به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    مدت زمان جواب ویزای کانادا
    همانگونه که در ابتدای این مقاله اشاره شد، مدت زمان جواب ویزای توریستی کانادا بنابر اعلام سایت رسمی سفارت کانادا حداکثر ۱۲۱روز کاری است. البته این عدد تقریبی است و واقعیت این است که در مواردی کارشناسان خدمات ویزای کانادا در قصران گشت ظرف مدت ۲ هفته موفق به اخذ ویزای متقاضی شده‌اند و توانسته‌اند مدت زمان صدور ویزای کانادا را کمتر کنند ولی از سوی دیگر با مراجعینی برخورد داشته‌اند که پرونده درخواست ویزای کانادای آنها بیش از ۱ سال است در سفارت بلاتکلیف باقی‌مانده است.

    عوامل تعیین کننده در صدور ویزای توریستی کانادا
    ۲ عامل را می‌توان به عنوان مهمترین موارد در تعیین سرنوشت یک پرونده درخواست ویزای کانادا و به طبع آن کاهش مدت زمان جواب ویزای توریستی کانادا عنوان کرد:

    تکمیل دقیق، شفاف و صحیح فرم های درخواست ویزای کانادا
     افسر مهاجرت

    در هر دو روش ثبت نام آنلاین ویزای توریستی کانادا و ثبت نام حضوری، پر کردن دقیق و شفاف فرم‌های مورد نیاز نقشی بسیار تاثیر گذار در سرنوشت پرونده شما خواهند داشت. کوچکترین مغایرت و یا ابهامی در اطلاعات درج شده در این فرم‌ها می‌تواند افسر مهاجرت را به سادگی به چرا ویزای کانادا ریجکت میشود.

    افسر مهاجرت یا آفیسر پرونده اما تعیین کننده‌ترین نقش را در سرنوشت درخواست شما دارد. اوست که تصمیم می‌گیرد پرونده‌ای اساسا ویزا بشود یا خیر و یا اعتبار این ویزا تا چه زمانی باشد. ملاک این تصمیم‌گیری مدارک و فرم‌هایی است که متقاضی در هنگام ثبت درخواست ویزای کانادا ارائه می‌دهد. پس بهتر است در مرحله پر کردن فرم‌ها با مشاورینی با تجربه در این خصوص مشورت شود.

    عوامل تاثیر گذار در کاهش مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا
    باز هم واقعیت این است که هیچ عامل تاثیر‌گذاری در کوتاه شدن مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا و مدت زمان جواب ویزای کانادا جود ندارد. تنها موردی که شاید بتوان گفت می‌تواند اندکی آفیسر پرونده را به تسریع در صدور ویزای توریستی کانادا مجاب کند دعتنامه‌ای و متنی است که در این دعوتنامه نوشته می‌شود. برای مثال اینکه فردی در کانادا بیمار است و می‌خواهد در زمان بیماری فرزند و یا یکی از اقوامش در کنارش باشند. اگرچه نمی‌توان گفت این عامل بطور قطع افسر مهاجرت را به کاهش زمان جواب ویزای کانادا مجاب می‌کند، اما تجربه دپارتمان ویزا و وقت سفارت قصران گشت موید این نکته است که دعوتنامه و متن آن در کاهش مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا بی‌تاثیر نیست.

    نتیجه‌گیری: مبنا برای تخمین مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا همان است که سایت رسمی سفارت کانادا اعلام کرده و همه چیز به آفیسر پرونده درخواست ویزای کانادا باز می‌گردد. برآیند پرونده‌های ویزای کانادا در قصران گشت  نشان می‌دهد زمان مدت زمان صدور ویزای توریستی کانادا از زمان انگشت نگاری یا بیومترک، بازه‌ای ۲ هفته‌ای تا ۳ ماهه را در بر می‌گیرد.

    در مواردی با توجه به مدارک متقاضی و همچنین شکل پر کردن فرم‌های درخواست ویزای کانادا، این زمان به حداقل می‌رسد و در مواقعی نیز بسته به تردید آفیسر پرونده و نیاز وی به بک‌گراند چک‌های بیشتر، امکان دارد مدت زمان صدور ویزا توریستی کانادا حتی تا ۱ سال هم بطول بیانجامد.

     

    همچنین شما می توانید از خدمات پیکاپ ویزا کانادا استفاده کنید 

    قصران گشت
    دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 - 22:03
    بازدید : 300

    اگر اهل سفر به کشورهای خارجی باشید احتمالا قبلا اصطلاح پیکاپ یه گوشتان خورده است. با توجه به مشکلات دیپلماتیک کشورمان در حال حاضر برخی از کشورها در ایران دارای سفارت‌خانه نیستند و به همین دلیل آن دسته از شهروندان ایرانی که قصد سفر به این کشورها را داشته باشند مجبور خواهند بود تا برای اخذ ویزای چنین کشورهایی به سفارت آن‌ها در سایر کشورها مراجعه نمایند. مسلما انجام چنین کاری مستلزم انجام هزینه چندباره به منظور سفر و اقامت در هتل است. به منظور حل این مشکل خدماتی تحت عنوان پیکاپ پاسپورت ارائه می‌شود که از طریق آن می‌توانید هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش دهید.

    پیکاپ به چه معنی است؟

    کلمه پیکاپ (Pickup) در اصطلاح انگلیسی به معنی برداشتن و یا تحویل گرفتن چیزی و یا کسی است. اما در صنعت توریسم و مهاجرت این کلمه معنی دیگری دارد. برای ورود به کشورهای دیگر نیاز به اخذ ویزا و به بیان دیگر اجازه ورود خواهید داشت.

    برای اخذ این اجازه ورود، باید با در دست داشتن مدارک خود برای مصاحبه به سفارت کشور مربوطه در ایران مراجعه نمایید و در صورت تایید شخص مصاحبه کننده در سفارت مدنظر، ویزای شما به مرحله ثبت خواهد رسید و پس از درج مهر ویزا در پاسپورت می‌توانید برای سفر آماده شوید. اما گاهی برای اخذ ویزای بعضی از کشورها (به دلیل تعطیلی سفارتخانه و یا کنسولگری مدنظر) ملزم به مراجعه به یک کشور واسطه هستید. بعد از انجام مصاحبه در سفارت کشور واسطه و انجام بررسی‌های لازم نتیجه درخواست ویزا به شخص متقاضی اطلاع داده خواهد شد.

    در صورتی که درخواست متقاضی مورد قبول واقع شده باشد لازم است که وی پاسپورت خود را جهت درج ویزا در سریع‌ترین زمان ممکن به سفارت مربوطه تحویل دهد. با توجه به این که جهت درج ویزا در پاسپورت حضور شخص متقاضی ویزا الزامی نیست این امکان وجود دارد تا این کار از طریق نماینده قانونی شخص انجام بگیرد. این پروسه که شامل تحویل پاسپورت به سفارت توسط نماینده و برگرداندن آن به متقاضی است اصطلاحا پیکاپ پاسپورت گفته می‌شود.

    پیکاپ ویزا چیست و چه تفاوتی با پیکاپ پاسپورت دارد؟

    در واقع پیکاپ پاسپورت تفاوتی با پیکاپ ویزا ندارد و این دو اصطلاح به جای یکدیگر استفاده می‌شوند. متقاضیان دریافت ویزا پس از اقدام جهت اخذ ویزا و طی شدن مراحل مربوطه، به منظور صرفه جویی در هزینه و زمان، امکان یا تمایل سفر به کشور مربوطه را ندارند. در این مواقع متقاضی می‌تواند با انتخاب یک کارگزار قابل اعتماد و ارائه پاسپورت و مدارک مورد نیاز خود به ایشان، در وقت و هزینه‌های خود صرفه جویی نماید. کارگزار شما بدون هیچ منع قانونی، با ارسال پاسپورت و مدارک به کنسولگری مربوطه در کشور واسطه، اقدامات لازم جهت الصاق ویزا به پاسپورت شما را انجام داده و پس از اتمام کار آن را در ایران به شما تحویل خواهد داد. به این فرایند ارسال پاسپورت،الصاق ویزا و بازگرداندن آن به شخص در اصطلاح “پیکاپ پاسپورت” گفته می شود.

    آیا برای دریافت پاسپورت به حضور شخص نیاز است؟

    همانطور که پیشتر اشاره شد پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزا در اصطلاح به روند ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن به همراه ویزا به متقاضی گفته می‌شود. هنگامی که پاسخ درخواست ویزا، از طریق ایمیل به اطلاع متقاضی رسید، فرد موظف است با در دست داشتن پرینت ایمیل و پاسپورت خود به سفارت کشور مربوطه مراجعه کرده و نسبت به الصاق ویزا اقدام نماید. بسیاری از افراد به دلیل محدودیت‌های زمانی و یا صرفه‌جویی در هزینه‌ها با استفاده از خدمات پیکاپ از سفر مجدد به کشور ثالث و دریافت ویزای خود اجتناب می‌کنند. به بیان دیگر با تعیین نماینده‌ای رسمی دیگر نیاز به حضور شخص در سفارت و سفر مجدد وی به کشور ثالث نخواهد بود و تمام مراحل توسط نماینده رسمی متقاضی در کمترین زمان ممکن و هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر انجام می‌شود. 

    برای چه کشورهایی می‌توان پیکاپ پاسپورت گرفت؟

    در حال حاضر کشورهای مختلفی وجود دارند که به دلایل گوناگون دارای سفارت‌خانه یا کنسولگری فعال در کشورمان نیستند. اما از بین تمامی کشورهای مذکور آمریکا، کانادا و انگلیس مهم‌ترین کشورهایی هستند که در ایران سفارت‌خانه ندارند. بنابراین برای گرفتن ویزای چنین کشورهایی لازم است که به سفارت‌خانه یا کنسولگری آن‌ها در سایر کشورها مراجعه نمایید. با توجه به بالا بودن تعداد متقاضیان ایرانی برای ورود به این کشورها خدمات پیکاپ پاسپورت آن‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و مشتریان زیادی دارد.

    پیکاپ ویزای کانادا

    کانادا از جمله کشورهایی است که هر ساله تعداد بسیار زیادی ایرانی برای ویزای آن درخواست ارائه می‌دهند. با توجه به عدم فعالیت سفارت کانادا در کشورمان شهروندان ایرانی ناچار هستند تا برای انجام امور مربوط به اخذ ویزای کانادا به دو کشور ترکیه و امارات سفر کنند. در حال حاضر خدمات پیکاپ ویزای کانادا، سفارت‌های این کشور در ترکیه و امارات را پوشش می‌دهد و شامل خدمات پیکاپ ویزای کانادا از استانبول، پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا، پیکاپ ویزای کانادا از دبی و پیکاپ ویزای کانادا از ابوظبی می‌شود.

    پیکاپ ویزای آمریکا

    سفارت آمریکا نیز سال‌های طولانی است که تعطیل بوده و هیچ فعالیتی در داخل کشورمان ندارد. به دلیل دایر نبودن سفارت آمریکا در تهران، متقاضیان ویزای ایالات متحده می‌بایست برای انگشت‌نگاری و مصاحبه به یکی از سفارت‌های این کشور در اطراف ایران مراجعه کنند. سفارت آمریکا در کشورهای ترکیه، امارات و ارمنستان بیشترین تعداد مراجعین ایرانی را به خود اختصاص داده‌اند.

    پیکاپ ویزای انگلیس

    به دلیل عدم فعالیت سفارت انگلیس در تهران، بسیاری از هموطنان ما مجبور می‌شوند برای انگشت نگاری  و مصاحبه ویزای انگلیس، به یکی از کشورهای اطراف ایران سفر کنند و به همین علت پس از ویزا شدن درخواست آنها، برای الصاق ویزای انگلیس مجبور خواهند شد بار دیگر به کشور ثالث سفر نمایند. خدمات پیکاپ ویزای انگلیس باعث تسریع امور و کاهش هزینه متقاضیان می‌شود.

     

    خدمات پیکاپ پاسپورت به عنوان یکی از اصلی‌ترین خدمات قصران گشت، از اهمیت بسیاری برای مدیران مجموعه چه از لحاظ تسریع حداکثری و چه از لحاظ کیفیت خدمات برخوردار است. از این رو با هدف ارائه هر چه سریع‌تر خدمات پیکاپ پاسپورت و به حداقل رساندن زمان انتظار پیکاپ برای متقاضیان محترم، از هفته دوم شهریور تعداد پروازهای هفتگی خود به مقصد آنکارا را به 3 پرواز در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه افزایش داده است.

    عموما پس از بررسی درخواست ویزا توسط سفارت فرصتی در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت تا با مراجعه مجدد به سفارت مذکور در کشور ثالث نسبت به الصاق برچسب ویزا اقدام نماید. متقاضیان محترم می‌توانند در این مهلت قانونی یک ماهه با مراجعه با دپارتمان پیکاپ پاسپورت در هلدینگ نیلگام و تحویل پاسپورت خود بسته به سفارت مد نظر در فاصله‌ای حدودا 10 روزه نسبت به دریافت پاسپورت ممهور به مهر سفارت مدنظر اقدام نمایند. در ادامه شرایط پیکاپ ویزای 3 کشور کانادا، آمریکا و انگلیس توسط نیلگام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

    مجموعه نیلگام جهت پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه پاسپورت متقاضیان را در روزهای فرد هفته به سفارت این کشور در ترکیه رسانده و بعد از انجام کلیه امور اداری، پاسپورت شخص متقاضی به تهران فرستاده شده و تحویل شخص خواهد شد. پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه از طریق دو شهر مختلف انجام می‌شود.

    پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا

    به منظور پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا پاسپورت شخص متقاضی سه روز در هفته به این شهر ارسال شده و بعد از انجام امور اداری در سفارت کانادا، پاسپورت شخص با اولین پرواز به تهران بازگردانده شده و تحویل شخص متقاضی خواهد شد. انجام این کار به طور معمول چیزی در حدود یک هفته زمان لازم دارد.

    پیکاپ ویزای کانادا از استانبول

    مجموعه نیلگام علاوه بر آنکارا خدمات پیکاپ ویزای کانادا را از استانبول نیز انجام می‌دهد. این کار نیز 3 روز در هفته انجام شده و پاسپورت شما در سریع‌ترین زمان ممکن به شما تحویل داده خواهد شد. اگرچه مدت زمان این کار به سفارت کانادا بستگی دارد اما معمولا بیشتر از یک هفته طول نمی‌کشد.

    پیکاپ ویزای کانادا از امارات

    در صورتی که برای اخذ ویزای کانادا از طریق سفارت این کشور در امارات اقدام کرده باشید باز هم می‌توانید از خدمات پیکاپ پاسپورت قصران گشت بهره‌مند شوید. پیکاپ ویزای کانادا از امارات و از طریق شهرهای دبی و ابوظبی به طور روزانه انجام شده و حدودا دو هفته طول خواهد کشید تا پاسپورت مهرخورده به شخص متقاضی ویزا تحویل داده شود.

    پیکاپ ویزای آمریکا از ترکیه

    هلدینگ نیلگام جهت پیکاپ ویزای آمریکا از ترکیه روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه اقدام به ارسال پاسپورت متقاضیان به سفارت آمریکا در آنکارا می‌کند. پس از اتمام یافتن اقدامات اداری مربوطه پاسپورت مهر خورده شخص متقاضی با اولین پرواز به تهران بازگردانده خواهد شد. این فرآنید به طور معمول دو هفته به طول می‌انجامد.

    پیکاپ ویزای آمریکا از امارات

    در فرآیند پیکاپ ویزای آمریکا از امارات قصران گشت هر روز پاسپورت افراد متقاضی را به سفارت آمریکا در شهر دوبی ارسال می‌کند. پس از انجام و تکمیل امور اداری، پاسپورت شخص متقاضی به تهران ارسال شده و تحویل وی خواهد شد. این فرآیند نیز حدودا دو هفته طول خواهد کشید.

    پیکاپ ویزای آمریکا از ارمنستان

     خدمات مربوط به پیکاپ ویزای آمریکا را از طریق کشور ارمنستان نیز انجام می‌دهد. بعد از ارسال پاسپورت شما به ارمنستان با پروازهای هفتگی به طور معمول 10 روز زمان خواهد برد تا امور اداری مربوطه انجام شده و پاسپورت به شما بازگردانده شود.

    پیکاپ ویزای انگلیس از ترکیه

    پیکاپ ویزای انگلیس از ترکیه توسط قصران گشت به دو شیوه یک‌طرفه و دوطرفه انجام می‌شود. برای انجام این کار پاسپورت افراد متقاضی سه روز در هفته به سفارت انگلیس در ترکیه ارسال شده و بعد از انجام امور اداری و بازگشت به تهران به شخص متقاضی تحویل داده خواهد شد.

    پیکاپ ویزای انگلیس از امارات

    اگر برای گرفتن ویزای انگلیس از طریق سفارت‌خانه این کشور در شهر دبی اقدام کرده باشید می‌توانید از خدمات پیکاپ ویزای قصران گشت  بهره‌مند شوید. ارسال پاسپورت متقاضیان به دبی هر روزه از طریق پست انجام شده و فرآیند آن به طور معمول دو هفته زمان می‌برد. با توجه به هزینه‌هایی که برای پرواز به کشورهای همسایه از جمله ترکیه، امارات و ارمنستان و اقامت در این کشورها به منظور تحویل دادن و گرفتن پاسپورت وجود دارد اکثر متقاضیان از خدمات پیکاپ پاسپورت استفاده می‌کنند. خدمات پیکاپ کاملا مقرون‌به‌صرفه بوده و باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه افراد خواهد شد. قصران گشت با برخورداری از کارشناسان باتجربه در زمینه پیکاپ بهترین و سریع‌ترین خدمات را در این زمینه ارائه می‌کند.

    قصران گشت
    شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 22:44
    بازدید : 310

    انتخاب بهترین سفارت برای اخذ ویزای دانشجویی آمریکا کار آسانی نیست. هر سفارتی شرایط ویژه خود را برای بررسی مدارک دانشجویان و مصاحبه با آنان دارد و همین موضوع باعث گیج شدن برخی متقاضیان می‌شود. برخی سفارت‌ها با شرایط کلی دانشجویان ایرانی آشناتر هستند و به همین دلیل سختگیری کمتری به موارد حساس مثل رشته‌های تحصیلی خاص، داشتن اقوام درجه یک در ایالت یا شهر مدنظر و نداشتن فاند تحصیلی نشان می‌دهند. در مقابل، برخی سفارت‌های دیگر سابقۀ طولانی در ردکردن درخواست‌های ویزای دانشجویی از سوی ایرانیان دارند و محبوبیت کمتری در میان متقاضیان دارند. به همین دلیل سعی کردیم برای نگارش این مقاله تجارب افراد مختلف را با دقت بررسی کنیم و با معرفی بهترین سفارت برای اخذ ویزای دانشجویی آمریکا، شانس متقاضیان ایرانی برای دریافت ویزا را بالا ببریم. 

    معرفی بهترین سفارت‌های آمریکا برای اخذ ویزای دانشجویی

    به طور کلی دانشجویان ایرانی می‌توانند از سفارت آمریکا در هر کشوری درخواست ویزا کنند، با این حال سه کشور ترکیه، ارمنستان و امارات سابقۀ بهتری در اعطای ویزا به دانشجویان ایرانی دارند. این سه کشور همچنین به دلیل زیاد بودن مراجعه ایرانیان، مأمورانی برای انجام مصاحبه به زبان فارسی را دارند که می‌تواند برای متقاضیان ایرانی بسیار راهگشا باشد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که گرفتن ویزای آمریکا از کشورهای ترکیه، ارمنستان و امارات هم قطعی نیست. عوامل بسیار زیادی بر روند دریافت ویزا در این سه کشور مؤثرند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

    عوامل مؤثر بر اخذ ویزای دانشجویی آمریکا 

    تجارب دانشجویان متقاضی ویزای آمریکا از مواجهه با سفارت‌های مختلف و به‌ویژه سفارت ایروان، آنکارا و دوبی نشان می‌دهد که عواملی مثل رشتۀ تحصیلی، برخورداری از فاند، داشتن یا نداشتن اقوام درجه یک در ایالت مورد درخواست، محل سربازی، و وجود گپ تحصیلی در رزومه از مهمترین عوامل مؤثر بر پذیرش یا رد درخواست ویزا در این سفارت‌ها هستند. همچنین بررسی تاریخچۀ این سفارت‌ها نشان می‌دهد که برخی از آنها روی تعدادی از این عوامل حساسند و روی برخی دیگر نیستند. در ادامه به بررسی هر یک از این عوامل و دلایل تأثیرگذاری آنان بر روند اخذ ویزا می‌پردازیم. 

    تأثیر رشته تحصیلی بر اخذ ویزای دانشجویی آمریکا

    به طور کلی سفارت‌های آمریکا روی برخی رشته‌های تحصیلی خاص که در آنها دانشجویان در جریان تکنولوژی‌ها، دستاوردهای علمی و اطلاعات امنیتی این کشور قرار می‌گیرند به شدت حساس اند. برخی از این رشته‌ها که اصطلاحاً (Technology Alert List) نامیده می‌شوند، عبارتند از بیوشیمی، مهندسی شیمی، مهندسی هسته‌ای، رباتیک، برخی گرایش‌های رشتۀ مهندسی مکانیک.

    تأثیر فاند و حمایت تحصیلی بر اخذ ویزای دانشجویی آمریکا

    داشتن یا نداشتن فاند تحصیلی چه در مقطع ارشد یا دکتری، در فرایند اخذ ویزای دانشجویی آمریکا از اهمیت بسیاری برخوردار است. این موضوع به افسر سفارت مد نظر شما اطمینان می‌دهد که برای تأمین هزینه‌های تحصیلی خود با مشکلی مواجه نخواهید شد. 

    تأثیر داشتن یا نداشتن اقوام درجه یک بر اخذ ویزای دانشجویی آمریکا

    بیشتر سفارت‌های آمریکا در کشورهای مختلف نسبت به اینکه متقاضی دریافت ویزا به ایالت یا شهری سفر کند که در آنجا اقوام درجه یک دارد حساس هستند. متقاضی ویزای دانشجویی آمریکا با درخواست ویزا به مقصدی که در آن اقوام درجه یک دارد، این پیام را به افسر می‌دهید که قصد بازگشت به ایران را ندارید؛ موضوعی که احتمال رد شدن درخواست ویزا را بسیار بالا می‌برد. 

    تأثیر مستر دوم بر اخذ ویزای دانشجویی آمریکا

    برخی سفارت‌ها روی این مسئله که یک متقاضی برای دومین بار قصد تحصیل در مقطع ارشد را داشته باشد حساسیت دارند. بسیاری از سفارت‌ها با بررسی مدارک این قبیل متقاضیان، به این نتیجه می‌رسند که چنین شخصی قطعاً قصد مهاجرت دارد و نمی‌خواهد پس از اتمام تحصیل به کشورش بازگردد. نکته‌ای که احتمال رد شدن درخواست ویزا را به شدت بالا می‌برد.
    اگرچه این عوامل در همۀ سفارت‌های پذیرای ایرانیان مهم تلقی می‌شوند، اما تجارب و تحقیقات ما نشان می‌دهد که برخی سفارت‌ها حساسیت کمتری روی برخی از آنها دارند؛ به عنوان مثال سفارت آمریکا در آنکارا حساسیت کمتری روی سربازی در ارگان‌های خاص یا پذیرش‌های بدون فاند و حمایت مالی دارد. از همین رو بهتر است همۀ متقاضیان با تفاوت سفارت‌های مختلف آشنا باشند و با توجه به شرایط خودشان بهترین سفارت را برای درخواست ویزا انتخاب کنند. در ادامۀ این مقاله نگاهی به بهترین گزینه‌های درخواست ویزای دانشجویی آمریکا برای متقاضیان ایرانی خواهیم داشت.

    ایروان، بهترین سفارت برای اخذ ویزای دانشجویی آمریکا 

    در میان سفارت‌های مناسب برای اخذ ویزای دانشجویی آمریکا، ایروان یکی از بهترینهاست. سفارت آمریکا در این شهر از جمله سفارت‌هایی است که با دانشجویان ایرانی رابطه خوبی دارد. بنابر تجربۀ متقاضیان دریافت ویزا، سفارت آمریکا در کشور ارمنستان سختگیری کمتری نسبت به مشکلات بسیاری از دانشجویان ایرانی مثل سربازی در ارگان‌های خاص یا سابقه کار دولتی حساسیت کمتری از خود نشان می‌دهد؛ از طرفی تقویم وقت آزادتری در مقایسه با سفارت‌های شلوغ‌تر مثل سفارت آمریکا در آنکارا دارد. به همین دلیل سفارت آمریکا در ایروان می‌تواند بهترین گزینه برای ارائه درخواست ویزا از سوی دانشجویان ایرانی باشد. 

    شرایط کلی سفارت آمریکا در ایروان برای دریافت ویزای دانشجویی 

    برای دریافت ویزای دانشجویی آمریکا از سفارت ارمنستان باید قبل از هر کاری در وبسایت کنسولگری مجازی آمریکا ثبت نام کنید. در این وبسایت پس از پر کردن فرم صدور ویزای غیرمهاجرتی به صورت آنلاین (DS-160)، هزینۀ وقت سفارت و انگشت‌نگاری را پرداخت می‌کنید و به مرحلۀ تعیین وقت سفارت می‌رسید. در این مرحله تقویم وقت‌های خالی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید زمان مورد نظر خود را برای تحویل مدارک و انجام مصاحبه تعیین کنید. در نظر داشته باشید که وقت‌های سفارت آمریکا در ارمنستان می‌تواند بسیار متغیر باشد؛ ممکن است در یک شرایط ویژه برای دو روز بعد وقت بگیرید، اما این امکان هم وجود دارد که تا دو ماه آینده وقت خالی پیدا نکنید. بنابراین بهتر است برای دریافت وقت ویزای دانشجویی از سفارت آمریکا در ارمنستان کمی عجله به خرج دهید. 
    پس از تعیین روز مصاحبه، لازم است کلیۀ مدارک مورد نیاز اعم از مدارک تحصیلی، فرم I-20 و (SEVIS Fee Payment Confirmation) را جمع آوری کنید و در روز مصاحبه خود را به سفارت آمریکا در ایروان برسانید. به طور کلی گفته می‌شود افسران سفارت آمریکا در ارمنستان در مقایسه با سایر سفارت‌ها خوشرو، با حوصله و دقیق هستند. از این گذشته افسرانی که در سفارت ایروان با متقاضیان ویزای دانشجویی آمریکا مصاحبه می‌کنند، به زبان فارسی مسلط هستند، بنابراین می‌توانید به آسانی شرایط خود را توضیح دهید و شانس خود را برای گرفتن ویزای درجا بالا ببرید. 
    مصاحبۀ سفارت آمریکا در ارمنستان حدودا 10 دقیقه به طول می‌انجامد. در مدت زمان در نظر گرفته شده، پرسش‌هایی در مورد اهداف شما از تحصیل، حمایت‌های تحصیلی یا فاند، سابقه کار، سربازی یا معافیت از خدمت نظامی، برنامه تحقیقاتی و موارد دیگر مطرح می‌شود که پاسخ به هر کدام می‌تواند بر روند دریافت ویزا مؤثر باشد. 
    در پایان این مصاحبه مشخص می‌شود که آیا شما ویزا دریافت می‌کنید یا خیر. برخی متقاضیان که موفق به قانع کردن افسر می‌شوند، به صورت درجا ویزای دانشجویی خود را دریافت می‌کنند. اما برخی دیگر وارد پروسۀ کلیرنس می‌شوند که 1 تا 7 ماه به طول می‌انجامد. در این بازۀ زمانی سفارت مدارک شما را با دقت بیشتری بررسی می‌کند. در این بازه برای دانشجویان رشته‌های حساس پرسشنامۀ ویژه‌ای ارسال می‌شود که پاسخ به آن در تصمیم نهایی سفارت تأثیرگذار خواهد بود. برای دیدن نمونۀ این پرسشنامه تکمیلی اینجا را مشاهده کنید. 

    مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای دانشجویی از سفارت آمریکا در ایروان 

    •    پاسپورت (با حداقل 6 ماه اعتبار) 
    •    پرینت فرم (DS-160)
    •    یک قطعه عکس
    •    اصل و کپی فرم I-20
    •    تأیید پرداخت هزینۀ (SEVIS)
    •    مدارک حمایت مالی مثلاً پرینت و نامۀ بانک (Bank Statement)
    •    مدارک تحصیلی و ریزنمرات دوران دبیرستان، کارشناسی و کارشناسی ارشد
    •    اصل و ترجمۀ کارت پایان خدمت

    آنکارا، بهترین سفارت برای اخذ ویزای دانشجویی آمریکا

    سفارت دیگری که دانشجویان بسیاری را در دریافت ویزای دانشجویی آمریکا کمک کرده است، سفارت آنکارا در ترکیه است. افسران این سفارت خانه نیز با توجه به سابقۀ طولانی مدتی که درخصوص بررسی پرونده ایرانیان متقاضی دریافت ویزای دانشجویی آمریکا دارند، با شرایط دانشجویان ایرانی آشنا هستند و به همین دلیل ابهام کمتری در خصوص پرونده‌ها دارند. از جمله مزایای مهم سفارت آمریکا در آنکارا برای دریافت ویزای دانشجویی این است که کمتر پیش آمده کسی را به دلیل دارا بودن اقوام درجه یک در شهر یا ایالت مورد درخواست مردود اعلام کنند. البته باید توجه داشته باشید که سفارت آنکارا به طور کلی سفارت شلوغی است، به همین دلیل افرادی که برای دریافت ویزا عجله دارند گزینه‌های دیگر را مد نظر قرار می‌دهند. 

    شرایط کلی سفارت آمریکا در آنکارا برای دریافت ویزای دانشجویی 

    برای دریافت ویزای دانشجویی آمریکا از سفارت آنکارا لازم است پیش از هر کاری در وبسایت کنسولگری مجازی آمریکا ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و دریافت نام کاربری و کلمۀ عبور، فرم صدور ویزای غیرمهاجرتی را به صورت آنلاین تکمیل و هزینۀ تعیین وقت سفارت را پرداخت می‌کنید. در مرحلۀ بعدی شما می‌توانید با مشاهده تقویم وقت سفارت آمریکا در آنکارا، وقت مناسب را انتخاب کنید. توجه به این نکته ضروری است که سفارت آنکارا یکی از شلوغ‌ترین سفارت‌های آمریکا در میان سفارت‌های مناسب برای ایرانیان است؛ به همین دلیل اگر کمتر از 90 روز برای انجام مصاحبه و دریافت ویزا فرصت دارید، بهتر است سفارت دوبی یا ایروان را انتخاب کنید. 
    پس از تعیین وقت برای مصاحبه، نوبت به آماده سازی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دانشجویی آمریکا از سفارت آنکارا می‌رسد. در این مرحله لازم است مواردی مثل مدارک تحصیلی، فرم I-20 و (SEVIS Fee Payment Confirmation) را آماده و برای سفر خود به ترکیه برنامه‌ریزی کنید. البته خوشبختانه سفر به ترکیه و شهر آنکارا نیاز به برنامه‌ریزی چندانی ندارد، چرا که مسافران برای ورود به این کشور ویزا نیاز ندارند. 
    پس از اتمام پرسش‌های معمول افسر پرونده درباره صلاحیت شما برای دریافت ویزای دانشجویی آمریکا تصمیم‌گیری می‌کند. در این مرحله افرادی که حساسیت خاصی در پروند‌شان دیده نمی‌شود، به صورت درجا ویزای خود را دریافت می‌کنند. اما افرادی که برای تحصیل در رشته‌های حساس پذیرش گرفته‌اند وارد پروسۀ کلیرنس می‌شوند که معمولاً بین 1 تا 6 ماه به طول می‌انجامد. در این مدت سفارت آمریکا در آنکارا از متقاضی درخواست می‌کند با تکمیل پرسشنامه‌ای که معمولاً 16 سؤال ویژه دارد، ابهامات موجود در پرونده خود را برطرف کنند و ویزا بگیرند.

    مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای دانشجویی از سفارت آمریکا در آنکارا 

    •    پاسپورت (با حداقل 6 ماه اعتبار) 
    •    پرینت فرم (DS-160)
    •    یک قطعه عکس
    •    اصل و کپی فرم I-20
    •    تایید پرداخت هزینۀ (SEVIS)
    •    مدارک حمایت مالی مثلاً پرینت و نامۀ بانک (Bank Statement)
    •    مدارک تحصیلی و ریزنمرات دوران دبیرستان، کارشناسی و کارشناسی ارشد
    •    اصل و ترجمۀ کارت پایان خدمت 

    دوبی، بهترین سفارت برای اخذ ویزای دانشجویی آمریکا 

    سفارت آمریکا در دوبی یکی دیگر از گزینه‌های اصلی برای ایرانیان متقاضی ویزای آمریکاست. این سفارتخانه هم درست مانند وقت سفارت آمریکا در ایروان و آنکارا با شرایط دانشجویان ایرانی و مشکلات احتمالی پروندۀ آنها به خوبی آشناست و به همین دلیل سابقۀ روشنی در اعطای ویزای دانشجویی حتی با شرایط خاص دارد. از جمله مزایای اخذ ویزای دانشجویی از سفارت آمریکا در دوبی، باز بودن تقویم وقت این سفارتخانه است. به همین دلیل متقاضیان دریافت ویزای دانشجویی آمریکا می‌توانند در بازۀ زمانی کوتاهی وقت بگیرند. 

    مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای دانشجویی از سفارت آمریکا در دوبی  

    •    پاسپورت (با حداقل 6 ماه اعتبار) 
    •    پرینت فرم (DS-160)
    •    یک قطعه عکس
    •    اصل و کپی فرم I-20
    •    تأیید پرداخت هزینۀ (SEVIS)
    •    مدارک حمایت مالی مثلا پرینت و نامه بانک (Bank Statement)
    •    مدارک تحصیلی و ریزنمرات دوران دبیرستان، کارشناسی و کارشناسی ارشد
    •    اصل و ترجمۀ کارت پایان خدمت
    برای اینکه شانس خود برای دریافت ویزای درجا را بالا ببرید، مدارک تحصیلی مثل (CV)، (Research Plan) و روزمۀ استاد راهنما را همراه داشته باشید. 

    مزایای دریافت ویزای دانشجویی از سفارت آمریکا در دوبی

    آشنایی سفارت با متقاضیان ایرانی

    افسران سفارت آمریکا در دوبی با شرایط دانشجویان متقاضی دریافت ویزا آشنایی کافی دارند، به همین دلیل شانس افراد برای ویزای دانشجویی از سفارت آمریکا در دوبی به طور کلی بالاست. 

    امکان انجام مصاحبه به زبان فارسی

    درست مانند دو سفارتخانه ایروان و آنکارا، افسران سفارت آمریکا در دوبی هم به زبان فارسی مسلط هستند، بنابراین دانشجویانی که با انجام مصاحبه به زبان فارسی راحت تر هستند، می‌توانند با آسودگی این گزینه را برای دریافت ویزای دانشجویی آمریکا انتخاب کنند. 

    تقویم وقت نسبتا خالی

    تقویم وقت سفارت دوبی در مقایسه با سفارت‌های آمریکا در ایروان و آنکارا خالی‌تر است. به همین دلیل متقاضیانی که وقت کمتری برای دریافت ویزا دارند و نمی‌توانند از دانشگاهشان (Late arrival) دریافت کنند، این سفارت را انتخاب می‌کنند. 

    احتمال بالای دریافت ویزای درجا

    افرادی که پروندۀ مناسبی برای دریافت ویزای دانشجویی آمریکا از سفارت دوبی دارند و حساسیتی در زمینۀ تحصیلی و کاری آنها وجود ندارد، شانس بالایی برای گرفتن ویزا بدون کلیرنس از دوبی دارند. 

    شما می‌توانید از طریق تماس با  شمارۀ ۰۲۱۸۸۶۹۷۰۸۰ با قصران گشت در ارتباط بوده درصورت لزوم به صورت حضوری نیز اقدام کنید. همچنین می‌توانید از خدمات پیکاپ ویزای آمریکا نیز در مجوعه قصران گشت بهرمند شوید.

    قصران گشت
    شنبه 4 ارديبهشت 1400 - 22:48
    بازدید : 338

    مراحل اخذ پیکاپ پاسپورت ویزای انگلیس

     کشور انگلیس از گذشته تا کنون از قطب‌های برتر اروپا محسوب می‌شود و در تاریخ بسیاری از کشورهای دنیا تاثیر بسزایی را داشته است. امروزه هزاران نفر از سرتاسر دنیا به قصد تحصیل، کار و یا به عنوان توریست راهی این کشور صنعتی می‌شوند. در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره اخذ ویزا و پیکاپ پاسپورت انگلیس را بررسی کنیم.

    نگلستان در میان کشورهای جی 8 یکی از بهترین استانداردهای زندگی را دارد و در حوزه‌ی تحصیلی از سطح علمی بالایی برخوردار است. لندن بزرگ‌ترین شهر انگلیس می‌باشد و یکی از مراکز عمده توریستی تجاری، اقتصادی و فرهنگی و هنری می‌باشد و اقلیت‌های مختلفی از ایران و سایر کشورهای جهان در آن حضور دارند. ویزای انگلیس در کشورهای متحده پادشاهی انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی که در اسناد رسمی بریتانیا برای اختصار انگلستان نامیده می‌شود، معتبر است.

    نماینده رسمی سفارت انگلیس در تهران شرکت VFS Global می‌باشد که به تمامی درخواست های ایرانیان شامل درخواست های توریستی، تجاری، تحصیلی و … رسیدگی می‌نماید. این دفاتر که به عنوان نماینده سفارت انگلیس شناخته می‌شوند، کارهای اخذ ویزا را در کم‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رسانند و از زمان بازگشایی دفتر VFS در تهران، می‌توان نوید کاهش دغدغه‌ها در مورد اخذ ویزاهای انگلیس را به هموطنان داد.

    توجه داشته باشید که برای اخذ ویزا و وقت سفارت انگلیس، گردش مالی مناسب و حساب بانکی قوی، از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در تأیید صلاحیت اتباع دیگر کشورها برای سفر به انگلیس است. مدت ویزای انگلیس از ۶ ماه آغاز شده و بسته به نوع سفر تا ۱۰ سال ادامه می‌یابد. در ادامه انواع ویزای انگلیس آشنا می‌شویم.

    ویزای تجاری انگلیس
    اگر شما می‌خواهید برای تجارت و کار راهی انگلیس شوید باید ویزای تجاری دریافت کنید که این نوع ویزای انگلیس در قالب‌های متفاوتی صادر می‌شوند؛

    ویزای سرمایه‌گذاری (Investores):  برای اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلستان باید مبلغ معینی در یکی از شرکت­های سهامی انگلستان و مبلغ مشخصی نیز در زمینه موردنظر خود نقدینگی داشته باشید. متقاضیان دریافت این نوع ویزای کاری به مدرک تحصیلی نیاز ندارند اما ملزم به کسب نمره حداقل شش و نیم از تمام بخش­های آزمون آیلتس هستند. اگر موفق به دریافت ویزای سرمایه گذاری شوید می­توانید همسر و فرزندانتان را نیز به همراه خود ببرید.
    ویزای کاری: متقاضیان این نوع ویزای کاری باید از یکی از موسسات انگلستانی پیشنهاد کاری بلند مدت یا کوتاه مدت داشته باشند؛ البته باید کارفرما مبلغ مشخصی را به عنوان حمایت از شما و تضمین تامین منابع مالی شما به یک حساب معتبر واریز کند. این نوع ویزا مورد استقبال ورزشکاران حرفه­ای و رهبران مذهبی قرار گرفته است.

    ویزای توریستی
    ویزای توریستی انگلیس به افرادی تعلق می‌گیرد که با هدف گردش و تفریح می‌خواهند به این کشور سفر کنند. اولین مرحله برای درخواست ویزای هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای ویزا است. فرم تقاضای ویزای انگلیس را لازم است که به صورت آنلاین در وب سایت visa4uk تکمیل نمایید. تعیین محل و زمان انگشت نگاری و واریز وجه سفارت نیز به صورت آنلاین می باشد. حضور متقاضی جهت ارائه مدارک، و انجام انگشت نگاری ضروری است.

    ویزای ویزیتور
    ویزای دیدار اقوام انگلیس برای متقاضیانی است که می خواهند برای دیدار اقوام ، دوستان و آشنایان وارد انگلستان شوند. در ویزای ویزیتور موارد متعددی توسط سفارت بررسی می شود که از مهمترین آن ها می توان به بررسی شرایط مالی، خانوادگی و اطمینان از ترک خاک انگلستان پیش از اتمام مهلت ویزای انگلیس اشاره نمود. افسران ویزا سابقه مهاجرتی، شرایط خانوادگی و کاری متقاضیان را در نظر می‌گیرند. تاریخچه سفر متقاضیان به کشور انگلستان، کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا، استرالیا و… از نکات مثبت پرونده محسوب می گردد.

    ویزای تحصیلی
    به‌دلیل سطح بالای آموزشی در کشور انگلستان بسیاری متقاضیان مختلفی از سرتاسر جهان هرساله به‌دنبال اخذ ویزای تحصیلی هستند. تحصیل در انگلستان در زمینه های مهندسی، علوم و هنر و پزشکی، مدیریت و فاینانس به کلیه متقاضیان تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان پیشنهاد میشود. اعتبار دانشگاه های انگلستان در دنیا باعث میشود این کشور مانند آهنربا دانشجویان خارجی را به خود جذب کند. انگلستان با داشتن تنها ۱ درصد جمعیت دنیا دارای ۸ درصد تولید علم در دنیاست. بیش از ۶۰۰ هزار دانشجوی بین المللی در انگلستان در حال تحصیل هستند. توجه داشته باشید که داشتن مدرک 5.5 تا 4.5 IELTS برای شروع تحصیل در دوره های پیش نیاز و پیش دانشگاهی و مدرک زبان برابر با آیلتس 6.5 تا 7.0 یا تافل 103برای دوره های فوق  لیسانس الزامی است.

    پیکاپ پاسپورت انگلیس
    همان‌طور که می‌دانید خدمات وقت سفارت انگلیس در تهران صورت می‌گیرد اما به‌دلیل شلوغی و تقاضای بالای بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به کشور در شهرهای استانبول و آنکارا سفر کنند. سفارت انگلیس اصل پاسپورت فعلی و پاسپورت های قبلی را از متقاضی دریافت می کند. متقاضی می تواند برای بازگشت از سفارتخانه ایران برگه عبور دریافت نماید. از آنجایی که جهت درج ویزا نیازی به حضور شخص نیست پاسپورت ها می توانند از طریق نماینده به سفارت تحویل داده شوند که پروسه‌ی ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن به متقاضی "پیکاپ پاسپورت" گفته می شود. یکی از امتیازاتی که سفارت در اختیار متقاضیان قرار می دهد خدمات پیکاپ پاسپورت انگلیس است که با استفاده از آن نیازی به حضور متقاضی نمی باشد و پس از مدت زمان 2 الی 3 هفته متقاضی ایمیلی از سفارت انگلیس دریافت خواهد کرد . بعد از دریافت جواب سفارت از طریق ایمیل ( پذیرش، عدم پذیرش ) باید مدارک خود را برای پیکاپ پاسپورت آماده نماید.

    قصران گشت
    شنبه 21 فروردين 1400 - 16:50
    بازدید : 298

    کانادا یکی از کشور هایی است که از هر نظر مورد توجه گردشگران قرار گرفته و بسیاری تمایل دارند که برای یکبار هم که شده از این کشور دیدن کنند.

     تفریحات متعددی را می توانید در کانادا تجربه نمایید و اصلی ترین تفریح در کانادا اسکی روی یخ در دامنه قله های آن خواهد بود و در فصول بهار و زمستان می توانید از این پیست ها استفاده کنید. مراکز تاریخی کانادا را نباید از قلم انداخت چرا که این مراکز بی شک می توانند بهترین انتخاب برای تاریخ گردان باشند و دلیل آن را می توان اهمیت تاریخی این کشور دانست. اخذ وقت سفارت کانادا برای گرفتن ویزای کانادا از جمله ضروریات خواهد بود و حتما باید به آن توجه داشته باشید چرا که بدون داشتن ویزا اجازه خروج از کشور به شما داده نخواهد شد 

    آیا قصد سفر به کانادا دارید؟ کانادا یکی از کشور هایی است که برای وارد شدن به آن باید حتما ویزای کانادا را دریافت نمایید. همانطور که می دانید در کشور ایران باید از طریق یک کشور ثالث اقدام به دریافت ویزا کنید که اصطلاحا به آن پیکاپ ویزا می گویند. ویزا به منظور جواز عبور از مرز می باشد و برای دریافت آن باید حتما شرایط مورد نیاز را داشته و مدارک کامل خود را ارائه نمایید. 

    اهمیت وقت سفارت کانادا

    وقت سفارت کانادا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و باید حتما در سفارت حضور داشته باشید و در غیر اینصورت امکان اخذ ویزا برایتان وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که ویزا های کانادا به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و در هنگام درخواست اخذ وقت سفارت باید حتما نوع ویزای درخواستی خود را ذکر نمایید. از جمله ویزا های کانادا می توان به: ویزای کاری، توریستی، ازدواج، سرمایه گذاری، تحصیلی و... اشاره نمود که برای اخذ هر یک از آنها باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید و یکی از محبوب ترین ها را می توان ویزای توریستی این کشور دانست. کانادا به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین مناطق تفریحی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و به همین دلیل بسیاری تمایل دارند که با اخذ ویزای توریستی این کشور اقدام به گشت و گذار در آن نمایند. 

     

    رزرو هتل ارزان

    هتل ها یکی از مواردی هستند که باید حتما مورد توجه قرار گیرند و در صورتی که هتلی برای اقامت خود رزرو نکرده باشید رزرو آن پس از سفر دشواری هایی خواهد داشت و معمولا هتل های لوکس ظرفیت خالی برای پذیرش نخواهند داشت. به دلایل مختلفی باید قبل از سفر اقدام به رزرو هتل نمایید چرا که هم خیالتان از بابت محل اقامت راحت خواهد بود و هم می توانید بهترین هتل ها را انتخاب نمایید. کانادا یکی از کشور های پیشرفته جهان به شمار می رود و به همین دلیل هتل های متعددی را در خود جای داده که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و خدمات بی نظیری را به مسافران ارائه می کنند. برای رزرو هتل ارزان باید از میان هتل ها اقدام به انتخاب موارد 2 الی 3 ستاره نمایید که هم کیفیت مطلوبی داشته و هم با قیمت مناسب بتوانید آنها را رزرو کنید. 

    بهترین زمان رزرو هتل ارزان

    همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد حتما باید قبل از سفر اقدام به رزرو هتل نمایید اما چقدر قبل؟ اینکه چند روز یا ماه قبل از سفر هتل مورد نظر را رزرو کنید بستگی به میزان تقاضا ها خواهد داشت چرا که در برخی فصل ها میزان تقاضا برای سفر زیاد بوده و در برخی فصل ها کم خواهد بود. برای مثال؛ چنانچه قصد سفر به کانادا در فصل تابستان داشته باشید باید حتما چندی قبل از این فصل اقدام به رزرو هتل نمایید. سریع رزرو کردن هتل هیچ ضرری نخواهد داشت و به همین دلیل توصیه می شود که در صورت داشتن سفر خارجی از 3 الی 2 ماه قبل از سفر نسبت به رزرو هتل اقدام کنید، البته این در صورتی است که حتما موعد سفر از قبل مشخص شده و امکان تغییر در آن وجود نداشته باشد. 

     

    خرید بلیط چارتر

    بلیط های چارتر نوعی از بلیط ها هستند که این بلیط ها قیمت ثابتی نخواهند داشت و شاهد نوسان قیمت بسیاری در آن هستیم. این بلیط ها معمولا زمانی کمترین قیمت را خواهند داشت که به موعد سفر تنها چند روز باقی مانده باشد و با نزدیک تر شدن به زمان سفر شاهد کاهش چشمگیر قیمت در این بلیط خواهیم بود اما نباید به امید خرید بلیط چارتر اقدام به خرید بلیط معمولی نکنید و در صورتی که کار واجبی داشته باشید حتما از بلیط های سیستمی خریداری نمایید چرا که ممکن است اصلا این بلیط ها قیمت پایینی نداشته باشند و یا به دلیل تکمیل ظرفیت ارائه نشوند.

     

    مزایا و معایب خرید بلیط چارتر

    خرید بلیط چارتر مزیت ها و معایبی خواهد داشت و بی شک اصلی ترین مزیت آن کاهش قیمت بلیط خواهد بود و می توانید با هزینه ای بسیار پایین تر از بلیط های سیستمی اقدام به خرید آن نمایید اما به دلیل اینکه خرید این بلیط زمانی است که تنها چند روز به زمان سفر باقی مانده، باید در سریع ترین زمان خود را برای سفر مهیا نمایید و بی شک این مورد برای خانواده کار دشواری خواهد بود اما به دلیل قیمت پایین ارزشش را خواهد داشت. توجه داشته باشید که این بلیط ها به هیچ وجه عودت داده نمی شوند و باید در صورت اطمینان از سفر اقدام به خرید آن نمایید.

     

    منبع:

    http://www.shafaf.ir/fa/news/498472/چگونگی-گرفتن-ویزا-وقت-سفارت-کانادا

    قصران گشت
    چهارشنبه 11 دی 1398 - 19:13
    بازدید : 374
    برچسب‌ها :

    سفارت کانادا مصاحبه حضوری با متقاضیان ویزا کانادا ندارد و تصمیم گیری در مورد صدور و یا عدم صدور ویزا کانادا با توجه به مدارک ارسالی متقاضی صورت میگیرد؛ لذا اهمیت ارسال مدارک صحیح و پرونده کامل بسیار بالاست. مدارک ارسالی باید کامل، دقیق ، بروز و گویای کامل وضیعت فرد متقاضی  باشد و افسر ویزا را متقاعد نماید که شخص متقاضی واجد شرایط ویزا کانادا است.مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا کانادا با توجه به نوعی درخواستی اعم از ویزای توریستی ، ویزای کار ، ویزای دانشجویی و مهاجرت و با توجه به اینکه افراد دارای مشاغل گوناگون و شرایط متفاوتی برای درخواست ویزا می باشند از شخصی به شخص دیگرمتغیر و متفاوت می باشد.بهتر است کار را به کاردان بسپارید وشانس خودرا به درستی امتحان کنید .تیم یزدان گشت سفیران مفتخر است به اخذ ویزای بالای 1000پرونده توریستی کانادا برای متقاضیان خود با بررسی پرونده و مشاوره و ... بالاترین شانس اخذویزا را کسب کنید.

    سفارت کانادا مصاحبه حضوری با متقاضیان ویزا کانادا ندارد و تصمیم گیری در مورد صدور و یا عدم صدور ویزا کانادا با توجه به مدارک ارسالی متقاضی صورت میگیرد؛ لذا اهمیت ارسال مدارک صحیح و پرونده کامل بسیار بالاست. مدارک ارسالی باید کامل، دقیق ، بروز و گویای کامل وضیعت فرد متقاضی  باشد و افسر ویزا را متقاعد نماید که شخص متقاضی واجد شرایط ویزا کانادا است.

    مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا کانادا با توجه به نوع ویزای درخواستی اعم از ویزای توریستی ، ویزای کار ، ویزای دانشجویی و مهاجرت و با توجه به اینکه افراد دارای مشاغل گوناگون و شرایط متفاوتی برای درخواست ویزا می باشند از شخصی به شخص دیگرمتغیر و متفاوت می باشد.بهتر است کار را به کاردان بسپارید وشانس خودرا به درستی امتحان کنید .تیم یزدان گشت سفیران مفتخر است به اخذ ویزای بالای 1000پرونده توریستی کانادا برای متقاضیان خود با بررسی پرونده و مشاوره و ... بالاترین شانس اخذویزا را کسب کنید.

    کلمات کلیدی:

    پیکاپ ویزا - پیکاپ - ویزا کانادا

     

    منبع:

    https://virgool.io/

    قصران گشت
    چهارشنبه 11 دی 1398 - 19:10
    بازدید : 387
    برچسب‌ها :

    رزرو تور مالزی و گرجستان

     

    مالزی و گرجستان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری آسیایی ایرانیان به شمار می روند که شاهد برگزاری تور های متعددی به مقصد این دو کشور هستیم. تور های مسافرتی می توانند بهترین انتخاب برای سفر باشند چرا که کلیه خدمات مورد نیاز مسافران در این مواقع ارائه خواهد شد و می توانید سفری بدون دغدغه داشته باشید. قیمت به یکی از مهمترین دغدغه های مردم بدل شده و عوامل متعددی تعیین کننده قیمت تور مالزی و گرجستان خواهد بود و می توانید پس از شناخت مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت تور، نسبت به شخصی سازی آن اقدام نمایید. لازم به ذکر است که خرید بلیط چارتر می تواند مناسب ترین انتخاب برای کاهش هزینه های سفر باشد اما خرید این نوع بلیط ها برای افرادی مناسب خواهد بود که زمان سفر برای آنها مهم نباشد چرا که زمان دقیقی برای ارائه این بلیط ها وجود نداشته و هیچ گونه تضمینی برای این بلیط ها وجود ندارد. دلتابان یکی از بهترین روش ها برای رزرو بلیط، تور و رزرو آنلاین هتل خواهد بود و می توانید در کمترین زمان ممکن کلیه امور رزرواسیون خود را به انجام برسانید. کارشناسان شرکت نیز در تمامی اوقات در اختیار شما خواهند بود و می توانید کلیه راهنمایی های مورد نیاز خود را از آنها دریافت نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

     

    مالزی مهد زیبایی های پنهان

     

    مالزی یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایرانیان می باشد که مورد توجه بسیاری قرار گرفته اما نام مالزی به اندازه کشور های اروپایی سر زبان ها نیفتاده اما باید بدانید که در این کشور می توانید جاذبه های طبیعی و تاریخی متعددی را مشاهده کرده و نهایت لذت را از سفر خود ببرید. مالزی یکی از کشور های آسیایی معروف از نظر جاذبه های طبیعی می باشد و می توانید انواع درختان سر به فلک کشیده و جنگل های سرسبز را در آن مشاهده نمایید. یکی از مهمترین مواردی که حتما باید به آن توجه داشته باشید انتخاب بهترین زمان برای سفر می باشد و در این رابطه باید گفت: بهترین زمان برای سفر به مالزی از نظر آب و هوا فصول بهار و پاییز خواهد بود چرا که میزان بارش در این فصل پایین بوده و به دلیل شرایط جوی مناسب، می توانید بیشترین لذت را از گشت و گذار در این فصول ببرید. مالزی جاذبه هایی دارد که شاید نام آن بسیار کمتر به گوش ها خورده باشد اما باید بدانید که کاوش در این جاذبه ها می تواند بهترین لحظات را برایتان به ارمغان آورد.

     

    عوامل تعیین کننده قیمت تور مالزی

     

    عوامل متعددی بر قیمت تور مالزی تاثیر خواهد گذاشت و از جمله این موارد می توان به نوع بلیط های هواپیما اشاره کرد. بلیط های هواپیما به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها خدمات ویژه ای به مسافران ارائه می کنند و می توان دبا رزرو بلیط اکونومی به جای بلیط های فرست کلاس و یا بیزینس در میزان هزینه های بلیط صرفه جویی داشته باشید. یکی دیگر از موارد تاثیرگذار بر میزان قیمت تور را می توان نوع هتل هایی دانست که برای اقامت خود انتخاب خواهید کرد و هتل های متعددی در این کشور فعالیت می کنند که هر یک در محل های مختلف در مالزی قرار گرفته اند و می توانید هتل نزدیک به محل مورد نظر خود را انتخاب کنید. میزان خدماتی که در طول سفر ارائه می شود نیز می تواند بر قیمت تور تاثیر داشته باشد و بی شک در صورت بالا بودن میزان خدمات، قیمت تور نیز افزایش پیدا خواهد کرد. فصول سال نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور مالزی خواهد بود و مواقعی که میزان درخواست برای سفر زیاد باشد شاهد بالا بودن قیمت تور خواهیم بود و در مواقع کم مسافر، میزان قیمت کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

     

     

    گرجستان مقصد عالی گردشگری ایرانیان

     

    یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایرانیان را می توان گرجستان دانست که این کشور خوش آب و هوا به دلیل داشتن ارتفاعات زیبا و جنگل های همیشه سبز می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای طبیعت گردی باشد و بی شک بهترین لحظات را در این کشور به همراه دوستان و آشنایان خود سپری خواهید کرد. برای سفر به گرجستان راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که بهترین روش سفر به این کشور را می توان شرکت کردن در تور گرجستان دانست. سفر به همراه تور های گرجستان می تواند مزیت های بسیاری داشته باشد و از جمله مهمترین مزایای آن می توان به همراه بودن تور لیدر با مسافران دانست و می توانید کلیه سوالات خود را از وی بپرسید. شرکت دلتابان بیشترین خدمات را برای مسافران در نظر گرفته است و به همین دلیل می توانید یک سفر بی دغدغه به همراه این تور تجربه نمایید. توجه داشته باشید که تور های گرجستان در مواقع مختلفی از سال برگزار می شود و می توانید متناسب با خواسته خود بهترین تور را در تاریخ مورد نظر خود انتخاب نمایید.

     

    قیمت تور گرجستان

     

    قیمت یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید و بی شک توجه به قیمت در همگان مشاهده می شود و در رابطه با قیمت تور گرجستان باید بدانید که: قیمت این تور می تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد و می توانید با کنترل کردن نوع خدمات، هتل و بلیط هواپیما میزان قیمت تور گرجستان را کنترل نمایید. شرکت دلتابان اقدام به برگزاری تور های مختلفی به مقصد گرجستان نموده که میزان خدمات و ویژگی های هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت خواهد بود و می توانید متناسب با خواسته خود تور مورد نظر را رزرو نمایید. برای رزرو تور از این شرکت تنها کافی است به آدرس اینترنتی آن مراجعه کرده و اقدام به جستجو تور نمایید. امکان مقایسه تور ها نیز با یکدیگر وجود خواهد داشت و می توانید پس از مشخص کردن زمان رفت و برگشت خود اقدام به جستجو تور ها نمایید.

     

     

    بهترین روش رزرو آنلاین هتل

     

    برای رزرو هتل می توانید از راه های مختلفی اقدام نمایید و یکی از بهترین راه ها را می توان مراجعه به وب سایت های اینترنتی دانست. روش سنتی رزرو هتل که مراجعه به آژانس های مسافرتی سطح شهر بود به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته و کم کم جای خود را به مراکز اینترنتی داده است. دلتابان یکی از وب سایت های معتبر رزرواسیون در کشور می باشد که کار خود را از سال ۷۵ آغاز کرده اما به دلیل کیفیت بالایی که داشته مورد توجه بسیاری قرار گرفته و امروزه به عنوان یکی از مراکز فعال در این زمینه شناخته می شود و می توانید به سهولت نسبت به رزرو هتل در شهر مورد نظر خود اقدام نمایید. امکان جستجو انواع هتل ها و مشاهده مشخصات دقیق و همچنین قیمت آن نیز در رزرو آنلاین هتل از دلتابان وجود خواهد داشت و به همین دلیل پس از اطمینان کامل بهترین انتخاب را خواهید داشت.

     

    موارد قابل توجه در رزرو آنلاین هتل

     

    در هنگام رزرو آنلاین هتل باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید و از جمله مهمترین موارد حائز اهمیت می توان به موقعیت مکانی هتل ها اشاره کرد چرا که بی شک در صورت نزدیک بودن هتل به مرکز مورد نظر شما می توانید در مدت زمان کوتاه تری به این مراکز دسترسی داشته باشید. قبل از چند ماه باید نسبت به رزرو هتل اقدام نمایید چرا که در غیر اینصورت امکان تکمیل ظرفیت هتل ها وجود خواهد داشت.

     

    منبع:

    http://fanooszagros.ir/?p=107999

    قصران گشت
    شنبه 21 فروردين 1400 - 16:53
    بازدید : 371

    پیشکسوت تکواندوی ایران گفت: مسئولان فدراسیون تکواندو برای گرفتن ویزا دیر اقدام کردند و حالا کم کاری خودشان را گردن سفارت انگلیس می‌اندازند.

    بهزاد خداداد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره نتایج تیم ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: متأسفانه نتایجی که تیم ملی تکواندوی ایران در رقابت‌های جهانی کسب کرد به دور از انتظار بود، تکواندوی ایران بیش از دو دهه است که در جایگاه اول و دوم دنیا قرار دارد و حالا با این نتیجه‌ای که تیم ملی تکواندو کسب کرده است برای همه این سؤال پیش‌آمده که چرا باید سطح تکواندوی ایران به این درجه برسد که در رقابت‌های جهانی در جایگاه دوازدهم قرار بگیرند.

    وی ادامه داد: این به دور از مسائل حرفه‌ای است که ما عدم صدور روادید ملی‌پوشان را بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری تیم بدانیم. درست است که دو بازیکن تیم ملی به این مسابقه اعزام نشدند اما ما ۶ بازیکن دیگر در این مسابقه داشتیم که متأسفانه آنطور که انتظار می‌رفت نتوانستند نتیجه بگیرند. با توجه به اینکه امسال، سال منتهی به المپیک است همه انتظار دارند که تیم نتایج قابل قبولی کسب کند تا برای میدان المپیک با مشکل روبه‌رو نشود اما متأسفانه کسب نتیجه دوازدهمی برای همه اهالی تکواندو که سالیان سال در این رشته زحمت کشیدند قابل‌قبول نیست. تیم ملی کادر فنی فهیمی دارد اما فدراسیون باید در مورد برنامه‌های تیم ملی و هدف‌های که برای این تیم در سال منتهی به المپیک دارد تجدیدنظر کند.

    پیشکسوت تکواندوی ایران تأکید کرد: با شرایطی که تیم ملی تکواندوی ایران دارد من فکر نمی‌کنم آنها بتواند در المپیک حرفی برای گفتن داشته باشند. همه ما انتظار داریم تکواندو به روزهای اوج خود برگردد و مانند المپیک‌های گذشته روی سکو برود. ما در المپیک‌های ۲۰۱۲، ۲۰۰۸ و ۲۰۰۴ تکواندوکاران ما بارها روی سکو رفتند و برای ایران افتخار آفرینی کردند. اما شرایط فعلی تکواندو همه ما را نگران کرده است.

    خداداد همچنین در خصوص عدم صدور روادید ملی‌پوشان تکواندو گفت: من نمی‌توانم این موضوع را قبول کنم که سفارت انگلیس در خصوص صدور ویزای ملی‌پوشان ایران کارشکنی کرده است. همه ما به‌خوبی می‌دانیم که روادید گرفتن از کشوری مانند انگلیس کار زمان‌بری است اما اگر از دو ماه قبل مسئولان فدراسیون به این موضوع توجه کرده بودند و برای گرفتن ویزا زود اقدام می‌کردند به‌طور حتم می‌توانست بدون مشکل راهی این کشور شوند. بنابراین اینکه مسئولان روی این موضوع تأکید می‌کنند دور از منطق و انصاف است.

    جهت دریافت پیکاپ ویزا انگلیس به سایت قصران گشت مراجعه فرمایید.

    پیشکسوت تکواندو ادامه داد: تیم ملی تکواندو اوایل اردیبهشت برای گرفتن ویزا راهی ترکیه شد و این قابل پیش‌بینی بود که سه هفته باقی‌مانده به شروع مسابقات روادید به این زودی صادر نمی‌شود. آنها باید زودتر اقدام می‌کردند تا اگر نقص مدارکی هم بود وقت برای تکمیل کردن داشته باشد اما متأسفانه هیچ‌کدام از این کارها انجام نشد. به نظرم فدراسیون کم‌کاری خودشان را نادیده می‌گیرد و تنها از کارشکنی انگلیسی‌ها صحبت می‌کنند. کشورهای دیگر مانند هند هم ویزای آنها صادر نشده بود اما خودشان این موضوع را قبول کردند که آنها برای صدور ویزا دیر اقدام کردند، اما از بین همه کشورها، تنها فدراسیون ایران است که مدام این موضوع را مطرح می‌کند و کم‌کاری خودشان را به گردن سفارت انگلیس می‌اندازند.

    خداداد تأکید کرد: همه ما از خانواده تکواندو هستیم و دوست داریم آرامش به این رشته برگردد و دیدن شکست ملی‌پوشان باعث ناراحتی همه ما می‌شود. متأسفانه در بخش بانوان هم ما نتایج قابل قبولی کسب نکردیم و این خیلی دردناک است که دختران تکواندو ما با اختلاف فاحش نتیجه را به حریفان خود واگذار می‌کردند. متأسفانه تیم ملی تکواندو بانوان در این مسابقه زنگ تفریح بودند و امیدوارم که کادر فنی و مسئولان پشت تک مدال نقره مؤمن زاده پنهان نشوند و حقایق را ببینند.

    پیشکسوت تکواندو ایران بابیان اینکه باید فدراسیون در خصوص گزینش تیم ملی بانوان تجدیدنظر کند، اظهار کرد: متأسفانه کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان ما چندین سال است که نشان داده حرفی برای گفتن ندارد و ملی‌پوشان ازنظر فنی ایرادات زیادی دارند. به‌طور حتم اگر با همین روند جلو برویم نمی‌توانیم نتیجه‌ای در المپیک بگیریم. در چند سال گذشته ما مربیان مانند آذر مهر، مینو مداح در بخش بانوان داشتیم که وضعیت بانوان را ارتقا داده بودند اما با جابه‌جایی کادر فنی قبل از المپیک روز به روز تکواندوی ایران پسرفت کرد و اگر ما یک مدال در بخش بانوان در المپیک به دست آوردیم تأثیر کادر فنی نبوده بلکه فیزیک و توانایی‌های کیمیا علیزاده و انگیزه‌ای که او داشت باعث شد به این موفقیت برسد.

    خداداد در خصوص دلیل ناکامی ملی‌پوشان تکواندو اظهار کرد: به نظرم ازنظر فنی ملی‌پوشان ما فاصله زیادی با رقبای خودشان نداشتند و حتی اگر با اختلاف زیاد هم از حریف خود عقب می‌مانند اما ازنظر فنی چندان اختلاف زیادی باهم نداشتند. اما هرچقدر که بازی رو به جلو می‌رفت ازنظر بدنی آنها تحلیل می‌رفتند. به نظرم ضعف اصلی تیم ملی تکواندو آمادگی جسمانی آنها بود که باید بیشتر به آن می‌پرداختند. متأسفانه چند سالی است که فعل خواستن در ملی‌پوشان دیده نمی‌شود و همین موضوع هم باعث شکست آنها می‌شود. در گذشته تکواندوکاران خودشان را برنده میدان می‌دیدند اما الآن این حس در آنها کمرنگ شده است.

    وی در خصوص فریبرز عسگری و تغییر در رأس کادر فنی گفت: به نظرم نباید فعلاً زود تصمیم گرفت. درست که عسگری در رقابت‌های قهرمانی جهان نتیجه نگرفته است اما او مربی قابل قبولی است و می‌توان همچنان به او اعتماد کرد و تا المپیک هدایت تیم را بر عهده بگیرد. باید به او زمان داد تا نتیجه بگیرد. عسگری روی مسائل فنی تسلط دارد و می‌تواند در آینده نتیجه بگیرد اما تیم بانوان متأسفانه خیلی امیدوارکننده نیست و در هر مسابقه‌ای که ما نماینده داشتیم آنها نتوانستند موفق ظاهر شوند.

    خداداد در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از کسب سهمیه المپیک توسط تکواندوکاران اشاره کرد و گفت: به نظرم با شرایط فعلی دو سهمیه می‌توانیم در بخش آقایان بگیریم و در بخش بانوان هم من امیدی به کسب سهمیه نمی‌بینیم، به این خاطر که نمی‌توان دیگر به تک‌چهره‌ها اتکا کرد و واقعیت‌ها را ندید. ما اگر انتقاد می‌کنیم همه به خاطر ارتقای تکواندوست و خصوصت شخصی باکسی نداریم. امیدوارم اگر فدراسیون به صحبت‌های منتقدان خودش توجه کند با صحبت‌های سازنده آنها شرایط تکواندو را ارتقا دهد.

     

    منبع:

    https://ana.ir/fa/news/72/382900/فدراسیون-کم-کاری-خود-را-گردن-سفارت-انگلیس-می%e2%80%8cاندازد

    قصران گشت
    دوشنبه 9 دی 1398 - 20:12
    بازدید : 382
    برچسب‌ها :

    خست وزیر جدید انگلیس قصد دارد با فرایندی جدید ارائه ویزا به دانشمندان برتر را پس از برگزیت تسهیل کند. اما یکی از برندگان نوبل در این باره هشدار داده است.

    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، بوریس جانسون نخست وزیر جدید انگلیس اعلام کرد  قصد دارد انگلیس را به یک ابرقدرت علمی در جهان تبدیل کند و محدودیت های مربوط به ویزای دانشمندان برتر را برطرف می کند.

    او در هنگام بازدید از مرکز علمی کولهام در انگلیس اعلام کرد  فرایندی سریع برای دریافت ویزای دانشمندان خارجی در انگلیس ایجاد می شود تا با تغییر قوانین مهاجرتی پس از برگزیت، بخش علمی این کشور رشد کند.

    جانسون در این باره گفت: می خواهم سیستم مهاجرتی کشور به گونه ای باشد که بهترین دانشمندان جهان را به خود جذب کند.

    درهمین راستا نخست وزیر جدید انگلیس دستور داده تا با همکاری جامعه علمی یک فرایند جدید اعطای ویزا به دانشمندان ابداع شود. این فرایند احتمالا در سال جاری ارائه می شود.

    «سر اندره گیم» برنده جایزه نوبل و کاشف گرافن  و دیگر دانشمندان برتر انگلیس در واکنش به این سخنان اعلام کرده اند خروج این کشور از اتحادیه اروپا به موقعیت آن به عنوان یکی از مراکز علمی جهان آسیب می زند.

    او هشدار داد برگزیت وضعیت این بخش را بدتر می کند. گیم در این باره به تایمز گفت: ممکن است دولت سعی کند موانع ورود دانشمندان به انگلیس را بکاهد اما نمی تواند جنجالی که در نتیجه برگزیت ایجاد می کند را برطرف کند. دانشمندان احمق نیستند. آنها می دانند این جنجال غیرقابل اجتناب است.

    او در سال ۲۰۱۰ میلادی به همراه کنستانتین نووسلوف برنده جایزه نوبل شد. او در این مصاحبه اعلام کرد نووسلوف از هم اکنون انگلیس را ترک کرده و در سنگاپور زندگی می کند.

    جهت دریافت پیکاپ ویزا کانادا به سایت قصران گشت مراجعه کنید.

     

     

    منبع:

    https://www.mehews.com/news/4689137/موقعیت-علمی-انگلیس-پس-از-برگزیت-به-خطر-می-افتد

    قصران گشت
    دوشنبه 9 دی 1398 - 20:10
    بازدید : 383
    برچسب‌ها :

    علی بابا با ارائه محصول تور، روند خرید تورهای مسافرتی را سریع، آسان و به صرفه‌تر از قبل کرده است. علی بابا با ارائه این محصول، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا به صورت آنلاین از قیمت تورهای مسافرتی به مقاصد مختلف داخلی و خارجی مطلع و پس از مقایسه قیمت‌‌ها، خریدی به‌صرفه داشته باشند.

    توحید علی اشرفی مدیر بازاریابی علی بابا درباره ویژگی‌های این سرویس می‌گوید: «علی بابا اولین پلتفرم آنلاین فروش تور را در وب‌سایت و اپلیکیشن خود اخیرا ارائه کرده است. کاربران با استفاده از این امکان می‌توانند گزینه‌های مد نظر را بررسی، مقایسه و تور مناسب با بودجه خود را انتخاب و به‌صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه‌روز خریداری کنند.»

    از دیگر ویژگی‌های این خدمت علی بابا می‌توان به دسترسی به سوابق خرید، ذخیره اطلاعات مسافر برای تسهیل خریدهای بعدی، خیره و چاپ بلیط، امکان استرداد هزینه خرید تور مسافرتی در صورت لغو سفر و... اشاره کرد. علاوه بر این خریداران تورهای مسافرتی علی بابا از خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته نیز برخوردار هستند. به این ترتیب علی بابا در کنار فراهم کردن امکان خرید تورهای مسافرتی با قیمت و کیفیت مناسب ، خدمات پشتیبانی شایسته‌ای به مسافران ارائه می‌دهد.

    اگر قصد سفر و خرید تور مسافرتی مانند تور کیش از علی بابا یا خرید بلیط سفر مانند بلیط پرواز ترکیه را دارید به وب‌سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید.

     

    منبع:

    https://www.ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/840922-سریع-آسان-آنلاین-تور-مسافرتی-بخرید

    قصران گشت
    دوشنبه 9 دی 1398 - 20:07
    بازدید : 352
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 64
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه