازدید کنید، می‌توانید در مدت‌زمان ۲ - ۳ ساعت از مهم‌ترین بخش‌های لوور بازدید داشته باشید. اگر دفعه قبل نرسیدید از آسانسور برج ایفل بالا بروید شاید این بار فرصت آن رسیده تا پاریس را از بالاترین نقطه آن ببینید. پاریس فقط محدود به ایفل، لوور، ورسای و... نیست. این بار سعی کنید از دیگر جاذبه‌های پاریس دیدن کنید که هم به گوشتان زیاد آشنا نیستند و هم دفعه قبل فرصت بازدید از آن‌ها را پیدا نکردید. موزه اورسی، پارک آندره سیتروئن، کلیسای سنت لوئی، کانسی یژ و... جاذبه‌هایی هستند که زیبایی‌های هر یک از آن‌ها اگر بیشتر از ایفل و کاخ ورسای نباشد، کمتر از آن‌ها هم نیست.

    تور اروپا ارزان به چه قیمتی؟

    بالا بودن هزینه‌های سفر به اروپا موجب شده تا مسافران به دنبال راه‌هایی جهت ارزان تمام شدن تور اروپا بگردند. مسلماً این افراد به دنبال کشورهایی می‌گردند که هزینه هتل و خورد و خوراک و دیگر موارد در آن‌ها نسبت به دیگر کشورها پایین‌تر باشد. مسافری که قصد دارد برای سفر کمتر هزینه کند قطعاً سوئیس را برای سفر انتخاب نمی‌کند زیرا که سوئیس کشور گرانی است هزینه رزرو هتل و نهار و شام به نسبت دیگر کشورهای اروپایی در این کشور بالاتر است. واقعیتی که وجود دارد این است که تور اروپا ارزان وجود ندارد، این شما هستید که با پایین آوردن توقعاتتان در زمینهٔ هتل، غذا، حمل‌ونقل و... سبب ارزان تمام شدن یک سفر اروپایی می‌شوید. بازهم این مبلغ نسبت به سفر یک هفته به ترکیه بسیار بالاتر خواهد بود. از فکر اینکه در تابستان بخواهید سفری کم‌هزینه به اروپا داشته باشید، بیرون بیایید. تور اروپا ارزان در فصولی نظیر پاییز و زمستان امکان‌پذیر است نه در فصل پر گردشگر و پر متقاضی مانند تابستان. اگر فرد سرمایی هستید یا اینکه قصد دارید همراه با خانواده و کودک خردسال تور اروپا ارزان را تجربه کنید مطلع باشید که سفر دل‌چسبی نخواهید داشت. سرما زمستانی کشورهای اروپایی برای افرادی که عادت به سرما ندارند و یا از سرما بیزارند آزاردهنده خواهد بود. ارزشش را ندارد به خاطر صرف هزینه کمتر در طول سفرتان سرما بخورید یا خانواده‌تان اذیت بشوند.

    تور نوروز فرانسه  ۹۹ مقصدی فراموش‌نشدنی

    به پاریس سفر کنید، فرصت استثنایی تعطیلات نوروز فقط یک‌بار در سال پیش می‌آید. از این فرصت استفاده کنید و پاریس محبوب را خوب بگردید. شهر در بهار رنگ و بوی دیگری دارد. در فصل بهار آب‌وهوای پاریس روزبه‌روز مطلوب‌تر می‌شود. هم خوب از جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید هم خوب عکاسی کنید. حتی اگر دوست دارید می‌توانید خریدی هم داشته باشید. پاریس مراکز خرید منحصربه‌فردی دارد که رضایت شما را حتما جلب می‌کند. در تور فرانسه نوروز ۹۹ ژیوار شرکت کنید و زیباترین خاطرات را در کنار خانواده‌تان خلق کنید شاید عید امسال فراموش‌نشدنی‌ترین و خاص‌ترین سفر شما باشد.

     

    منبع:

    https://www.isna.ir/news/98100402846/اگر-قصد-انتخاب-تور-پاریس-را-برای-اولین-بار-ندارید

    قصران گشت
    شنبه 7 دی 1398 - 15:04
    بازدید : 305
    برچسب‌ها :

    ویزای شینگن ایتالیا در میان انواع ویزاها جزء آن‌هایی است که متقاضیان زیادی دارند.

    به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساحل شنی، خیلی از آن‌هایی که به‌دنبال گرفتن ویزای شینگن ایتالیا هستند اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و بنا بر همین دلیل مجبور می‌شوند مشکلاتی را تحمل کنند. در ادامه با هم مروری بر بعضی از مواردی که متقاضیان ویزای شینگن ایتالیا باید از آن‌ها خبر داشته باشند خواهیم داشت.

    ۱- شینگن نام یک منطقه است

    متأسفانه درصدی از کسانی که می‌خواهند ویزای شینگن ایتالیا بگیرند خبر ندارند که در واقع چیزی به نام ویزای شینگن ایتالیا وجود ندارد، بلکه یک چیز وجود دارد با نام «ویزای شینگن». شینگن یا با تلفظ بهتر شِنگِن نام منطقه‌ای از اروپا است که اشاره دارد به ۲۶ کشور که اهالی هر یک از این ۲۶ کشور برای ورود به سایر کشورهای این منطقه نیازی به اخذ ویزا ندارند و همچنین کشورهای خارج از این منطقه می‌توانند با گرفتن یک ویزا با نام ویزای شینگن به هر ۲۶ کشور وارد شوند. یعنی کسی که ویزای شینگن را داشته باشد هم می‌تواند به ایتالیا سفر کند و هم وارد کشور فرانسه، آلمان و سایر کشورهای شینگن شود.

    ۲- منطقه‌ی شینگن شامل ۲۶ کشور است

    همانطور که در بالا هم گفتم، این منطقه از ۲۶ کشور برخوردار است. این کشورها به قرار زیر هستند:

    دانمارک

    فنلاند

    فرانسه

    آلمان

    ایتالیا

    اسپانیا

    چک

    استونی

    پرتغال

    لهستان

    مجارستان

    اسلواکی

    اسلوونی

    لیختن‌اشتاین

    سوییس

    سوئد

    مالت

    نروژ

    هلند

    ایسلند

    لتونی

    لیتوانی

    لوکزامبورگ

    یونان

    مالت

    اتریش

    ۳- چند نوع ویزای شینگن وجود دارد

    با وجودی که برای ورود به ۲۶ کشور فقط به ویزای شینگن نیاز است، ولی خود این ویزا هم چند نوع دارد. این انواع ویزای شینگن برای ویزای شینگن اروپا هم صادق هستند؛ دلیل این هم به صورت ساده این است که ویزای شینگن ایتالیا همان ویزای شینگن است، یعنی فرقی بین ویزای شینگن ایتالیا با ویزای شینگن فرانسه یا مثلا آلمان وجود ندارد.

    ویزای شینگن به سه دسته‌ی ویزای اتحادیه، ویزای اعتبار محدوده و ویزای ملی تقسیم می‌شود. ویزای اتحادیه همان ویزای گردشگری است و خود به چند نوع تقسیم می‎شود: یکی ویزای نوع A، دیگری ویزای نوع B و سومی ویزای نوع C.

    ویزای شینگن نوع A، ویزایی است که دارنده‌ی آن فقط حق تردد در فرودگاه یکی از کشورهای حوزه‌ی شینگن را دارد. این ویزا برای همه نیست، بلکه چند کشور معدود هستند که مردم آن‌ها حتی اگر بخواهند در یکی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه‌ی شینگن توقف کنند نیاز به این ویزا دارند که متأسفانه کشورمان جزو این کشورهای معدود است.

    ویزای نوع B ویزایی است که فقط برای سفرهای زمینی و آن هم برای مدت‌زمانی محدود (مثلاً ۵ روز) داده می‎شود. یعنی اگر شما با خودرو و یا با قطار بخواهید از کشور ایتالیا عبور کنید نیاز به دریافت ویزای شینگن ایتالیا نوع B خواهید داشت.

    اما ویزای نوع C ویزایی است که مخصوص توریست‌هاست. هر گردشگری (غیر از کشورهای حوزه‌ی شینگن، انگلیس، آمریکا و چند کشور دیگر) که بخواهد وارد یک یا چند تا از کشورهای حوزه‌ی شینگن شود ملزم به دریافت این نوع ویزای شینگن است. این ویزا فقط برای کسانی که قصد اقامت کوتاه‌مدت در یکی از کشورهای شینگن را دارند مناسب است و برای کسانی که می‌خواهند در کشورهای شینگن از جمله ایتالیا اقامت دائمی داشته باشند مناسب نیست.

    برای اقامت در کشور ایتالیا نیاز به ویزای شینگن از نوع ویزای ملی یا ویزای شینگن نوع D است. ویزای کاری، ویزای تحصیلی و هر نوع ویزایی که برای اقامت طولانی‌مدت در ایتالیا داده شوند جزء همین نوع ویزا هستند.

    ۴- یک الی دو ماه قبل از سفر، باید برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید

    برای احتیاط بهتر است یک یا دو ماه قبل از سفر نسبت به دریافت ویزای شینگن ایتالیا اقدام کنید. به صورت قانونی این زمان ۱۵ روز است، اما برای احتیاط بهتر است به ۱۵ روز اکتفا نکنید و اگر دو ماه دیگر قرار است به ایتالیا سفر کنید بهتر است همین فردا کارهای اخذ ویزای شینگن را شروع کنید.

    ۵- برای دریافت ویزای شینگن، مدارک‌تان باید ترجمه‌ی رسمی باشند

    به هر کشوری که بخواهید سفر کنید، باید مدارک‌تان از طریق دارالترجمه‌های رسمی و مجاز به زبان مقصد ترجمه شوند. از جمله مدارک لازم برای دریافت ویزای شینگن ایتالیا می‌توانم به موارد زیر اشاره کنم:

    فرم تکمیل‌شده‌ی درخواست ویزا

    دو قطعه عکس رنگی

    پاسپورت

    مدرک تمکن مالی (باید مدرکی داشته باشید که نشان دهد شما از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی هستید)

    پرینت گردش حساب سه‌ماه اخیر

    بلیط هواپیما (برای مقاصد توریستی باید این بلیط حتماً رفت و برگشت باشد)

    مدارک ازدواج برای افراد متأهل

    بیمه‌ی مسافرتی بین‌المللی

    این موارد صرفاً بخشی از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا هستند. برای دریافت ویزای شینگن و همچنین دریافت اطلاعات کامل در این زمینه می‌توانید با کارشناسان شنگن مرکز گردشگری ساحل شنی تماس بگیرید. هر پرسشی که در این زمینه داشته باشید به طور کامل و تخصصی پاسخ آن را از کارشناسان مرکز گردشگری ساحل شنی دریافت خواهید کرد.

    ۶- قبل از اخذ ویزای شینگن ایتالیا به اخذ وقت سفارت ایتالیا نیاز است

    همین‌طور و ناگهانی نمی‌توان فرم درخواست ویزا را پر کرد و منتظر ویزای شینگن شد، بلکه قبل از آن باید وقت سفارت ایتالیا یا وقت کنسولگری ایتالیا رزرو شود. وقت سفارت ایتالیا برای مصاحبه‌ای است که مسئولان کشور ایتالیا در ایران با فرد متقاضی ویزای شینگن این کشور انجام می‌دهند. این مصاحبه برای پرسیدن چند سوال از شما است، از جمله هدف‌تان از سفر به ایتالیا، وضعیت مالی‌تان و موارد این قبیل.

    ۷- امکان رد شدن درخواست ویزای ایتالیا وجود دارد

    یک موردی که هست و حتماً باید آن را با شما در میان بگذارم این است که این احتمال وجود دارد که درخواست شما برای ویزای شینگن ایتالیا رد شود، اما رد شدن درخواست شما شانسی و تصادفی نیست. یعنی اگر مدارک‌تان کامل باشند و یک سری ویژگی‌های منفی را نداشته باشید دلیلی برای رد شدن درخواست‌تان وجود ندارد. برای آن که احتمال دریافت ویزای شینگن را زیاد کنید باید به صورت اصولی و کارشناسی اقدام کنید. بهترین راه این است که با یک مرکز تخصصی اخذ ویزای شینگن همکاری کنید و از آن مرکز بخواهید که کارهای دریافت ویزای شینگن را برای شما انجام دهند. کارشناسان آن مؤسسه چون تخصص و البته تجربه‌ی این کار را دارند بسیار به شما کمک می‌کنند که با کم‌ترین دردسر ویزای شینگن را دریافت کنید.

    مرکز گردشگری ساحل شنی با چندین سال سابقه در زمینه‌ی اخذ ویزا و وقت سفارت یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه است. این امکان را دارید که پیش از هر گونه اقدامی، با تماس با شماره‌تلفن ۰۲۱۵۷۹۳۸ با کارشناسان این مرکز به صورت رایگان صحبت کنید و مشاوره‌ای کامل دریافت نمایید و سپس کارهای وقت سفارت و اخذ ویزا را به آن‌ها بسپارید. مشورت با کارشناسان مرکز ساحل شنی باعث می‌شود که با مدارکی کامل و با آگاهی‌ای عالی برای دریافت ویزا اقدام کنید و این یعنی شانس بیش‌تر برای دریافت ویزا و احتمال کم‌تر برای رد شدن درخواست.

     

     

    منبع:

    https://www.isna.ir/news/98091611371/نکاتی-که-باید-قبل-از-اخذ-ویزای-شینگن-ایتالیا-بدانید

    قصران گشت
    شنبه 7 دی 1398 - 15:02
    بازدید : 317
    برچسب‌ها :

    تیتر20- در این نوشتار در مورد منطقه شینگن، ویزای شینگن، مدارک لازم برای ویزای شینگن، کشورهای عضو ویزای شینگن و ... مطالبی ارئه خواهد شد.

    شینگن چیست؟
    در ۱۴ ژوئن ۱۹۸۵، در منطقه ای به نام شینگن در کشور لوکزامبورگ، پنج کشور آلمان غربی، فرانسه، بلژیک، هلند، و لوکزامبورگ « پیمان شینگن» را به امضا رساندند. طبق این پیمان، رفت و آمد بین مرزهای مشترک این کشورها آزاد شد. همچنین، فعالیت های مشترک گوناگون دیگری هم در زمینه های مختلف بین این کشورها آغاز شد.


    به مرور زمان الحاقیه های دیگری هم به این پیمان اضافه شد. همچنین با گذشت زمان، کشورهای اروپایی دیگری نیز به این پیمان پیوستند. امروزه همچنان کشورهای باقی مانده ی اروپایی تلاشدر پیوستن به پیمان شینگن دارند.


    کشورهای عضو شینگن
    کشورهای آلمان، اتریش، بلژیک، جمهوری چک، مجارستان، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، یونان، ایسلند، ایتالیا، اسپانیا، لتونی، ، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ،لیتوانی، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، سوئد، سوئیس و لیختن اشتاین، ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن محسوب می شوند

    ویزای شینگن چیست؟
    شینگن به محدوده ای در اروپا اطلاق می شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به گذرنامه و باقی محدودیت های مرزی برای تردد اتباع خویش را حذف نموده و از این رو به منزله کشوری واحد به شمار می آیند. کشورهای عضو منطقه شینگن هر اندازه در قبال اتباع خود و عبور مرور مرزی آن ها آسان می گیرند، در قبال اتباع کشورهایی که برای ورود به این حوزه احتیاج به ویزا دارند، سختگیر هستند.

    باتوجه به اینکه کشورهای مطرح اروپایی زیادی به عضویت شینگن درآمده اند، ویزای شینگن از ارزش و اعتبار زیادی در سرتاسر جهان برخوردار است. با داشتن ویزای شینگن، میتوانید به همه کشورهای عضو محدوده شینگن سفر کنید، ولی حتماً باید از همان کشوری وارد شوید که از آن ویزا دریافت نموده اید.

    انواع ویزای شینگن
    ویزای شینگن انواع مختلفی دارد که بر اساس مدت زمان، هدف و ماهیت سفر، شرایط و نحوه ورود به کشورهای عضو پیمان شینگن متفاوت خواهد بود. ویزای شینگن در سه نوع ویزای اتحادیه شینگن ( USV)، ویزای ملی (National Visa) و ویزای اعتبار محدود منطقه ای ( LTV) صادر می شود.

    - ویزای اتحادیه شینگن
    درصورتی که قصد شما از سفر، گردشگری در کشورهای اروپایی باشد، ویزای شما از نوع ویزای اتحادیه شنگن خواهد بود و به شما اجازه میدهد که در هر ۶ ماه به مدت ۹۰ روزبه کشورهای شینگن سفر کنید و در آن ها اقامت داشته باشید. این نوع ویزای شینگن به سه دسته A, B, C تقسیم می شود. نوع A آن ویزای ترانزیت فرودگاهی نامیده می شود و به شما اجازه خارج شدن از فرودگاه را نخواهد داد ولی به شما اجازه میدهد در یکی از فرودگاه های کشورهای عضو حوزه شینگن پرواز خود را به مقصد یکی از کشورهای خارج از این حوزه تغییر دهید.

    نوع B که به آن ویزای ترانزیتی می گویند به شما اجازه خواهد داد که در مدت ۵ روز از یکی از کشورهای منطقه شینگن عبور کنید؛ و نوع C که ویزای کوتاه مدت نامیده می شود اجازه اقامت در مدت زمان تعیین شده را به شخص می دهد.

    اما ویزای کوتاه مدت یا همان نوع C بسته به هدف سفر در سه نوع صادر خواهد شد. ویزای سینگل یا ویزای یکبار ورود که تنها یک مرتبه ورود به حوزه شینگن را برای شما مجاز خواهد کرد و حتی درصورتی که مدت زمان اعتبار آن به اتمامنرسیده باشد و از کشوری که به آن ورود کردید خارج شوید، منقضی خواهد شد. نوع دیگر، ویزای دوبار ورود شینگن است که دوبار ورود به کشوری از کشورهای حوزه شینگن را برای شما مجاز خواهد کرد ولی شرایط و محدودیت های خاص خود را نیز دارد؛ و نوع سوم هم ویزای مولتی شینگن یا ویزای چند مرتبه ورود است که ورود و خروج به حوزه شینگن را بدون محدودیت برای شما مجاز خواهد کرد و مدت اعتبار آن ۹۰ روز در هر ۶ ماه است که میتوان این مدت اعتبار را تنها محدودیت این نوع ویزای شینگن دانست.


    - ویزای اعتبار محدود منطقه ای شینگن
    این نوع ویزای شینگن که به ویزای LTV هم مشهور است برای افرادی در شرایطی اضطراری و با دلایلی خاص که متقاضی سفر به کشورهای حوزه شینگن هستند صادر می شود  و شخص را مجاز به ورود به یکی از کشورهای شینگن یا تعداد محدود و مشخصی از آن ها خواهد کرد.


    - ویزای ملی شینگن
    ویزای ملی دسته ی "D ” به افرادی اعطا می شود که برای تحصیل، کار یا اقامت دائم وارد یکی از کشورهای شینگن شوند. البته ویزای ملی به افرادی اعطا می شود که تصمیم دارند در دوره ی زمانی خاص یا با هدفی مشخص در یکی از کشورهای شینگن اقامت کنند که بعد از پایان دوره ی مشخص باید به کشورشان بازگردند.


    مدارک ویزای شینگن
    با توجه به قوانین سفارت کشوری که از طریق آن اقدام اخذ ویزای شینگن می کنید، تفاوت های جزئی داشته باشد اما به صورت کلی مدارک زیر را باید آماده داشته باشید:
    - فرم تکمیل شده درخواست ویزای شینگن
    - اصل پاسپورت فعلی و پاسپورت های قبلی
    - دو قطعه عکسپس زمینه سفید
    - مدارک شغلی
    - بیمه مسافرتی که نمایندهای معتبر در کشور مقصد داشته باشد
    - اسناد و مدارک مربوط به تمکن مالی مانند گردش حساب و اسناد ملکی
    - برگه تائیدرزرو هتل (برای افرادی که دعوت نامه ندارند)
    - بلیط رفت و برگشت هواپیما

     

    منبع:

    http://titre20.ir/fa/news/39283/ویزای-شینگن-و-انواع-آن

    قصران گشت
    شنبه 7 دی 1398 - 14:58
    بازدید : 301
    برچسب‌ها :

    مدت زمان زیادی است که سفارت آمریکا در ایران به دلایل سیاسی و مشکلات بین دو کشور تعطیل می‎باشد. بنابراین کسانی که به دلایل مختلف قصد سفر به این کشور را دارند برای طی کردن مراحل اخذ ویزا باید به یکی از کشورهای همسایه یعنی امارات، ترکیه و یا ارمنستان بروند. واضح است که این مساله به‎دلیل سختی و هزینه اضافه‎ای که به متقاضیان تحمیل می‎کند مورد پسند آنها نخواهد بود اما چاره چیست؟ متقاضی اخذ ویزای آمریکا باید در طی مراحل کار خود حداقل دو سفر اجباری به کشوری که برای اخذ ویزا به آن مراجعه کرده است؛ داشته باشد. پیکاپ ویزای آمریکا یکی از این سفرها را از پیش روی متقاضی بر می‎دارد.

    فکر کنید که خدمات پیکاپ ویزای آمریکا وجود نداشت آنوقت متقاضی اخذ ویزا باید چه شرایطی را تحمل می‎کرد. بله درست است؛ باید رنج و هزینه سفر اجباری را تحمل می‎کرد. چرا که سفارت‌خانه‌های آمریکا، از ارسال پاسپورتی که برچسب ویزا دارد؛ برای متقاضی اجتناب می‎کردند و متقاضی باید برای دریافت پاسپورتش، به صورت حضوری در سفارت‌خانه آمریکا حاضر می‎شد. در حال حاضر خدمات پیکاپ ویزا این مشکل را حل کرده است.

    خدمات پیکاپ ویزای آمریکا این امکان را به گردشگران می‌دهد تا با خیال راحت به انتظار ویزا بنشینند و امیدوار باشند که سفری راحت به ایالات متحده آمریکا را تجربه کنند. روال کار پیکاپ ویزا به این صورت است که ابتدا فرم وکالت پیکاپ ویزا را پر می‌کنید و هزینه پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت (که در واقع فرقی با هم ندارند) را پرداخت می‌کنید و دیگر بدون هیچ‌گونه نگرانی، پاسپورت مهرشده‌تان به دست‌تان خواهد رسید. معمولاً برای پیکاپ ویزای آمریکا، به ۱ هفته زمان احتیاج است؛ لذا بهتر است که پس از مشورت با کارشناسان سالیان سفر، شرایط را برای سفرتان مهیا کنید.

    پیکاپ ویزای آمریکا از کشورهای واسط
    همانطور که در بالا اشاره شد خدمات پیکاپ ویزای آمریکا در سفارت‎خانه آمریکا در سه کشور ترکیه، امارات و ارمنستان انجام می‎شود. آژانس مسافرتی سالیان سفر در هفته سه پرواز به مقصد ترکیه انجام می‎دهد. بنابراین انجام خدمات پیکاپ ویزای آمریکا از ترکیه این مزیت را دارد که در مدت زمان کمتری پاسپورت مهر شده شما به دستتان خواهد رسید. لازم به ذکر است که پیکاپ پاسپورت آمریکا از ترکیه در کنسولگری‎های دو شهر آنکارا و استانبول انجام می‎شود.

    پیکاپ ویزای آمریکا از امارات در شهرهای ابوظبی و دبی انجام می‎شود. توجه داشته باشید که هزینه پیکاپ ویزای آمریکا از ابوظبی با دبی متفاوت است اما هزینه پیکاپ ویزا از استانبول با آنکارا تفاوتی ندارد. شاید تنها تفاوت زمانی در انجام کارها وجود داشته باشد که آن هم بسیار ناچیز است.

    پیکاپ ویزای آمریکا از ارمنستان یکی دیگر از رایج‎ترین‎هاست زیرا این کشور هم بسیار به ایران نزدیک است و هم وجود افرادی با تسلط کامل به زبان فارسی و آشنا با مدارک ایرانیان باعث می‎شود مراحل اداری سریع‎تر انجام شود.
    مدارک لازم جهت پیکاپ ویزا
    مدارک پیکاپ ویزای آمریکا باید با همان دقت مدارک ویزا تکمیل شوند؛ این مدارک به شرح زیر هستند:

    برای ویزاهای توریستی؛ پاسپورت، برگه زرد دریافتی از سفارت و فرم DS-160
    برای ویزاهای تحصیلی؛ پاسپورت، برگه زرد دریافتی از سفارت، فرم DS-160 و فرم I-20
    برای ویزاهای کاری؛ پاسپورت و اسکن دعوتنامه شغلی
    ویزای توریستی:
    پاسپورت امضا شده
    وکالت نامه محضری
    شناسنامه
    برگه وقت سفارت
    پرینت ایمیل سفارت
    مدارک ویزای دانشجویی:
    وکالت نامه محضری
    پاسپورت امضا شده
    برگه DS-160
    شناسنامه
    برگه وقت سفارت
    ایمیل سفارت
    فرم I20 یا DS2019
    مدارک ویزای مهاجرتی:
    وکالت نامه محضری
    پاسپورت
    برگه .Case No
    شناسنامه
    فرم وکالت پیکاپ ویزا آمریکا
    دانلود فرم وکالت پیکاپ ویزا آمریکا از دبی
    دانلود فرم وکالت پیکاپ ویزا آمریکا از دبی (فرزندان زیر 18 سال)
    دانلود فرم وکالت پیکاپ ویزا آمریکا از آنکارا
    مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزا در کنسولگری هر شهر (آنکارا، ایروان ، امارات و…) ممکن است تفاوت‎هایی داشته باشد. همچنین امکان آپدیت مدارک در هر تاریخی وجود دارد. بنابراین برای آگاهی کامل از مدارک لازم برای خدمات پیکاپ ویزا با کانتر مخصوص این امر در آژانس مسافرتی سالیان سفر تماس بگیرید.

    مدت زمان لازم برای پیکاپ ویزای آمریکا
    پیکاپ ویزا از هر کدام از سه کشور  یاد شده تقریبا به یک اندازه طول خواهد کشید. اگر چه زمان لازم به‎طور قطعی مشخص نیست اما با این حال روند الصاق ویزا به پاسپورت و انجام مراحل اداری آن بین 10 روز تا 3 هفته به‎طول خواهد انجامید. پس از آن ایمیلی از سوی سفارت آمریکا به شما ارسال خواهد شد. نماینده شما با در دست داشتن پرینت این ایمیل با توجه به اینکه از شما وکالت دارد می‎تواند پاسپورت شما را که مهر ویزا در آن خورده شده از سفارت تحویل گرفته و به دست شما برساند.

     

    منبع:

    https://khabarfarsi.com/

    قصران گشت
    شنبه 7 دی 1398 - 14:55
    بازدید : 281
    برچسب‌ها :

    به گزارش یزد آوا، تور لحظه آخری مشهد یکی از تورهای پر تقاضا می باشد که این تور در انواع مختلفی ارائه شده و می توانید متناسب با خواسته خود نسبت به شرکت در تور مورد نظر اقدام نمایید. سفر به همراه تور مسافرتی مشهد می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به کاهش میزان هزینه های سفر اشاره کرد. اما این مورد زمانی محقق خواهد شد که شرکت معتبری را برای شرکت در تور انتخاب نمایید و یکی از شرکت های معتبر در این زمینه را می توان وب سایت شرکت دلتابان دانست که این شرکت تورهای متعددی را به جای جای نقاط جهان برگزار نموده و بهترین خدمات را به مسافران ارائه می دهد. قبل از شرکت در تور باید نسبت به رزرو بلیط و هتل نیز اقدام نمایید که انجام کلیه اعمال رزرواسیون از وب سایت شرکت دلتابان وجود خواهد داشت. قیمت کلیه خدمات این شرکت مناسب بوده و به همین دلیل می توانید با نازلترین میزان هزینه ها بهترین سفر را برای خود به ارمغان آورید. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه نموده ایم:

     

    تور مسافرتی مشهد را می توان یکی از تورهای معتبر دانست که هر ساله شرکت های مختلفی اقدام به برگزاری آن می نمایند. توجه داشته باشید که تورهای مسافرتی مشهد به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و می توانید متناسب با خواسته خود نسبت به شرکت در تور اقدام نمایید. سفر به همراه تور مسافرتی مشهد می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد و به همین دلیل بسیاری نسبت به شرکت در تور رغبت نشان می دهند. در انتخاب شرکت برگزار کننده تور باید نهایت دقت خود را بکار گیرید، چرا که شرکت های معتبر هستند که می توانند بهترین خدمات را به مسافران ارائه نمایند. دلتابان یکی از شرکت های معتبر در زمینه برگزاری تور می باشد که هر ساله تورهای بسیاری را به جای جای نقاط جهان برگزار می نماید. این شرکت به دلیل تجربه ای که دارد می تواند تمامی خدمات مورد نیاز مسافران را به صورت کامل ارائه نماید و به همین دلیل هیچگونه کمبودی در طول سفر نخواهید داشت. تور مسافرتی مشهد یکی از پر تقاضا ترین تورهای این شرکت می باشد و به همین دلیل شاهد برگزاری آن در تمامی فصول سال در این شرکت هستیم.

    انواع تور مسافرتی مشهد

    تور مسافرتی مشهد را می توان از جنبه های متفاوتی به انواع مختلف دسته بندی نمود که یکی از مهمترین دلایل تفکیک تور مسافرتی مشهد در تعداد روزهای سفر خواهد بود و به همین دلیل می توانید مناسب ترین تور را از نظر تعداد روزهای سفر انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که هرچه تعداد روزهای سفر افزایش یابد بی شک میزان هزینه های آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. یکی دیگر از مواردی که سبب تفکیک تور مسافرتی مشهد خواهد شد میزان خدماتی است که در طول سفر ارائه می شود و این خدمات توسط مسافران قابل کنترل خواهد بود و به همین دلیل می توانید تور اختصاصی را تجربه نمایید. اما اصلی ترین دلیلی که سبب تفکیک تور مسافرتی مشهد می شود در نحوه برگزاری آن می باشد چرا که این تور به سه صورت برگزار می شود که ارزان ترین روش، سفر با اتوبوس بین شهری می باشد و البته تور مسافرتی مشهد با قطار نیز می تواند انتخاب مناسبی برای کاهش میزان هزینه ها باشد اما به دلیل اینکه سفر با هواپیما مزیت های بسیاری دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. شرکت دلتابان اقدام به ارائه انواع تور مسافرتی مشهد نموده و می توانید طبق خواسته خود نسبت به شرکت در تور اقدام نمایید.

     

    مزیت شرکت در تور مسافرتی مشهد

    شرکت در تور مسافرتی مشهد برگزار شده در شرکت دلتابان مزیت های بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به کاهش چشمگیر میزان هزینه ها اشاره کرد چرا که کلیه خدماتی که شرکت دلتابان برای مسافران ارائه نموده با کمترین میزان هزینه ها حساب شده اند. در سفر به همراه تور می توانید به همراه دوستان و آشنایان یک سفر دلچسب داشته باشید و از تمامی جاذبه های گردشگری مشهد دیدن نمایید. تمامی مسافران تور مسافرتی مشهد در طول سفر دارای بیمه خواهند بود و به همین دلیل بدون هیچگونه نگرانی می توانید به سفر بپردازید. توجه داشته باشید که شرکت دلتابان کلیه خدمات ترانسفر و هتل را به مسافران ارائه می دهد و به همین دلیل سفری بی نقص تجربه خواهید کرد. برنامه سفر در ابتدای شروع تور به کلیه شرکت کنندگان ارائه خواهد شد که این برنامه نشان دهنده کلیه فعالیت های مسافرت خواهد بود و می توانید با کلیه اعمال سفر آشنا شوید.

     

    مطمئن ترین آژانس هواپیمایی

    بسیاری این سوال را دارند که مطمئن ترین آژانس هواپیمایی چه آژانسی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: شرکت های مختلفی اقدام به ارائه خدمات مسافرتی نموده اند و بی شک هر یک از آنها این ادعا را دارند که بهترین هستند اما کسی که می تواند معتبرترین آژانس را تشخیص دهد کسانی است که اقدام به رزرو بلیط و یا تور از آن شرکت نموده اند. شرکت دلتابان یکی از شرکت های فعال در عرصه اعمال رزرواسیون می باشد که توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. تمامی تورهایی که توسط این شرکت برگزار شده با موفقیت به اتمام رسیده و کلیه شرکت کنندگان از سفر خود رضایت کامل داشته اند و این امر نشان دهنده کیفیت بالای تور مسافرتی مشهد در این شرکت می باشد. کلیه اعمال تور طبق برنامه انجام خواهند شد و به همین دلیل می توانید یک سفر هدفمند را تجربه کنید. چنانچه هزینه ها نیز برای شما مهم باشد، شرکت دلتابان کلیه هزینه های سفر را به گونه ای تعیین نموده که همگان امکان شرکت در تور را خواهند داشت.

    معتبرترین آژانس هواپیمایی برای رزرو بلیط و هتل

    علاوه بر رزرو تور در شرکت دلتابان می توانید اعمال دیگری مانند: رزرو هتل و بلیط هواپیما را نیز از این شرکت انجام دهید. بلیط هایی که در شرکت دلتابان ارائه می شوند از شرکت های معتبر پروازی می باشد و بلیط بهترین ناوگان ها در دلتابان به فروش می رسند. توجه داشته باشید که به دلیل تنوع بالای بلیط های هواپیما می توانید اقدام به خرید بلیط مورد نظر خود از این میان نمایید. یکی دیگر از مهمترین مواردی که قبل از سفر باید به آن دقت داشته باشید رزرو هتل می باشد که در این رابطه باید گفت: در سطح شهر مشهد هتل های متنوعی فعالیت می نمایند که از میان آنها می توانید هتل معتبر را انتخاب و رزرو نمایید. لازم به ذکر است که آژانس هواپیمایی دلتابان لیست کلیه هتل های مشهد را تهیه نموده و می توانید هتل ها را از نظر میزان خدمات و موقعیت مکانی با یکدیگر مقایسه نمایید.

     

    خرید آنلاین بلیط هواپیما

    خرید آنلاین بلیط هواپیما برای تور مسافرتی مشهد را می توان بهترین روش برای خرید این بلیط دانست چرا که می توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به خرید بلیط اقدام نمایید. توجه داشته باشید که برای خرید آنلاین بلیط هواپیما راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت چرا که شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت می نمایند اما دلتابان یکی از شرکت های معتبر در این زمینه می باشد و می توانید بلیط های معتبر را از وب سایت این شرکت خریداری نمایید.

    قیمت در خرید آنلاین بلیط هواپیما

    قیمت یکی از مواردی است که تمامی افراد پیش از سفر، توجه ویژه ای به آن دارند و در رابطه با قیمت بلیط های هواپیما نمی توان یک رقم خاص در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی می تواند تعیین کننده قیمت بلیط باشد. مسئولین شرکت دلتابان به منظور جلب رضایت مشتریان اقدام به ارائه کلیه خدمات با نازلترین قیمت ها نموده است و با مراجعه به وب سایت شرکت می توانید قیمت تمامی بلیط های پروازی را مشاهده نمایید.

     

    منبع:

    http://yazdava.ir/-/بررسی-مزیت-ها-و-بهترین-راه-شرکت-در-تور-مسافرتی-مشهد

    قصران گشت
    شنبه 7 دی 1398 - 14:49
    بازدید : 325
    برچسب‌ها :

    بسیاری از مسافرین کشور انگلستان درباره پیکاپ ویزای انگلیس با مسائل، مشکلات و سؤالات زیادی روبرو می‌شوند که ما در این صفحه سعی کرده‌ایم به‌تمامی دغدغه‌های این دسته از گردشگران گرامی پاسخ دهیم. پیکاپ ویزا سختی‌های خاص خود را به دنبال دارد که شما مسافرین عزیز پس از مراجعه به سفارت و تحویل مدارک به کنسولگری می‌بایست حدود ۳ الی ۲۱ روز منتظر جواب موافقت یا عدم موافقت سفارت برای ویزای انگلستان باشید. در این حالت چنانچه از کشورهای واسط مثل امارات و ترکیه برای وقت سفارت اقدام کرده باشید، مجبور هستید که در این بازه زمانی ۳ روزه الی سه هفته‌ای، یا به ایران برگردید و مجدداً به کشور واسط جهت برای الصاق برچسب ویزا سفر کنید و یا اینکه با استفاده از تورهای خارجی در کشور واسطِ مدنظر بمانید! اما چنانچه پیکاپ ویزای انگلیس سفر خود را به ما بسپارید و یا اینکه از خدمات پیکاپ ویزای انگلیس آژانس ساحل شنی استفاده کنید، کارشناسان ما تمامی پروسه اخذ ویزا و پاسپورت شما مسافر و گردشگر عزیز را انجام خواهند داد و دیگر نیازی نیست در این شرایط گرانی ارز و بلیط هواپیما، هزینه‌های چندمیلیونی برای سفر مجدد به امارات یا ترکیه را متحمل شوید.

     

    چرا پیکاپ ویزا بهترین گزینه است؟

    ما در آژانس خدمات مسافرتی ساحل شنی برای شما گردشگران گرامی مبادرت به اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران می‌کنیم و برای آن دسته از مسافرینی که تمایل به اخذ وقت‌های کنسولگری بریتانیا در خارج از ایران دارند، برای انجام پروسه انگشت‌نگاری و تحویل مدارک، وقت سفارت انگلیس در استانبول، آنکارا، دبی، ابوظبی و یا ایروان را برای مسافر اخذ می‌کنیم. دقت داشته باشید که چه از تهران و چه از کشورهای واسط به کنسولگری مراجعه کنید، اولویتی را در تأیید الزامی ویزای شما برای سفارت ایجاد نمی‌کند؛ اما چنانچه به هر دلیلی قصد دارید روند ثبت درخواست، انگشت‎نگاری و… را در خارج از ایران انجام دهید، باید به امارات یا ترکیه سفر کنید. پس از انگشت‌نگاری و تحویل مدارک خود به کارگزاری کنسولگری انگلستان مستقر در ترکیه یا امارات، بازه زمانی چند روزه‌ای را باید برای جواب سفارت تحمل کنید.

    در چنین شرایطی اغلب مسافرین ترجیح می‌دهند به ایران برگردند و از خدمات پیکاپ ویزا استفاده کنند؛ چراکه چنانچه از این خدمات استفاده نکنند، می‌بایست پس از تحویل مدارک به ایران برگردند و مجبور هستند بعد از گذشت چند روز، به‌تنهایی مجدداً به ترکیه یا امارات برای مطلع شدن از تأیید یا ریجکت شدن درخواست ویزای خود سفر کنند. این رفت‌وبرگشت هزینه‌های مسافرتی زیادی به مسافر متحمل می‌کند و بر همین اساس، اغلب توریست‌ها و مسافرین ترجیح می‌دهند پروسه الصاق برچسب ویزا و تحویل پاسپورت مهرشده یا پیکاپ ویزای انگلیس را به شرکت‌های معتبری مثل آژانس خدمات گردشگری ساحل شنی بسپارند و از شر هزینه‌های اضافی سفر مجدد به ترکیه و یا امارات خلاص شوند.

    مسافرین عزیزی هم که پس از تحویل مدارک خود به کارگزاری، با پرداخت هزینه پاس‌بک می‌کنند بعد از گذشت دو الی سه هفته ایمیلی مبنی بر تأیید یا ریجکت شدن درخواست ویزای خود از سوی سفارت بریتانیا دریافت می‌کنند. در هر دو حالت (چه تأیید درخواست ویزا چه ریجکت) با استفاده از خدمات پیکاپ پاسپورت انگلیس آژانس ساحل شنی می‌توانید با کمترین هزینه و بدون سفر مجدد خود به ترکیه، پاسپورت خود را دریافت نمایید. آژانس مسافرتی ساحل شنی با سال‌ها تجربه در امر اخذ ویزا و پیکاپ ویزای انگلستان، آماده ارائه خدمات گردشگری به شما مسافرین می‌باشد و با سه پرواز در هفته به ترکیه، در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند امور پیکاپ ویزای بریتانیای شما مسافرین گرامی را انجام دهد.

    پیکاپ ویزای انگلیس از ترکیه

    شما مسافرین و توریست های گرامی کشور بریتانیا چنانچه بعد از انگشت نگاری و تحویل مدارک ترجمه شده به کارگزاری سفارت انگلستان مستقر در آنکارا و یا استانبول، اصل پاسپورت خود را به کارگزاری تحویل داده باشید میبایست برای بازگشت به ایران برگه عبور به افسران فرودگاه های ترکیه ارائه دهید. در چنین شرایطی معمولا با گذشت سه الی هفت روز، کنسولگری انگلستان مدارک شما را بررسی و تصمیم سفارت برای درخواست ویزای شما را پیگیری میکند. اگر پیکاپ ویزای انگلیس خود را به ما سپرده باشید، به نمایندگی از شما با کمترین هزینه ممکن و سریعترین زمان ممکن پاسپورت و دیگر مدارک شما را از کارگزاری های ترکیه تحویل میگیریم و موافقت یا عدم موافقت سفارت بریتانیا مبنی بر ویزای شما را به اطلاع تان میرسانیم. برای استفاده از خدمات پیکاپ ویزای انگلستان کافیست که به ما ( آژانس مسافرتی ساحل شنی ) وکالت کاری دهید تا نماینده قانونی شما برای مراجعه به کارگزاری های انگلستان در ترکیه باشیم. بدون اینکه نیاز باشد خود به آنکارا یا استانبول سفر کنید و درگیر تهیه بلیط پرواز، هتل و دیگر مسائل سفر شوید، کافیست پروسه پیکاپ پاسپورت انگلیس خود را به ما بسپارید. جهت دریافت هزینه و کسب اطلاعات بیشتر درباره این خدمات میتوانید با شماره گیری ۵۷۹۳۸-۰۲۱ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    پیکاپ ویزای انگلستان از امارات

    اگر کارگزاری‌های سفارت انگلستان در کشور امارات را برای انگشت‌نگاری و تحویل مدارک خود انتخاب کرده باشید، پاسپورت به شما برگردانده می‌شود تا به ایران بازگردید چون برخلاف ترکیه، کشور امارات برگه عبور برای مسافرین ارائه نمی‌دهد. در بازه زمانی دو الی سه هفته‌ای ایمیل تأیید یا ریجکت شدن درخواست ویزا به صندوق پست الکترونیکی‌تان ارسال می‌شود که در هر دو صورت، با سپردن کار پیکاپ ویزای انگلیس به آژانس مسافرتی ساحل شنی با نازل‌ترین هزینه و سریع‌ترین زمان ممکن، مدارک، ویزای الصاقی به پاسپورت و یا نامه ریجکت شده سفارت را از کارگزاری تحویل می‌گیریم و به شما ارائه می‌کنیم. شایان‌ذکر است که ارسالی‎ها به ابوظبی و دبی هرروز در آژانس گردشگری انجام می‌شود و امر پیکاپ ویزای انگلیس شما مسافرین گرامی با بیشترین سرعت ممکن قابل انجام است.

    مدارک لازم برای پیکاپ ویزای انگلستان

    • رسید سفارت
    • ایمیل سفارت
    • اصل پاسپورت ( در صورت پاس‎بک کردن )
    • کپی پاسپورت
    • ارائه وکالت نامه به آژانس مسافرتی

    به ما محول کنید

    با بالا رفتن هزینه‌های دلار، یورو و بلیط های هواپیمایی چنانچه بخواهید برای اخذ ویزا و پاسپورت خود به کنسولگری‌های بریتانیا در امارات یا ترکیه مراجعه کنید، متحمل هزینه‌های زیادی برای رزرو هتل، پرواز و دیگر هزینه‌های سفر خواهید شد و چنانچه این امور را به یک آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری خوش‌نام و معتبر مانند ساحل شنی بسپارید، با یک تیر دو نشان می‌زنید. زیرا هم از شر دغدغه‌های مربوط به مسافرت مجدد و مراجعه دوباره به کنسولگری راحت می‌شوید و هم صرفه‌جویی مالی قابل‌توجهی را انجام می‌دهید. شما کافیست با شماره‌گیری ۵۷۹۳۸-۰۲۱ و یا مراجعه به آدرس تهران، سعادت‌آباد، نبش خیابان ۳۱ شرقی، پلاک ۲، طبقه ۲ امور پیکاپ ویزای انگلیس سفر خود را به کارشناسان خبره و باتجربه ما در آژانس گردشگری سال شنی درخشان بسپارید.

     

    منبع:

    https://khabarfarsi.com/

    قصران گشت
    شنبه 7 دی 1398 - 14:47
    بازدید : 287
    برچسب‌ها :

    به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی سیف رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در نشست خبری که امروز (یکشنبه هجدهم فروردین ماه) برگزار شد، گزارشی از اهم فعالیت‌های این ستاد در ایام نوروز ارائه کرد.

    رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه بخشی از برنامه‌ریزی‌ها به دلیل تغییرات جوی منتفی شد، گفت: در عین حال بخشی دیگر از کار‌ها را نمی‌توانستیم متوقف کنیم.

    سیف تصریح کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته میزان بازدید از مقاصد گردشگری تهران افزایش یافت و امیدواریم بتوانیم تهران را از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

    برای مشاهده تور نوروز  99 به سایت قصران گشت مراجعه کنید.

    وی با تأکید بر اینکه شهرداری تسهیل‌گر مناسبی در این حوزه بوده است، افزود: در مبادی ورودی شهر تهران ۱۱ کانتر استقبال از مسافران نوروزی داشتیم که شامل مبادی ریلی، هوایی و زمینی بود.

    رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه در ۱۰۰ نقطه از شهر تهران فضا‌هایی را برای ارائه اطلاعات گردشگری مستقر کردیم، گفت: امسال برای اولین بار به صورت رایگان خدمات مشاوره گردشگری را از طریق شماره ۱۳۷ به شهروندان ارائه دادیم.

    سیف با بیان اینکه طبق آمار ۷۱ هزار نفر از طریق تماس با شماره ۱۳۷ مشاوره رایگان گردشگری دریافت کردند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این خدمات محدود به نوروز نباشد و در روز‌های جمعه کل سال هم ادامه یابد.

    وی با بیان اینکه اتوبوس گردشگری در مسیری مشخص از میدان تجریش حرکت و در ۱۲ ایستگاه اقدام به جابجایی مسافران و گردشگران می‌کرد، تصریح کرد: ۵ هزار نفر از طرح اتوبوس گردشگری استفاده کردند و تلاش ما این است که مسیر دوم را هم در محدوده مرکزی شهر راه‌اندازی کنیم، اما در طرح جدید این نوع خدمت به صورت رایگان انجام نخواهد شد.

    رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر کردیم که روز‌های پنج‌شنبه هم روز گردشگری بدون خودرو نامگذاری شود تا شهروندان با استفاده از اتوبوس‌های گردشگری از خدمات ما استفاده کنند.

    سیف در پایان خاطرنشان کرد: لایحه تبدیل ستاد گردشگری به سازمان گردشگری در فروردین ماه امسال به شورا می‌رود.

     

    منبع:

    https://www.yjc.ir/fa/news/6889227/۵-هزار-نفر-در-نوروز-امسال-از-اتوبوس%E2%80%8Cهای-گردشگری-استفاده-کردند

    قصران گشت
    چهارشنبه 4 دی 1398 - 16:10
    بازدید : 279
    برچسب‌ها :

    آفتاب‌‌نیوز :

    محبوب‌ترین تور نوروز 99 از دیدگاه هر شخصی متفاوت است. اما ما براساس آمار فروش، محبوب‌ترین تورهای نوروزی 99 را به شما معرفی می‌کنیم.

    معمولا تورهای نوروز افزایش قیمت قابل توجهی دارند. اما شما می‌توانید براساس یک خرید هوشمندانه، هزینه‌های سفر خود را تا حدودی کنترل کنید.

    نکات مهم خرید تورهای نوروزی داخلی و خارجی را در ادامه این مطلب بخوانید.

    1. تور استانبول نوروز 99

    تور استانبول در نوروز اختلاف قیمت 2، 3 برابری با تور استانبول در دیگر زمان‌ها دارد. می‌توان گفت که عامل اصلی این اختلاف قیمت، افزایش هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما می‌باشد. با توجه به اینکه هزینه زیادی برای بلیط رفت و برگشت هواپیما پرداخت می‌کنید، اقامت کمتر از 4 شب برای شما به صرفه نخواهد بود. تورهای نوروزی استانبول از اواسط بهمن ماه در دسترس می‌باشد و پیشنهاد می‌کنیم برنامه سفری خود را تا قبل از این تاریخ مشخص کنید. چرا که ممکن است ظرفیت هواپیما و هتل‌ها در اولین ساعات فروش به اتمام برسد.

    2. تور کیش نوروز 99

    تور کیش نوروز 99 اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر ایام سال دارد. در مواردی این اختلاف قیمت ممکن است تا 1،000،000 تومان نیز برسد. تورهای نوروزی کیش از اواسط بهمن ماه در دسترس هستند اما اگر برنامه سفری شما برای نیمه دوم تعطیلات عید است، پیشنهاد می‌کنیم تور کیش خود را هفته اول فروردین خریداری کنید. چرا که در این زمان شما تورهای خود را با قیمت‌های کمتری خریداری می‌کنید. در صورتی که بیشتر از 5 نفر هستید، اقامت برای شما در سوئیت به صرفه‌تر خواهد بود. به صرفه‌ترین مدت زمان اقامت در تورهای نوروزی کیش نیز، 4 شب خواهد بود. چرا که تورهای نوروزی کیش برای کمتر از 3 شب در دسترس نخواهد بود.

    3. تور دبی نوروز 99

    تورهای نوروزی دبی نیز افزایش 2، 3 برابری دارند. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که برای سفر به دبی حتما باید ویزا بگیرید که این خود در حدود 7 روز کاری زمان‌بر است. با توجه به اینکه برای اقامت‌های کمتر از 6 روز ویزا صادر نمی‌شود، به صرفه‌ترین مدت زمان اقامت در دبی همان 6 روز می‌باشد. 12 تا 14 فروردین در دبی جشنواره‌های تخفیف خرید برگزار می‌شود و قیمت‌ها تا حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. از اواخر بهمن‌ماه تورهای نوروزی دبی در دسترس می‌باشد اما بهتر است از اوایل بهمت پیگیر خرید این تورها باشید.

    4. تور اروپا نوروز 99

    داستان تورهای نوروزی اروپا کمی متفاوت‌تر است. با توجه به اینکه برای سفر به کشورهای اروپایی نیاز به اخذ ویزا دارید، حداقل باید 3 ماه قبل از تاریخ سفر برای خرید تور اقدام کنید. هتل‌ها در تورهای نوروزی اروپا افزایش قیمت ندارند. همچنین ممکن است پروازهای ایرانی در تورهای نوروزی اروپا افزایش قیمت داشته باشند. برای کنترل هزینه‌های تور نوروزی اروپا و همچنین افزایش شانس ویزا، بهتر است تورهای گروهی اروپا را خریداری کنید. در تورهای گروهی اروپا تور لیدر حضور دارد که راهنمای مناسبی برای پرداخت هزینه‌ها خواهد بود. همچنین در تورهای گروهی شانس اخذ ویزا حدود 20% بیشتر از اقدام به صورت انفرادی است.

    5. تور مشهد نوروز 99

    تور مشهد نوروز 99 در بهترین حالت ممکن است 2 برابر تور مشهد در دیگر ایام سال اختلاف قیمت داشته باشد. این اختلاف قیمت به دلیل افزایش هزینه‌های هواپیما / قطار و هتل محل اقامت می‌باشد. اما این را نیز بدانید که تورهای چارتری در ایام نوروز نیز وجود دارند. اگر بتوانید تورهای چارتری مشهد را در ایام نوروز خریداری کنید، قطعا چند هیچ جلو هستید! بهترین زمان خرید تورهای هوایی مشهد در نوروز، اسفند ماه و بهترین زمان خرید تور زمینی مشهد نوروز از اواسط اسفند ماه می‌باشد. اگر قصد دارید که تور زمینی مشهد را تهیه کنید، بهتر است از اواخر بهمن ماه پیگیر آژانس‌های مسافرتی باشید. به صرفه‌ترین محل اقامت در تورهای نوروزی مشهد، هتل آپارتمان‌ها و به صرفه‌ترین مدت زمان اقامت نیز، 4 شب خواهد بود. توجه داشته باشید تورهای نوروزی مشهد برای کمتر از 3 شب در دسترس نخواهد بود.

    خرید ارزان تورهای نوروزی کار سخت و غیرممکنی نیست! فقط کافیست یک مشاور مطمئن، کار‌بلد و با‌تجربه داشته باشید. در صورتی که این مشاوره رایگان هم باشد، لذت آن دوچندان خواهد بود! برای مشاوره رایگان تورهای نوروزی داخلی و خارجی می‌توانید با کارشناسان آژانس هواپیمایی نهال‌گشت در تماس باشید. همچنین پس از مشاوره می‌توانید به طور رایگان عضو باشگاه مشتریان 45،000 نهال گشت شوید.

     

    منبع:

    https://aftabnews.ir/fa/news/589221/بهترین-زمان-و-روش-خرید-محبوب%E2%80%8Cترین-تور%E2%80%8Cهای-نوروز-۹۹

    قصران گشت
    چهارشنبه 4 دی 1398 - 16:04
    بازدید : 307
    برچسب‌ها :

    گران تر شدن ویزای شینگن و اعمال تغییراتی در شرایط صدور ویزای گران شینگن، پیامدهای مثبتی را برای مسافران مثبت به دنبال داشت. این خبر در بخش سفر آسان به اروپا با ویزای شینگن جای دارد.

    تغییرات، نتیجه مثبتی در پی خواهند داشت؟!

    در حال حاضر هزینه دریافت ویزای گران شینگن، 60 یورو است که در ایران اگر این ویزا از طریق دفاتر VFS دریافت شود، حدود 25 یورو اضافه تر نیز باید پرداخت شود. هزینه ای که در صورت رد شدن درخواست ویزا، غیرقابل بازگشت است. شورای اتحادیه اروپا اکنون تصویب کرده که متقاضیان ویزای گران شینگن از ابتدای ژانویه سال 2020 میلادی باید به جای 60 یورو، 80 یورو برای دریافت این ویزا پرداخت کنند. این شورا هدف از تصویب این قانون را حصول اطمینان از پوشش هزینه صدور روادید توسط کشورهای عضو اتحادیه و طراحی مکانیزمی برای افزایش هر سه سال یک بار نرخ صدور ویزای شینگن اعلام کرده است. اخذ ویزای شینگن که پیمان آن در سال 1385 نخست بین پنج کشور امضا شد، این امکان را می دهد که با یک روادید بین 26 کشور سفر کرد. یورونیوز (رسانه وابسته به اتحادیه اروپا) در گزارش سفر آسان به اروپا پیش بینی کرده که اجرای قانون جدید صدور ویزای شینگن از ابتدای ژانویه سال 2020 میلادی اجرا شود. افزایش هزینه ویزای شینگن درحالی اتفاق افتاده که به گفته آژانس های توریستی ایران، در دو سال گذشته پس از افزایش هزینه عوارض خروج از ایران، گرانی شدن نرخ بلیت هواپیما و نوسانات ارز، حجم سفر ایرانی ها به اروپا کاهش داشته است. از سوی دیگر دریافت ویزای شینگن توسط اتباع ایرانی تحت تاثیر قوانین مهاجرتی و نوع روابط سیاسی کشورها در چند سال اخیر دشوارتر شده، هرچند که مقامات رسمی کشورها تاکنون از بیان نظر در این باره خودداری کرده اند. با این وجود گفته شده کمیسیون اروپا با اعمال اصلاحاتی در قوانین صدور روادید شینگن، هدف تسهیل دریافت ویزا برای مسافرانی که به کشورهای عضو پیمان شینگن مکرر سفر می کنند و یا مسافرانی که سوابق مثبتی در پرونده سفرهای خود دارند را دنبال می کند. شورای اتحادیه اروپا در این راستا در مدت زمان انتظار برای دریافت ویزا، تغییراتی را اعمال و تصویب کرد؛ حداقل فاصله زمانی میان موعد ارائه درخواست دریافت ویزا تا آغاز سفر به 15 روز کاهش یابد و حداکثر فاصله زمانی تقاضای روادید تا انجام سفر از 3 ماه فعلی به 6 ماه افزایش یابد. در چارچوب این مصوبه، رویه مشخص و هماهنگی در مورد تمام افرادی که سفرهای پرشمار به کشورهای عضو پیمان شینگن دارند، اتخاذ خواهد شد تا براساس سوابق مثبت پرونده سفرهای آن ها، امکان صدور ویزا برای دوره یک تا پنج سال وجود داشته باشد. شورای اتحادیه اروپا یادآور شده که این مصوبه به کشورهای عضو پیمان شینگن این امکان را می دهد که در صورت مساعدت و همکاری مناسب کشورهای ثالث در خصوص شهروندان آن ها، تسهیلات صدور سهل تر ویزای طولانی مدت تر و کم هزینه تر را اعمال کنند. این شورا جزئیات دیگر این بند را تشریح نکرده است. دولت آمریکا نیز چندی پیش با اعمال اصلاحاتی در قوانین سفر به این کشور اعلام کرده که متقاضیان ویزای ایالات متحده آمریکا مطابق با مقررات جدید این کشور ملزم شده اند تا جزئیات حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی را ارائه کنند. همچنین باید شماره تلفن ها و آدرس ایمیل های خود در پنج سال گذشته را اعلام کنند. آن ها باید سوابق سفرهای خود در این مدت را نیز ارائه و اعلام کنند که در این مدت آیا از کشور دیگری اخراج شده و اعضای خانواده آن ها فعالیت تروریستی داشته اند یا خیر.

    منبع: ایسنا

    https://hamgardi.com/fa/Post/10260-سفر-آسان-به-اروپا-با-ویزای-گران-شینگن

    قصران گشت
    چهارشنبه 4 دی 1398 - 16:01
    بازدید : 329
    برچسب‌ها :

    بسیاری از مسافرانی که می خواهند یک سفر اروپایی را تجربه کنند، با مانعی به نام ویزای شینگن برمی خورند. اما راه حل چیست؟

    اگر به تنهایی وقت سفارت بگیرید و برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید، به احتمال بسیار بالا ریجکت خواهید شد. این بدان دلیل است که سفات، نمی تواند اطمینان حاصل کند که شما بعد از سفر به کشور بازمی گردید. با توجه به تقاضای بالای مهاجرت، شرایط برای مسافران سخت تر نیز شده است.

    یکی از بهترین راه هایی که می توانید برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید، شرکت در یک تور گروهی اروپا است.

    آژانس هایی نظیر ایوار که سالیان طولانی مجری مستقیم تور های اروپا بوده اند، از اعتبار خود در نزد آژانس استفاده می کنند و سفارت نیز، با توجه به سابقه ی خوب این آژانس ها، ویزای مسافران را صادر می کند.

    در حال حاضر متداول ترین راه سفر به اروپا، شرکت در تورهای گروهی اروپا است. تورهای گروهی مزیت های فراوانی دارد. از همراهی راهنما های باتجربه گرفته تا همراهی و هم صحبتی همسفران دیگر که معمولا به دوستی های پایداری منجر می شود.

    اما اگر نخواهیم با تور گروهی به اروپا سفر کنیم تکلیف چیست؟ آیا می شود به صورت انفرادی از طریق آژانس گردشگری برای دریافت ویزای شینگن اقدام کرد؟

    در چند سال اخیر، تورهای اروپا به صورت انفرادی نیز برگزار می شود. بدین صورت که شما کافی است هتل و پرواز را از آژانس گردشگری دریافت کنید تا مراحل دریافت ویزای شینگن نیز از طریق آژانس گردشگری پیگیری شود.

    علاوه بر ویزای شینگن، حتی می توانید از طریق ثبت نام در تور انفرادی برای دریافت ویزای کانادا، استرالیا، انگلستان، ژاپن، کره جنوبی و امارات نیز اقدام کنید.

    مزایای تورها انفرادی نسبت به تورهای گروهی

    قطعا کاهش هزینه، می تواند مهمترین مزیت تورهای انفرادی نسبت به تورهای گروهی باشد. با توجه به نداشتن هزینه های مازاد گروه، شما می توانید پکیج سفر خودتان را ببندید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

    با توجه به اینکه محل اقامت گروه از قبل مشخص شده است، شما باید در همان هتلی که آژانس برای شما در نظر گرفته است اقامت داشته باشید، در صورتی که در تور انفرادی می توانید محل اقامت تان را مشخص کنید.

    انتخاب زمان سفر به صورت دلخواه نیز، مزیت بعدی تورهای انفرادی است. شما می توانید تعداد روز های سفرتان را به دلخواه خود کمتر یا بیشتر کنید.

    استفاده از وسیله نقلیه دلخواه (قطار، اتوبوس، کشتی یا هواپیما) و استفاده از راهنمایی کارشناسان سفر، مزیت های بعدی تور انفرادی است.

    به طور کلی چه خدماتی شامل تورهای انفرادی می شود؟

    شما تمام خدمات مرتبط با سفر را می توانید در یک تور انفرادی داشته باشید. از رزرو هتل و پرواز گرفته تا خدمات ترانسفر بین شهری و اجاره خودرو (با راننده و بدون راننده) در کشور مقصد!

    تورهای انفرادی ایوار از این فراتر رفته و رزرو کشتی های کروز، صدور بیمه نامه مسافرتی و خدمات سی آی پی فرودگاهی را نیز برایتان انجام می دهد.

     

    منبع:

    https://hamgardi.com/fa/Post/13576-آیا-تنها-راه-دریافت-ویزای-شینگن-تورهای-گروهی-اروپا-است

    قصران گشت
    چهارشنبه 4 دی 1398 - 15:58
    بازدید : 290
    برچسب‌ها :

    در متن زیر اطلاعات تکمیلی در مورد پیکاپ ویزای انگلستان و مدارک مورد نیاز پیکاپ ویزای انگلستان و مدت زمان پیک آپ ویزا انگلیس به تور کامل شرح داده شده است .

    در حال حاضر امکان پیکاپ ویزای انگلستان از امارات ( دبی و ابوظبی ) – پیکاپ ویزای انگلیس از تریکه ( آنکارا و استانبول ) و پیکاپ ویزای انگلستان از ارمنستان ( ایروان ) در قاره پیما وجود دارد .

    قاره پیما مرکز پیکاپ ویزای انگلستان می باشد و پیکاپ ویزا در قاره پیما با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن انجام می شود .

    مراحل و شرایط پیکاپ ویزای انگلیس

    پیکاپ ویزای چیست؟

    پروسه ی ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن به شخص درخواست دهنده را پیک آپ ویزا می نامند.
    در مواقعی که شما اقدام به دریافت ویزا می نمایید دو حالت بعد از اتمام تمامی مراحل به وجود می آید:
    اولی موافقت با درخواست شما و دومی رد درخواست شما.
    در صورتی که درخواست شما رد شود شما می بایست برای اینکه بدانید به چه علتی درخواستتان رد شده پیگیری های لازم را انجام دهید و مجدد تلاش نمایید.
    اما در صورتی که با درخواست شما موافقت شود باید پاسپورتتان را به سفارت بفرستید تا برگه ویزا ضمیمه پاسپورت شما شود.
    به این فرایند فرستادن و باز پس گیری پاسپورت و انجام کارهای مربوطه آن پیک آپ می گویند که توسط شخص یا اشخاصی غیر از شما که نماینده شما محسوب می شوند انجام می پذیرد.

    از آنجایی که برای مراحل اخذ ویزا نیاز به حضور شخص متقاضی نمی باشد لذا این مراحل را نماینده شخص متقاضی و پیگیری های لازم را می تواند بر عهده بگیرد.

    مزایای پیکاپ ویزای انگلستان یه جای مراجعه حضوری مجدد به سفارت انگلیس

    مزایای پیکاپ هزینه پایین آن نسبت به هزینه ی اقامت در کشور مقصد می باشد.بدلیل اینکه کشورهایی از قبیل آمریکا،کانادا و انگلیس از طریق سفارت خانه هایشان که در کشورهای هم مرز ایران هستند کارهای مربوط به مراجعین ایرانی خود را انجام می دهند لذا کشورهایی که متقاضیان ایران برای استفاده از سیستم پیک آپ می توانند از آنها بهره ببرند کشورهای ارمنستان،آنکارای ترکیه و ابوظبی می باشد.
    برای دریافت ویزای انگلستان به دلیل تعطیل بودن سفارتش در ایران ملزم به مراجعه به یکی از نزدیکترین کشورهای همسایه که در آنجا سفارت کشور انگلستان وجود دارد مراجعه نمایند جهت انگشتنگاری و مصاحبه حضوری.
    بعد از گذراندن تمامی این مراحل مامورین مربوطه مدارک شما را بررسی و در صورت تایید شما مجدد ملزم به مراجعه برای دریافت ویزای خود هستید اما در صورتی که مایل به مراجعه و صرف هزینه های مجدد نمی باشید می توانید با قاره پیما تماس بگیرید و ما به صورت پیکاپ ویزا شما را از کشوری که از آنجا اقدام به اخذ ویزا نموده اید دریافت خواهیم کرد و بدون مراجعه مجدد شما پاسپورت مهر شده به دست شما خواهد رسید.

    پیکاپ ویزای انگلستان انکارا – پیکاپ ویزای انگلیس از ترکیه

    قاره پیما پس از دریافت تمامی مدارک شما جهت بررسی های لازم ارسال می نماییم و پس از تایید کنسولگری انگلستان و صدور ویزای شما این مدارک برای ما بازگردانده می شود و قاره پیما به محض دریافت مدارک شما را مطلع خواهد کرد.

    پیکاپ ویزای انگلستان از دبی – پیکاپ ویزای انگلیس از ابوظبی

    برای اخذ این نوع از ویزا قاره پیما تمامی مدارک شکا را جهت بررسی های لازم از طریق پست ارسال می گردد و این پروسه 3 الی 4 روز بعد از ارسال به سفارت کشور انگلستان تحویل داده می شود و پس از بررسی های لازم و انجام گرفته از سوی کنسولگری سفارت مربوطه مدارک برای ما بازگردانده می شود و قاره پیما پس از دریافت پاسپورت مهر شده شما را مطلع خواهد کرد.

    پیکاپ ویزای انگلستان از ایروان

    برای این نوع از ویزا تمامی مدارکتتان به شهر ایروان ارسال می گردد و پس از بررسی های لازم توسط کنسولگری و مامورین مربوطه سفارت ارمنستان ویزای شما صادر و مجدد پاسپورت مهر شده شما به ما بازگردانده می شود و ما به محض دریفات مدارکتتان شما را مطلع خواهیم کرد.

    مدارک لازم برای پیکاپ ویزای انگلستان :

    • وکالت نامه

    • ایمیل جواب سفارت

    • اصل رسید بارکددار سفارت انگلیس

    • اصل پاسپورت متقاضی

    هزینه پیکاپ ویزای انگلستان

     

    قیمت پیکاپ ویزای انگلستان از دبی

    180 درهم امارات

    نرخ پیکاپ ویزای انگلیس ابوظبی

    430 درهم امارات + هزینه سفارت

    هزینه پیکاپ ویزای انگلستان آنکارا

    55 دلار

    قیمت پیک آپ ویزای انگلستان از استانبول

    55 دلار

    قیمت پیکاپ ویزای انگلستان از ایروان

    55 دلار

    هزینه پیکاپ دوطرفه انگلیس APPEAL & PPS آنکارا

    110دلار

    نرخ دوطرفه انگلیس APPEAL & PPS استانبول

    110 دلار

    سوالات متداول درباره پیکاپ ویزا انگلیس

    در این قسمت به برخی از سوالات متقاضیان در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

    سوال: پیک آپ ویزا از کدام کشورها انجام می پذیرد؟
    جواب: پیک آپ ویزا از کشورهای همسایه ارمنستان،آنکارا و ابوظبی و غیره انجام می گیرد.

    سوال: برای دریافت مجدد مدارک باید مجدد به کشور درخواست داده شده مراجعه نماییم؟
    جواب: در صورتی که برای انجام مابقی کارهای خود نماینده رسمی به سفارت مربوطه معرفی نمایید لاز به حضور مجدد شما نمی باشد.

    سوال: نمایندۀ خودرا چگونه برای پیک آپ ویزا معرفی نماییم؟
    جواب: بعد از تحویل مدارک و انگشت نگاری در سفارت مربوطه از شما سوال می شود که چه شخصی برای دریافت مدارک و پیک آپ ویزا به سفارت مراجعه خواهد کرد و شما در این مرحله با ارائه مدارک وکالتی نماینده خود را به سفارت معرفی می نمایید.

    سوال: پس از اتمام مراحل تایید از طرف سفارت و شروع کارهای مربوط به یک آپ مدت زمانی که برای این کار به طول می انجامد چقدر است؟
    جواب: این موضوع بسته به نوع ویزای شما و کشور مد نظرتان می باشد اما این مدت زمان معمولا از 1 هفته الی حداکثر 3 هفته به طول می انجامد.

    سوال: هزینه ای که برای پیک آپ می بایست پرداخت شود چقدر است؟
    جواب: این هزینه همانند مدت پیک آپ بستگی به نوع ویزا و کشوری که در آنجا اقدام به دریافت و اخذ ویز کرده اید دارد که می بایست در این رابطه با نماینده خود به توافق برسید.

    آدرس سفارت انگلستان در ارمنستان – ترکیه و امارات

    سفارت انگلستان در ارمنستان

    سفارت انگلستان در خیابان مارشال باغرامیان شهر ایروان ارمنستان واقع شده است.
    این سفارت از روزهای دوشنبه الی جمعه از 9 صبح الی 17 باز و آماده پاسخگویی به متقاضیان می باشد.
    شما برای ارائه مدارک و گرفتن وقت سفارت و انگشتنگاری می بایست به ایروان مراجعه نمایید و پس از تحویل دادن مدارک روند بررسی آنها 15 الی 20 روز کاری به طول می انجامد.
    سفارت انگلستان در برخی از روزها تعطیل میباشد که در ادامه مطلب به چند مور از مهمترین روزها که سفارت مربوطه تعطیل رسمی می باشد اشاره خواهیم کرد.
    1 ژانویه= روز سال نو
    6 ژانویه= روز کریسمس
    6 آوریل= تعطیلات عید پاک
    24 آوریل= سالروز کشتار ارامنه
    24 دسامبر= تعطیلات کریسمس
    25 دسامبر= روز کریسمس
    28 دسامبر= باکسینگ دی
    31 دسامبر= تعطیلات سال نو

    آدرس سفارت انگلستان در ارمنستان شهر ایروان:

    34 Baghramyan Avenue
    Yerevan
    0019
    Armenia
    تلفن:
    264301 10 374+
    فکس:
    264318 10 374+

    سفارت انگلستان در استانبول

    بعد از تعطیلی سفارت انگلستان در تهران بهترین گزینه های پیش روی متقاضیان اخذ ویزای انگلستان این می باشد که به یکی از نزدیکترین کشورهای همسایه ایران که سفارت انگلستان در آنجا وجود دارد مراجعه نمایند و نسبت به اخذ وقت سفارت و دیگر مراحل انجام کارهای مربوطه اقدام نمایند.
    کشور ترکیه و شهر استانبول یکی از بهترین گزینه ها برای متقاضیان می باشد تا در جهت اخذ ویزا اقدامات لازم را انجام دهند.
    به علت نزدیکی آن به ایران و رفت و آمد راحت و سریع به دلیل داشتن پرواز همه روزه اگر تمامی مراحل به طور هماهنگ و بدون نقض پیش برود حدود 2 هفته این مراحل مصاحبه، انگشتنگاری و اخذ ویزا به طول می انجامد.
    قاره پیما در زمینه گرفتن وقت سفارت و انجام کارهای مربوطه و پیک آپ ویزای شما در صورت تایید می تواند به شما یاری برساند و تمامی کارها را به نحو احسن به انجام برساند.
    مدارکی که می بیست جهت اخذ وقت سفارت به مامورین مربوطه ارائه دهید شامل:
    اسکن صفحه اول پاسپورت.
    در صورت داشتن دعوتنامه برگه دعوتنامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.
    تکمیل فرم درخواست مخصوص سفارت انگلستان.
    رزرواسون هتل در انگلستان.

    آدرس کنسولگری انگلیس در استانبول:

    Me؛rutiyet Caddesi No 34, Tepeba؛ı Beyoglu, ۳۴۴۳۵ Istanbul, Turkey

    سفارت انگلستان در آنکارا

    آنکارا نیز همانند استانبول یکی از شهرهای کشور ترکیه می باشد که جزو نزدیکترین همسایه های ایران می باشد که در آن سفارت انگلستان وجود دارد و متقاضیان با مراجعه به آنجا می توانند نسبت به اخذ ویزای درخواستی خود اقدامات لازم را انجام دهند.
    معمولا گرفتن وقت سفارت انگلستان کمی طول می کشد اما با انتخاب سفارت انگلستان در آنکارا می توانید امید داشته باشید که در مدت زمان کمتری بتوانید وقت سفارت خود را دریافت نمایید.
    همانطور که می دانید برای اخذ وقت سفارت انگلستان می بایست مدارکی به این سفارت ارائه دهید که در ادامه این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد و قاره پیما می تواند شما را در این زمینه جهت ارائه مدارک و گرفتن وقت سفارت یاری برساند تا به راحتی و بدن دردسر و در اسرع وقت بتوانید از سفارت کشور انگلستان در انکارا وقت مصاحبه و انگشتنگاری داشته باشید.
    اسکن صفحه اول پاسپورت.
    فرم تکمیل شده درخواست وقت سفارت.
    واچر هتل محل اقامت در انگلیس و رزرو بلیط رفت و برگشت.
    فایل اسکن دعوتنامه انگلیس و مدارک هویتی دعوت کننده (در صورت داشتن دعوتنامه).

    آدرس سفارت انگلستان در آنکارا:

    UK Visa Application center Ankara
    Sheraton business Centre
    bogaz Sokok kavaklidere
    Ankara 06700 Turkey

    سفارت انگلستان در دبی

    دبی نیز یکی از شهرهای است که بیشتر ایرانیان به سفارت انگلستان آنجا به دلیل نزدیکی آن به ایران جهت اخذ ویزا مراجعه می نمایند.
    مسافران باید در نظر داشته باشند حداقل 3 هفته الی 1 ماه پیش از سفر خود می بایست درخواست خود را به سفارت انگلستان جهت اخذ وقت مصاحبه و انگشتنگاری ثبت نمایند و در این امر قاره پیما می تواند به شما کمک کند تا بدون دردسر و مشکلی بتوانید به راحتی وقت ملاقات خود را دریافت نمایید.
    به علت اینکه کشور امارات برای اخذ ویزا بعد از ارائه مدارک پاسپورت متقاضی را پیش خود نگه میدارند متقاضی می بایست تا صدور ویزا حدود 2 الی 3 هفته در دبی اقامت داشته باشند.
    سفارت انگلیس در دبی همه روزه به جز جمعه ها و شنبه ها باز میباشد.
    برای اخذ وقت سفارت انگلستان در دبی مدارکی را می بایست به مامورین مربوطه ارائه دهید که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.
    اسکن صفحه اول پاسپورت.
    تکمیل شده ی فرم سفارت انگلیس.
    رزرو هتل / دعوت نامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.

    آدرس سفارت انگلستان در دبی:

    Wafi Mall, 3rd Floor, Falcon, Phase 2, Umm Hurair 2 – Dubai – UAE, P.O Box 114100

    سفارت انگلستان در ابوظبی

    شرایط اخذ وقت سفارت انگلستان در ابوظبی نیز همانند شرایط وضع شده در دبی می باشد.
    سفارت انگلستان در ابوظبی همه روزهای هفته به غیر از جمعه ها و شنبه ها دایر و باز می باشد.
    در ابوظبی نیز بعد از دریافت مدارک پاسپورت متقاضی را نگه داشته و پس نمی دهند لذا متقاضی ملزم به اقامت در ابوظبی می باشد تا مراحل کار انجام شود.
    قاره پیما در همین راستا در خصوص اخذ وقت سفارت می تواند به شما یاری برساند تا در کمترین زمان و بدون داشتن هیچگونه مشکلی وقت مصاحبه و انگشتنگاری برای شما گرفته شود.
    برای گرفتن وقت مصاحبه می بایست مدارکی ارائه دهید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
    اسکن صفحه اول پاسپورت.
    تکمیل شده ی فرم سفارت انگلیس.
    رزرو هتل / دعوت نامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.

    آدرس سفارت انگلستان در ابوظبی:

    Khalid bin Al Waleed St (Street 22), PO Box 248, United Arab Emirates

     

    منبع:

    https://www.gharepeyma.com/united-kingdom-visa/شرایط-پیکاپ-ویزای-انگلستان/

    قصران گشت
    چهارشنبه 4 دی 1398 - 15:55
    بازدید : 299
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 64
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه